AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Hei. Jeg er gravid i uke 9 og for noen dager siden så startet jeg å blø når jeg tissa. Det er ikke mye å det kommer kun når jeg tørker meg. Det er ikke store klumper, men sånn bitteliten blodklump innimellom og det kommer som regel ikke. Blodet er heller ikke frisk rød farge, men mer oransje. Håper noen av dere kan fortelle meg om dette er noe dere har opplevd og om babyen har det bra. Anonymkode: 7d825...e9e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 Blir litt forvirret når du sier at du blør når du tisser. Kommer der fra skjede eller urinrør? Jeg blødde litt fra skjeden rundt samme uke. Leste at det var rundt da morkaken tar over, og det er vanlig å ha litt sporblødning. Blødde av og på i en uke. Var dog rødt og ikke oransje. Er du veldig bekymret så bestill deg en time på ul, for å få svar. Er ikke noe de får gjort nå uansett, men greit å se om alt står bra til. Anonymkode: 81a8d...8d0
lyskrone Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Jeg også blødde litt på den tiden, alt var bra med babyen. Men jeg hadde da uvi, så hadde jeg vært det ville jeg bestilt en legetime og fått sjekket det opp😊
Hirka89 Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Dette er så vanskelig å svare på. Det behøver ikke bety noen ting, og det kan bety at noe er galt. Jeg har vært gravid 3 ganger. Første gangen hadde jeg en frisk liten blødning i uke 12, alt gikk bra. Andre gangen fikk jeg litt blod iblandet utfloden ved dobesøk rundt uke 9, det var desverre en MA i mitt tilfelle. Hjertet hadde stoppet 1 uke i forkant av blødningen. Tredje gangen blødde jeg litt friskt i uke 13, og det gikk også bra. Er 34 uker nå. Personlig ville jeg valgt å tatt en privat TUL for å sjekke om alt stod bra til. Jeg gjorde det i alle mine graviditeter når jeg blødde. For jeg ville finne ut av det, og eventuelt bli beroliget, enn å gå rundt å lure. Håper alt er bra i ditt tilfelle ❤
Mille11110 Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 lyskrone skrev (5 timer siden): Jeg også blødde litt på den tiden, alt var bra med babyen. Men jeg hadde da uvi, så hadde jeg vært det ville jeg bestilt en legetime og fått sjekket det opp😊 Har time til uken, men husker du hvor mange dager du evt. blødde?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir litt forvirret når du sier at du blør når du tisser. Kommer der fra skjede eller urinrør? Jeg blødde litt fra skjeden rundt samme uke. Leste at det var rundt da morkaken tar over, og det er vanlig å ha litt sporblødning. Blødde av og på i en uke. Var dog rødt og ikke oransje. Er du veldig bekymret så bestill deg en time på ul, for å få svar. Er ikke noe de får gjort nå uansett, men greit å se om alt står bra til. Anonymkode: 81a8d...8d0 Når jeg tørker meg så kommer det blod, men det er lite så kommer kun når jeg tørker meg. Har bestilt time til uken, men tenkte det var fint å vite om andre hadde opplevd dette også:) Anonymkode: 7d825...e9e
lyskrone Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Mille11110 skrev (21 minutter siden): Har time til uken, men husker du hvor mange dager du evt. blødde? Jeg blødde i ca 4-5 dager da😊 Var kun når jeg tørket meg. Jeg hadde også blødning i uke 5+4-6+0. Har ikke blødd siden uke 9 og er nå 17+4😊
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 Jeg blødde i over to uker i strekk i første trimester. Noe av tiden var det nesten like mye som ved mensen på p-piller, og en del av tiden kun når jeg tørket meg som du beskriver. Hadde i tillegg en kraftig, knallrød blødning i uke 10. Men alt gikk helt fint og jeg er i uke 25 nå. Forrige graviditet endte i MA i uke 9. Da hadde jeg også brunlig utflod i noen dager. Det er ingen fasit når det kommer til blødninger tidlig i svangerskap, men veldig ofte går det helt fint. Jeg ville tatt en tidlig ultralyd for å sjekke:) lykke til! Anonymkode: 8ef88...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå