Gå til innhold

Kostnad gjestetoalett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker å pusse opp lite toalett, nye do, vask, legge gulv og male. Hvor mye ca vil det koste? Gjør ingenting selv. 

Anonymkode: 3baf8...d19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

150-200k+ vil  jeg tro

Anonymkode: b3ed2...215

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva slags gulv, for eksempel. Skal det legges varmekabler? Byttes til vegghengt toalett?

150-200 k som den andre her anslår, blir det neppe. Selv ikke hos oss kommer det på den summen nå, og her blir det lagt varmekabler og flis på gulv. Noen vegger er revet for å få lagt opp nye rør. Vanskelig å si noen pris, da rommet blir pusset opp samtidig som flere andre rom, bl.a kjøkken, men flere hundre tusen for toalettrommet er det ikke. Et toalettrom er ikke et våtrom så lenge det ikke er sluk i gulvet.

Har kjøpt inn inventar selv, da jeg hadde ganske spesifikke ønsker og toalettet måtte ha mindre mål enn standard. Du kan også spare en del på å gjøre det slik.

Anonymkode: b1a3c...b37

AnonymBruker
Skrevet

Tenker vegghengt toalett, men tenkte å droppe varmekabler og heller gå for vinyl. Kan jo ikke bli så dyrt da? 

Anonymkode: 3baf8...d19

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kun er et gjestetoalett, antar jeg dere kommer langt med rundt 100.000, kanskje under.

Innhent priser fra ulike rørleggerfirmaer, nevn at du skaffer deg tilbud fra flere, så skjønner de at de ikke kan legge seg kunstig høyt.

Anonymkode: f6c24...3f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...