AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Japan krever å ha dokumentasjon på engelsk/japansk over alle 3 covid vaksinene (for å være fullvaksinert), men på helsenorge er informasjonen på norsk. De må ha info om dato, type vaksine etc etc. Jeg prøver oversettelse, men det går ikke alltid. Greit å oversette siden til engelsk? Men på den siden hvor all info om hver vaksine står er også alle andre vaksiner jeg har tatt. Noen som vet hva som bør gjøres/noen som har gjort dette nylig? Anonymkode: cbc1c...9b2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Ligger på helsenorge.no på engelsk. Anonymkode: 856bb...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Den du laster ned fra helsenorge.no er både på norsk og engelsk. Anonymkode: ae6d2...c28 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 TS igjen. Jeg finner kun info om den siste vaksinen på engelsk, ingen av de andre. Det er en side på engelsk med datoer for alle vaksiner og som er på engelsk, men det står ikke hvilken type covid vaksine det er (pfizer/moderna etc). Japan vil vite hva hver eneste av covid vaksinene er Anonymkode: cbc1c...9b2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Gå på den utskriftsvennlige siden, der står alt hos meg i hvert fall. Regner også med at alle detaljer ligger i QR-koden. Anonymkode: 52566...386
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå