AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Jeg ser så mange som hevder at profiler på tinder er falske. At de har brukt bilder av noen andre og lyver om hvor de er fra og hva de heter. Hvorfor lager folk falske profiler på tinder egentlig? Hva får de ut av det? Anonymkode: f7cc2...2a8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 De skal lure deg for penger. Ofte så sier de det de tror du er ute etter. Seriøst forhold, ekteskap, barn osv. Så kommer de inn på hva du jobber med og så sier de selv at de jobber med kryptoinvesteringer eller at de har en fleksibel (ofte bra) jobb og at de driver med krypto på fritiden og vil gjerne lære deg hvordan man gjør det. Det er en av svindlene, finnes sikkert andre typer også, men denne er ganske vanlig. Anonymkode: 1a6c1...403
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Det er visst en greie for mindre attraktive kvinnehatende menn å lage falske profiler med kjekkasbilder for å prøve å bevise at kvinner bare vil ha kjekke menn (newsflash: alle går etter utseendet på en utseendebasert app), også går de tilbake til incelforumene sine å sprer mer kvinnehat. Man kjenner dem igjen fordi de alltid spør om ting som hva ser du i en mann, hvor viktig er utseendet til en mann for deg, og lignende spørsmål som de prøver å bli klokere på damer av på en måte men ikke å bli kjent med deg. Det er en del av de falske profilene som er menn som bare vil ha griseprat og sende dickpics også, og sikkert en del som er gift og bare ute etter spenning via en fiktiv person. MTV har programmet Catfish hvor det vises gang på gang at de som utgir seg for å være andre enn de er på nettet er personer med store psykiske problemer og personer med psykopatiske trekk. Jeg har blitt veldig forsiktig etter å ha blitt catfishet flere ganger gjennom årene så jeg utleverer aldri noe personlig informasjon om meg selv, gidder ikke chatte i evigheter uten at jeg har sett de på live kamera samtale å sett at de er den de utgir seg for å være. Anonymkode: 7dcd4...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå