AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Særlig t skjorter blir hullete under armene og rakner litt etter litt. Det gjelder bomulls t skjorter og ikke bare syntetisk stoff. Ikke med en gang såklart men trodde de skulle ha lenger levetid. Jeg vasker på bomullsprogram 40grader. Kan for mye vaskepulver eller for høy innstilling på sentrifuge være skylda eller er det vanlig at klær blir hullete av vask etter et års tid eller to? Anonymkode: d85c0...8a1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Tekstiler slites når de blir brukt, jeg reparer mine klær støtt og stadig Tar maks ti minutter å fikse slike armhulesømmer, samler opp noen plagg og gjør det under en episode med noe på TV. Du kan også forlenge levetiden til klær med å vaske de sjeldnere. Jeg henger klær til lufting hvis jeg har blitt litt svett i de, og sjekker når de er tørre om de faktisk lukter svette. Vasker kun klær om de er flekkete eller lukter (sokker og truser går rett i vask etter en gangs bruk såklart). Og 30 grader holder også til ting som ikke er undertøy Anonymkode: e235d...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå