AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Noen som har brukt disse? Anonymkode: 6f0f9...bc8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Du finner eksagt samme maskin på ebay til en brøkdel av prisen. Eneste forskjell er at de norske selskapene har klistret egen logo på men kjøpt fra samme sted i Kina Jeg stoler ikke på sånne, men er fornøyd med min Braun IPL Anonymkode: 6ffdd...575
ElisabethS65 Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 jeg kjøpte en Alvaskin laser i fjor før sommersesongen startet, det tok litt over 3 måneder å bli kvitt hårveksten, men jeg er forstatt hårfri nå etter nesten ett år 😁 ser frem til sommeferien jeg 🤩 1
guroermeg Skrevet 7. april 2023 #4 Skrevet 7. april 2023 ElisabethS65 skrev (På 31.3.2023 den 18.57): jeg kjøpte en Alvaskin laser i fjor før sommersesongen startet, det tok litt over 3 måneder å bli kvitt hårveksten, men jeg er forstatt hårfri nå etter nesten ett år 😁 ser frem til sommeferien jeg 🤩 samme erfaring her, men jeg har brukt den kun siden desember i fjor, helt fantastisk duppeditt ✨ 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå