Gå til innhold

Fuck sexlivet!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sint, skuffet, lei meg, irritert, ja hele pakka! 
jeg er sammen med verdens herligste gutt/mann. Vi er begge i slutten av 30 årene, og har vært sammen i 5 år, og samboere i 4. 

De to første åra hadde vi bra sex, hvor vi drev med forspill, kyssa masse, klina litt, kosa hele tiden osv osv. 

Men nå, nå handler det såkalte «sexlivet» vårt av at han skal kun tømme seg tydeligvis.. 

Jeg prøver å snakke med han om sexlivet vårt, og om sex generelt, men han vil ikke snakke om dette temaet, og bytter tema veldig kjapt. Jeg føler meg veldig tilsidesatt, ikke sett, ikke pen og sexy nok lenger, og at han ikke vil ha meg selvfølgelig. 
Jeg griner så og si hver dag, fordi jeg veit ikke hva jeg skal gjøre lenger.  Dette går utover forholdet vårt i det daglige, og jeg er ofte i dårlig humør, men han tar INGEN hint. Jeg prøver å hinte masse i hverdagen, men ingen reaksjon. Og jeg prøver å fortelle han at dette kun jeg tenkt meg, men han vil ingen ting. 
Han er drit kjedelig i sexen, og vil kun at jeg skal ri han. (Han har en penis som er under gjennomsnittlig, men jeg klarer å få nytelse for det) og derfor får han ikke til noen andre stillinger, ikke vil han prøve eller gjøre det heller. 
Han gjør heller ingenting med meg.

Savner at han fingrer meg, kysser meg, og tar meg på puppene mens vi har sex. Men det har han ikke gjort på 3 år. 

Hva skal jeg gjøre?? Vil jo ikke gå fra han heller, da han er verdens beste kjæreste ellers, men dette er faen i meg en plage, da jeg elsker sex, og det er noe som er veldig viktig for meg i et forhold. 

vi har ingen barn sammen, men jeg bor hos han sammen med min tenårings sønn som bor her fast. 

Anonymkode: c85b1...86d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom dere i parterapi før dere ødelegger hverandre fullstendig!

Anonymkode: c8560...f8b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ultimatum, be han skjerpe seg eller gå.. om du ikke har lyst på dårlig egoistisk sexpartner resten av livet. 

Dere har ingen barn og det blir neppe bedre med årene av seg selv, hvertfall ikke bedre om dere får barn i tillegg 

Endret av Endorfin
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kom dere i parterapi før dere ødelegger hverandre fullstendig!

Problemet er at han syns vi har et bra forholdet,og bra sexliv, og syns ikke vil trenger noe parterapi. 
Han skjønner det ikke selv dessverre, og går i forsvar når jeg nevner dette. 
Har tenkt på å gå i terapi alene, men det hjelper jo ikke uten den andre parten.. 

AnonymBruker
Skrevet
Endorfin skrev (3 minutter siden):

Ultimatum, be han skjerpe seg eller gå.. om du ikke har lyst på dårlig egoistisk sexpartner resten av livet. 

Dere har ingen barn og det blir neppe bedre med årene av seg selv, hvertfall ikke bedre om dere får barn i tillegg 

Det har du rett i. 
Jeg kan bare ikke skjønne hva som har skjedd, og hvordan dette har skjedd. 
Men jeg må nesten bare si dette til han.. for jeg er redd dette ikke skal bli bedre 

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Slutt med hint i alle fall. Og slutt å ha sex du ikke får noe ut av. 

Inntil han gidder å snakke med deg som en voksen mann så er det vel ingen grunn til å delta i sex du føler deg nedverdiget av.

AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that, og mistet selvfølgelig tenning og lyst på partner etterhvert. Da gikk det heldigvis ikke lenge før følelser sluknet også, og så gikk jeg. 

Nei er et av de første ordene vi mennesker lærer, men vi må ha vett til å bruke ordet også. Jeg lærte av forholdet som røk, sa nei til sex jeg ikke fikk noe ut av, og DA skjønner menn at sexlivet ikke er topp, og blir motivert for å gjøre noe med det. 

Så når han vil ha sex, si nei og hvorfor du sier nei. Hva du trenger. Da blir det deres problem dette med at han ikke gidder, og da gidder han nok mer. Det blir jo å gidde eller å være uten sexliv. 

Anonymkode: 67d51...216

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Problemet er at han syns vi har et bra forholdet,og bra sexliv, og syns ikke vil trenger noe parterapi. 
Han skjønner det ikke selv dessverre, og går i forsvar når jeg nevner dette. 
Har tenkt på å gå i terapi alene, men det hjelper jo ikke uten den andre parten.. 

Da må du nesten bare fortelle ham rett ut at slik dere har det nå, hvor dere ikke kan prate sammen og knapt har noe sexliv, så har ikke du det bra i forholdet, og at slik orker du ikke fortsette. Fortell ham at du savner slik dere hadde det sammen da dere hadde det bra og hadde et gjensidig godt sexliv. Hør hva han da sier.

Om han fremdeles ikke vil i parterapi, så ville jeg spurt ham om han er fornøyd med å vite at du ikke har det godt i forholdet og at du føler deg brukt når han ikke lenger gidder tenke på også din nytelse når dere har sex?

Om du ikke får noe fornuftig svar, synes jeg du skal si at dere da har to valg - få hjelp til å finne tilbake til hverandre, lære dere å kommunisere ordentlig sammen... eller gå fra hverandre.

Du kan ikke redde forholdet alene.

Har du forresten noen anelse hva som skjedde rundt den tiden da han begynte med å bare tømme seg istedenfor å ha gjensidig sex?

• Nyttig 1
Skrevet

Det høres ikke bra ut i det hele tatt. Det virker jo som det har skjedd noe. Han låser seg og vil ikke snakke om det heller, så da er det nok noe han synes er vanskelig å ta opp. Har det kommet noen ubetenksomme kommentarer? Du tar jo opp det at han er under snittet. En kommentar i de baner kan sende en mann i kjelleren. Synes det er merkelig at det at han er under snittet skulle tilsi at han ikke klarer andre stillinger. Har det vært slik hele tiden? Jeg er liten, og misjonæren er perfekt for meg. Jeg vet jo at noen menn trekker seg unna sex når de føler at de ikke strekker til. Uten at jeg kan si at det er tilfelle her. Men det er åpenbart at dere behøver å snakke ut. En parterapeut eller sexolog vil nok kunne få dere på rett spor igjen. For dette er ødeleggende for dere begge. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha en slutt på å føle deg sånn du gjør så MÅ du slå opp 

Anonymkode: e46e7...921

AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (7 minutter siden):

Det høres ikke bra ut i det hele tatt. Det virker jo som det har skjedd noe. Han låser seg og vil ikke snakke om det heller, så da er det nok noe han synes er vanskelig å ta opp. Har det kommet noen ubetenksomme kommentarer? Du tar jo opp det at han er under snittet. En kommentar i de baner kan sende en mann i kjelleren. Synes det er merkelig at det at han er under snittet skulle tilsi at han ikke klarer andre stillinger. Har det vært slik hele tiden? Jeg er liten, og misjonæren er perfekt for meg. Jeg vet jo at noen menn trekker seg unna sex når de føler at de ikke strekker til. Uten at jeg kan si at det er tilfelle her. Men det er åpenbart at dere behøver å snakke ut. En parterapeut eller sexolog vil nok kunne få dere på rett spor igjen. For dette er ødeleggende for dere begge. 

Godt skrevet 👍🏻👍🏻

Anonymkode: b99cd...511

AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (6 timer siden):

Jeg har og datet menn med mindre penis. Som i tillegg hadde endel magefett. Eneste stilling de fikk til var å bli ridd. Og det ble veldig lite givende i lengden. 

Anonymkode: cca5b...003

AnonymBruker
Skrevet

Menn forstår ikke hint. Du må si det DIREKTE. RETT UT: JEG SAVNER SEXEN VI HADDE FØR. HVA FAEN SKJEDDE?

Men du beskriver kjæresten din lite her, har det skjedd noen merkverdige endringer i livet hans fra før til nå? Depresjon? Familieproblemer? Vanskeligheter i sosiallivet? Forholdet med din sønn?
Tenker at det kan være mye av forklaringen her. 

Anonymkode: 403d0...b1a

Skrevet (endret)

Vært borti det samme. Ba ham om å dra til slutt. Uansett hvor direkte jeg var om at jeg ikke hadde det bra, så svarte han at vi hadde det fint, så han ville ikke snakke. Vet ikke hva som skjedde med ham, og kan ikke identifisere at noe spesielt utløste at han endret personlighet.

Endret av Andro
Skrevet

Forholdet er ikke fint så lenge ikke begge parter synes det. Håper han forstår det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er sint, skuffet, lei meg, irritert, ja hele pakka! 
jeg er sammen med verdens herligste gutt/mann. Vi er begge i slutten av 30 årene, og har vært sammen i 5 år, og samboere i 4. 

De to første åra hadde vi bra sex, hvor vi drev med forspill, kyssa masse, klina litt, kosa hele tiden osv osv. 

Men nå, nå handler det såkalte «sexlivet» vårt av at han skal kun tømme seg tydeligvis.. 

Jeg prøver å snakke med han om sexlivet vårt, og om sex generelt, men han vil ikke snakke om dette temaet, og bytter tema veldig kjapt. Jeg føler meg veldig tilsidesatt, ikke sett, ikke pen og sexy nok lenger, og at han ikke vil ha meg selvfølgelig. 
Jeg griner så og si hver dag, fordi jeg veit ikke hva jeg skal gjøre lenger.  Dette går utover forholdet vårt i det daglige, og jeg er ofte i dårlig humør, men han tar INGEN hint. Jeg prøver å hinte masse i hverdagen, men ingen reaksjon. Og jeg prøver å fortelle han at dette kun jeg tenkt meg, men han vil ingen ting. 
Han er drit kjedelig i sexen, og vil kun at jeg skal ri han. (Han har en penis som er under gjennomsnittlig, men jeg klarer å få nytelse for det) og derfor får han ikke til noen andre stillinger, ikke vil han prøve eller gjøre det heller. 
Han gjør heller ingenting med meg.

Savner at han fingrer meg, kysser meg, og tar meg på puppene mens vi har sex. Men det har han ikke gjort på 3 år. 

Hva skal jeg gjøre?? Vil jo ikke gå fra han heller, da han er verdens beste kjæreste ellers, men dette er faen i meg en plage, da jeg elsker sex, og det er noe som er veldig viktig for meg i et forhold. 

vi har ingen barn sammen, men jeg bor hos han sammen med min tenårings sønn som bor her fast. 

Du må ta det virkelig opp med han og fortelle han at nå dere må ta en prat om sexlivet deres. Du må fortelle han åpent og direkte rett ut hva du føler og opplever hver dag. Du kan ikke bare hinte, men være like åpen og ærlig slik du er her, samme må du være til han.

Hvis du og han ikke prater åpent, blir ikke dette bedre. Det er faktisk ikke liv laga å fortsette, hvis dere ikke får snakket skikkelig ut om deres sexliv. Høres ut som dere ellers har det bra, så dette bør kunne ordnes.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror du ikke skal hinte. Det blir fort en negativ spiral hvor dere glir fra hverandre.

Jeg tror du må fortelle at du sliter og du vil at dere skal ha det fint sammen. Men at dette krever at dere fikser det sammen, og det vil involvere sexlivet. Hvis han synes det er vanskelig eller flaut å snakke om, så er det profesjonelle terapeuter som har det som jobb å hjelpe par til nettopp dette.

Men det krever også at du er raus med at han er ukomfortabel på dette området. Det kan hende at det må modnes litt i hodet hans først. At det fort tar en ukes tid fra du initierer praten til han er klar til å prate.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva skal jeg gjøre??

Jeg tror ikke det er så mye du kan gjøre.

Det du erfarer nå er hans seksualitet og personlighet. Den første tiden i et forhold er unntakstilstand og det er bortkastet å gjøre seg opp en mening om seksuelll kompabilitet basert på hvordan man har det igjennom forelskelsesfasen.

Det er når forelskelsen har lagt seg at man får erfare hvordan partner «egentlig» er.

Å forandre dette vil være svært vanskelig. Du kan det opp og kanskje erfare en forandring i et par uker, så rett tilbake i mønsteret.

Sjansen for at han skal forandre seg til den sexpartnere du vil ha og samtidig trives, er like stor som at du skal forandre deg til en som har lik seksualitet som det han har og at du skal trives med det. Kan du forandre seksualiteten din til å bli lik han sin, og trives med det?

Anonymkode: 98acf...e3b

AnonymBruker
Skrevet
Sphere skrev (10 timer siden):

Misjonær stilling får han ikke til, da penisen blir fort slapp og ikke blir stiv igjen. Han har en penis størrelse på ca 7-8 cm i erigert tilstand. Og han har litt mage i tillegg. 
Ja, det virker som om han låser seg på dette område, og jeg kan ikke skjønne hvorfor. 
det virker som om dette begynte etter at jeg flyttet inn. Hvorfor? Han har et flott og fint forhold til meg, sønnen min, familien min og sånne ting. 
Jeg har ikke kommet med noen kommentarer, bare sagt at det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker pikken. Så han er veldig komfortabelt med å bruke den, og har aldri lagt skjul på at den er liten. Spøker selv med at den er liten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

men han tar INGEN hint.

Hvorfor tror så mange at å hinte er en god løsning? Si det som det er, rett frem, akkurat hva du tenker, å drive å hinte og så klage på at han ikke forstår kommer det ingenting godt ut av 

Anonymkode: 910de...cd1

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...