AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Hei! Kjøpte en ny IKEA-overmadrass for 2 måneder siden, og den lukter fortsatt veldig sterkt kjemisk. Luftet den i et par dager før jeg begynte å bruke den, men den luktet fortsatt ganske mye. Har prøvd å strø natron over den og la det ligge i en time 2 ganger nå, har satt den ut til lufting ute en hel dag - ingenting av det hjalp. Sprayet en blanding av eddik og vann på den, og det hjalp i sånn cirka en uke før det ble like ille som før. Kjenner ikke så mye av lukta før jeg har "varmet" opp senga med kroppsvarme. Den setter seg også til dels i sengetrekk/madrassbeskytter, men det går heldigvis bort ved vask. Kan dessverre ikke vaske overmadrasstrekket da det ikke går av... Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre, og jeg er ganske lei av den lukten nå. Lufter soverommet hver morgen før jeg drar på jobb til jeg kommer hjem. Begynner å bli tom for ideer selv og tenkte at det kanskje finnes noen husmor-geni her inne? 😇 Anonymkode: 234f3...f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå