Gå til innhold

Hun er gravid og vil bare spise en ting?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona mi er gravid, og hun vil aldri svare meg på hva hun ønsker å spise. Jeg foreslår flere retter men hun blir bare ufordøyd. Legen hennes sier hun må spise mer variert mat, men det eneste hun spiser er pølse og potetmos. Jeg er bekymret for barnet, hjelp!! 

Anonymkode: 61ed1...9d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

-

Endret av ResturantE
AnonymBruker
Skrevet

Dersom hun tar en multivitamintablett daglig bør dette gå greit. Barnet tar den næringen det trenger. Det kan godt hende at smaksløkene og cravingene endrer seg underveis i svangerskapet, så du kan slappe av😊

Anonymkode: 4a88c...174

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ungen har det fint, så lenge mor får i seg nok væske og noe mat. Hun klarer nok å styre det helt fint selv.

Anonymkode: 92ea8...af0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre mange damer som spiser fryktelig ensformig og/eller usunt i graviditeten. Skjønner veldig godt at du er bekymret!

Kanskje hun ikke er klar for barn når hun ikke engang klarer å ta vare på barnet før det er født?

Du kan foreslå abort.

Anonymkode: de513...7c0

AnonymBruker
Skrevet
ResturantE skrev (3 minutter siden):

våruller- alt i strimler

Takk for forslaget 😊!

Anonymkode: 61ed1...9d2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dessverre mange damer som spiser fryktelig ensformig og/eller usunt i graviditeten. Skjønner veldig godt at du er bekymret!

Kanskje hun ikke er klar for barn når hun ikke engang klarer å ta vare på barnet før det er født?

Du kan foreslå abort.

Gå å legg deg under brua di, snart kommer de tre bukkene bruse. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Enig med vårull forslaget. Personlig levde jeg på vaniljesaus, tran og kebabi en liten periode. 

Anonymkode: a3b18...b00

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde akkurat samme craving i min graviditet, pølse og potetstappe var det eneste jeg ville ha til middag. Og jeg som egentlig hater pølser, både før og etter graviditeten…

Anonymkode: d9d1e...22e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du kan foreslå abort.

:balltre:

Anonymkode: c3ee4...cf9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De første 10 ukene av denne graviditeten spiste jeg bare polarbrød med smør og brunost. Jeg liker hverken polarbrød eller brunost… 

Så endra det seg. Ting jeg vanligvis elsker er nå Meh, mens andre ting er plutselig helt fantastisk. Graviditet er syke greier… 

Anonymkode: 95ed6...cf2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kusina mi var helt gira på nudler i en periode:) Tror d heter samyang nudler elns. Er helt normalt å være hekta på en ting.

Anonymkode: a3b18...b00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...