AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Har kjøpt pakke med engangs våtmopp fra firstprice. Jeg har 2 typer moppestang. Den ene er sånn tradisjonell mopp . Den andre er spraymopp. Hvilken av de kan jeg bruke?? Anonymkode: f1478...c4e
newman01 Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Har du prøvd om våtmoppen fra Firstprice sitter fast i noen av moppene du har da? Isåfall: den som passer. Jif sin festeanordning er hull på oversiden som man stikker litt av engangsmoppen oppi. Mikrofibermopper har borrelås. Hva du har på moppene dine er ukjent.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #3 Skrevet 28. mars 2023 newman01 skrev (14 timer siden): Har du prøvd om våtmoppen fra Firstprice sitter fast i noen av moppene du har da? Isåfall: den som passer. Jif sin festeanordning er hull på oversiden som man stikker litt av engangsmoppen oppi. Mikrofibermopper har borrelås. Hva du har på moppene dine er ukjent. Moppen min har borrelås ja. Får man festet engangs moppen med borrelås? Anonymkode: f1478...c4e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #4 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Moppen min har borrelås ja. Får man festet engangs moppen med borrelås? Anonymkode: f1478...c4e Ikke hvis det bare er borrelås. Er det ikke huller på oversiden av plata? Anonymkode: 3759c...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå