AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 …og forhindre kriminalitet, flyulykker, ha perfekte forhold, få toppkarakterer, etc. … Listen over ting som synske burde kunne gjøre er lang, Anonymkode: 039d1...89c 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #2 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): …og forhindre kriminalitet, flyulykker, ha perfekte forhold, få toppkarakterer, etc. … Listen over ting som synske burde kunne gjøre er lang, Anonymkode: 039d1...89c Kanskje det betyr at synske mennesker ikke finnes likevel? Anonymkode: 428e5...d15 3 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #3 Skrevet 27. mars 2023 Men de synske ser jo bare ting ETTER at det har skjedd 😛 Anonymkode: 3d8fb...27d 3
Rotemor Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Det samme spørsmålet gjelder all overtro. Hvis Gud finnes hvorfor er det da…..(uuttømmelig liste) 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Kanskje de vinner stadig vekk! Men at de holder tett fordi de er synske nok til å forutse den ramsalte kritikken de ville fått for å ha jukset hvis dette ble kjent. Anonymkode: 3e916...161 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): …og forhindre kriminalitet, flyulykker, ha perfekte forhold, få toppkarakterer, etc. … Listen over ting som synske burde kunne gjøre er lang, Anonymkode: 039d1...89c Tror du noen ville trodd på dem om de forsøkte varsle? La meg svare for deg, nei! Og ellers, om du vet noe om klarsyn, så kan de kun se hva som skjer om personen de leser følger kursen de er på i øyeblikket, fremtiden er ikke skrevet i sten, vi har fri vilje og valg kan endre fremtiden. Du kan velge å krysse gaten i feil øyeblikk, eller du kan ta et annet valg og fortsette i en annen retning.. Uansett, det er neppe lett å se nøyaktig i noe tilfelle, men at enkelte kan sence noe, det er det lite tvil om. Men om du tror det eller ikke er jo ditt valg. Det er jo det livet består av, valg. Men å oppsøke klarsynte for å konstant vite hvor man skal, det er veldig meningsløst. Hvorfor de ikke ser Lottotall, tja, det er vel neppe så spesifisert det de får inn Anonymkode: 78301...71e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Hvorfor skulle en med spesielle evner bry seg omå vinne penger? Slike har høyere ambisjoner og interesser enn det. Anonymkode: f9ab1...a79
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 Det er uetisk å bruke klarsyn til egen vinning! Anonymkode: cf318...d04
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 Jeg har manifestert en ganske stor lottogevinst, om det kan telles 😁 Anonymkode: 8a561...ffb
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #10 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor skulle en med spesielle evner bry seg omå vinne penger? Slike har høyere ambisjoner og interesser enn det. Anonymkode: f9ab1...a79 Ja, å jobbe på teletorget er alles drøm 😄 Ikke alle kan bli som Lilli Bendris, si! Anonymkode: f926e...2c6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 Det fungere ikke sånn! Synske har en god intuisjon, men klare ikke å gjette lottotallene! Vanskelig å forklare 👁️ Anonymkode: d47da...c94
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor skulle en med spesielle evner bry seg omå vinne penger? Slike har høyere ambisjoner og interesser enn det. Anonymkode: f9ab1...a79 Spesielt at mange av disse da holder kurs, gir ut bøker, er med på TV og stadig har noe å selge… Men de gjør det vel bare for å spre den gode energien, de hadde sikkert gjort det gratis om noen hadde spurt de. Anonymkode: fed6b...dd7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 Tro meg jeg har prøvd! 😂 men jeg ser bare ting som død og fødsler, livshendelser, slike ting. Jeg forutså covid før det skjedde, at det skulle komme når jeg spurte hva som ventet i min fremtid, men beskrivelsen var så syk at jeg trodde jeg hadde lest kortene feil og avskrev det. Det var akkurat så ille som beskrevet.. jeg har lagt kort gratis for mange i mange år og forsøkt mitt beste for å hjelpe, men ingen lotto tall eller travhester, ingenting sånt. Like greit. Anonymkode: 3794c...f8c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #14 Skrevet 27. mars 2023 Jeg regner meg ikke som synsk, men en gang fikk jeg veldig trang til å spille på hest. Aldri gjort det før (eller siden) men fikk veldig på følelsen at jeg kom til å vinne og leverte en ferdig kupong. Vant V75. Dessverre var jeg ikke alene, gevinsten ble på i underkant av 200 kr, noe som kanskje er rekord (i lav utbetaling)? En gang fikk jeg for meg at jeg skulle ta et bestemt lodd på 17. mai. Det sluddet, jeg frøs og ville hjem, så jeg sa til ungene at nå tar vi et lodd, vinner en bilbane, og så går vi hjem og leker med den. Jeg vant bilbanen, men kanskje dette går under manifestering? En annen gang tok jeg et lodd fordi jeg visste jeg ville vinne en fruktkurv, og jeg hadde lyst på frukt. Kanskje dette også var manifestering...? Jeg kjøper helst ikke lodd til vanlig og kaster ikke bort penger på Lotto, men hvis jeg får på følelsen at jeg kommer til å vinne igjen, så kommer jeg selvfølgelig til å prøve. Anonymkode: 48f2e...b14
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #15 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 11.54): Men de synske ser jo bare ting ETTER at det har skjedd 😛 Anonymkode: 3d8fb...27d Men de kunne fremdeles ha hjulpet til med å løse alvorlig kriminalitet! For eksempel med å fortelle hvor forsvunnede mennesker (som Anne-Elisabeth Hagen) befinner seg nå. Men dette klarer vel ikke påståtte "klarsynte" å gjøre, nettopp fordi de bare er en gjeng svindlere. Anonymkode: d1b7c...6be 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #16 Skrevet 29. mars 2023 Rotemor skrev (På 27.3.2023 den 11.54): Det samme spørsmålet gjelder all overtro. Hvis Gud finnes hvorfor er det da…..(uuttømmelig liste) Det er godt mulig det finnes en skaper. Men alt vi har hørt om dette, er kokt ihop av menneskene selv. Anonymkode: c9792...905
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #17 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 13.51): Det er uetisk å bruke klarsyn til egen vinning! Anonymkode: cf318...d04 Klart det😂 Anonymkode: c9792...905
Gregarious Skrevet 29. mars 2023 #18 Skrevet 29. mars 2023 Det er det klassiske eksemplet på at en må tilpasse hvordan en evne virker for å forsvare de utallige logiske bristende i hva som hevdes. Det er utallige såkalte klarsynte i verden, men ikke ett eneste objektivt bevis. Men det som med religion, folk vill tro.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #19 Skrevet 29. mars 2023 Det har sikkert mye med intensjon å gjøre. En intensjon som er ren egoisme, vil gi en dårlig karma. Ish Anonymkode: dcc35...9f0
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #20 Skrevet 2. april 2023 Det er nok fordi det er en del av en latskapstankegang, det er svikt i hele logikken og det er en måte å slippe å ta ansvaret for egne storhetstanker. Det er en veldig kjapp løsning å bare: Woho, jeg er synsk. (Men da så, da var jeg jo spesiell likevel da!! Ikke bare et vanlig kjedelig menneske som alle andre…) Anonymkode: 8e62e...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå