AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Jeg har opplevd nå den siste tiden (de tre siste mnd) at jeg dupper fullstendig av når jeg opplever noe som psykisk belastende. Satt å leste på universitet her om dagen, så startet jeg å tenke på noe trist som nylig har skjedd, og da kjente jeg at jeg ble såå trøtt. Dette har skjedd gjentatte ganger. Også de gangene jeg har sovet lengst (mellom 10-12 timer) har vært pga tunge perioder. Men det må å akutt bli trøtt pga noe trist jeg har opplevd som jeg tenker på er helt nytt. Sliter skikkelig med det når det kommer til skole osv Anonymkode: c6977...80a
gjestvest Skrevet 3. april 2023 #2 Skrevet 3. april 2023 Hei TS Dersom du har gjennomgått mye tungt, trist, psykisk belastende under en periode på tre måneder er det ikke rart at du også kjenner det fysisk. En underliggende mulighet kan være eldre påkjenninger som trigges av de nye.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Skrevet 3. april 2023 Har ikke noe svar på hvorfor det er sånn, men sånn kan jeg også reagere hvis noe blir veldig stressende eller trist; jeg blir ekstremt trøtt og føler jeg sovner. Akutt trøtt på en måte. Anonymkode: 229bf...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå