Gå til innhold

Hvor mye kontakt før første date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket på tinder og har nå hverandre på snap. Hvor ofte hadde dere ønsket kontakt før første møte? Er en dag uten kontakt et dårlig tegn? 

Anonymkode: 8b591...5d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gang jeg drev med dating så tenkte jeg at jeg skulle ha nok kontakt til å vite hvem jeg skulle møte.
Ingen vits å kaste bort tid på å møte folk som man ikke skal gå videre med. Trenger ikke å ha daglig kontakt med noen.

AnonymBruker
Skrevet

Kontakt hver dag er meningsløst og masete 

Anonymkode: 08705...df8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres ut som bortkastet tid og bruke mye tid på chatting ol. før date. Når man møtes finner man jo fort ut om det er noe å gå videre med eller ikke. Er det ikke derfor man dater? 

Anonymkode: 69880...98a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det høres ut som bortkastet tid og bruke mye tid på chatting ol. før date. Når man møtes finner man jo fort ut om det er noe å gå videre med eller ikke. Er det ikke derfor man dater? 

Anonymkode: 69880...98a

Jo, men jeg blir tenker fort det ikke blir date om man ikkr har kontakt hver dag. Så er nok skrudd litt feil sammen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, men jeg blir tenker fort det ikke blir date om man ikkr har kontakt hver dag. Så er nok skrudd litt feil sammen.

Heller omvendt fra min side. En mann som skal ha kontakt hver dag før første date og som regel med helt meningsløs kommunikasjon som "skjer?" eller "hei babe", mister jeg interessen for og avlyser daten 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, pg pleide spørre om vi skulle møtes for en kaffedate i løpet av de første 10-15 meldingene. Merket fort i samtalen om det var noen som virket oppegående, og  ed å ha første date et offentlig sted, var jeg trygg uansett. Ble flere fine dater, og endte med ham som nå er samboer min og far til lilleknøttet vårt😊

Anonymkode: 8a8a9...4ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært borttreist sist uke derfor la vi ingen plan om å møtes da. Og så hørte jeg ingenting igår, vet han var travel. Masse kontakt lørdag. 

Jeg tar det som en avvisning. Er det jeg som overreagerer her? Kommer selvfølgelig ikke si hva jeg tenker og føler til han. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Han har vært borttreist sist uke derfor la vi ingen plan om å møtes da. Og så hørte jeg ingenting igår, vet han var travel. Masse kontakt lørdag. 

Jeg tar det som en avvisning. Er det jeg som overreagerer her? Kommer selvfølgelig ikke si hva jeg tenker og føler til han. 

ts

Antakeligvis ja. Det høres slitsomt ut både å ha det sånn, og å skulle date deg. Jeg forstår ikke helt hvordan du klarer å legge så mye i det når dere ikke har truffet hverandre engang? 

Anonymkode: 79e47...ba3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

ts

Ja du overreagerer 

• Liker 2
Skrevet

Hørte ingenting fra ham? Du skrev en melding som du ikke har fått svar på? 

Jeg prøver å sørge for å møtes iløpet av noen dager etter at vi har begynt å skrive, for å unngå denne problemstillingen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

norw skrev (1 time siden):

Hørte ingenting fra ham? Du skrev en melding som du ikke har fått svar på? 

Jeg prøver å sørge for å møtes iløpet av noen dager etter at vi har begynt å skrive, for å unngå denne problemstillingen.

Nei, bare at han ikke tok kontakt. Vi snakket lørdag på melding. Det er jeg som overreagerer her. Tolker alt for fort at jeg er avvist. 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Antakeligvis ja. Det høres slitsomt ut både å ha det sånn, og å skulle date deg. Jeg forstår ikke helt hvordan du klarer å legge så mye i det når dere ikke har truffet hverandre engang? 

Anonymkode: 79e47...ba3

Det er slitsomt å tenke sånn. Vet ikke hvorfor jeg har lagt så mye i det. Men du har rett. 

ts

Skrevet (endret)

Da jeg var singel og skulle date, foretrakk jeg å ha minst mulig kontakt før første date. Bare kleint å snakke og skrive masse, og så er ikke kjemien der.

De viktigste tingene må man selvsagt utveksle informasjon om, men utover det så lite som mulig før man fysisk møtes. Vil jo ikke bruke mye tid på noe som kan være bortkastet. :)

Endret av Lothlorien-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjellig. Noen har jeg hatt mye kontakt med, andre lite. Han jeg dater nå skrev på Tinder at han heller ville møtes for å se om det var kjemi fremfor å tekste masse. Da hadde vi bare litt kontakt (har nå datet/vært sammen i et halvt år). 

Han jeg datet i fjor sommer, chattet jeg masse med på snap - mange ganger om dagen ii flere måneder før vi møttes (bodde langt fra hverandre). Det skapte for høye forventninger som dessverre ikke ble innfridd. 

Anonymkode: 84443...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...