AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Det føles nesten som en besettelse. Jeg er selv 36 år, men tanken på scenariet med meg og en kvinne som er 15-25 år eldre gjør meg helt gal. Slik har det alltid vært, selv om jeg i perioder også har vært opphengt i yngre. Har aldri sagt dette til noen, men på diverse chatteforum osv har jeg blitt rådet til å kontakte psykolog. Man kan vel ikke legge slike tanker på knaggen "psykiske problemer" heller..? Det skal sies at jeg ikke går rundt og ser på alle godt voksne kvinner som potensielle sexpartnere. Strengt tatt er det langt mellom hver kvinne som er interessant, så er ikke slik at jeg bare tenner på alder og det er det. Er det noe håp for at jeg kan få realisert dette? Skjønner jo at damer ikke kun vil være en manns fantasi, heller. Og ser for meg at de aller fleste kvinnene hadde sett på dette som uaktuelt. Anonymkode: 51a8c...da0
Andro Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Har passert femti, og opplever stadig interesse fra menn som er mye yngre. Det kan ikke være så spesielt? 7 2
Andro Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Sandrianna skrev (Akkurat nå): Det tror jeg rett og slett ikke på. Jeg nærmer meg 30 og legger allerede merke til mindre oppmerksomhet fra menn. Må nesten le av frekkheten 😂 Det skjer rett som det er, og jeg tror ikke at jeg ser spesielt fantastisk ut heller. Kanskje det teller at jeg gjør mye ut av meg. 7 1
Snok1 Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Kjæresten min er 50+ og får masse oppmerksomhet fra vesentlig yngre menn. På jobbsamlinger er det påfallende hvem de henger rundt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 Har bikka 38 og har for første gang fått oppmerksomhet fra en mye yngre mann , i starten av 20 åra . Det er jo gøy da , men også veldig rart . Anonymkode: 46ee2...fae
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 Det er mommyissues som stammer fra et sted i barndommen så kan være lurt å gå til psykolog å finne ut av hva slags emosjonelle traumer og mangler du hadde når du var barn Anonymkode: 89a1e...362 2
Pingvinen Skrevet 26. mars 2023 #7 Skrevet 26. mars 2023 Jeg er 50+ og når jeg datet fikk jeg sjokkerende mange tilbud om sex med mye yngre menn. Yngste var 19. Tror det er en ganske vanlig fantasi unge menn har. Var aldri aktuelt for meg 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #8 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 21.21): Det er mommyissues som stammer fra et sted i barndommen så kan være lurt å gå til psykolog å finne ut av hva slags emosjonelle traumer og mangler du hadde når du var barn Anonymkode: 89a1e...362 For noe jævla tull ! Dette er ikke uvanlig i det hele tatt. Har vært sånn i årevis, bare mye mer skjult før i tiden. Anonymkode: ab8b2...1e7 5
Gorgonzola Skrevet 27. mars 2023 #9 Skrevet 27. mars 2023 Henger muligens sammen med at menn, ikke minst de yngre, er møkk lei av navlebeskuende, betakarotenbrune, reality TV stirrende, lashes viftende, egosentriske, usikre, selvopptatte, hårsåre, lettkrenkede, uinteresserte, kostbare yngre snupper og heller vil ha en episk opplevelse med selvsikre, strekkmerke-merkede, myke, velduftene, begjærende, nytende, plaskvåte, smilende, rynkete deilige voksne damer, som også vet å både fokusere på, oppmuntre og applaudere også hans nytelse, kropp, kåthet og begjær. Hurra! Så fikk jeg sagt det - også😄 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #10 Skrevet 27. mars 2023 Sandrianna skrev (På 26.3.2023 den 20.27): Det tror jeg rett og slett ikke på. Jeg nærmer meg 30 og legger allerede merke til mindre oppmerksomhet fra menn. Kanskje du er lite attraktiv for din alder da. Anonymkode: e5542...893 1 4
Pingvinen Skrevet 27. mars 2023 #11 Skrevet 27. mars 2023 Sandrianna skrev (51 minutter siden): Jeg har passert 24 år og vet at menn sin interesse alerede er dalene i følge forskerne. Men den øker når du har fylt 40-45. Da kommer de veldig unge menn(gutter) som drømmer om sex med modne kvinner. Ikke forhold, men sex 1
Pingvinen Skrevet 27. mars 2023 #12 Skrevet 27. mars 2023 Sandrianna skrev (På 26.3.2023 den 20.27): Det tror jeg rett og slett ikke på. Jeg nærmer meg 30 og legger allerede merke til mindre oppmerksomhet fra menn. Jo, dette stemmer godt. Fikk masse tilbud om sex med unge gutter når jeg nærmet meg 50. Og får det fortsatt. Unge menn har ofte en fantasi om sex med modne kvinner. 1
Rosakatt Skrevet 27. mars 2023 #13 Skrevet 27. mars 2023 Sandrianna skrev (57 minutter siden): Jeg har passert 24 år og vet at menn sin interesse alerede er dalene i følge forskerne. Hvordan man behandler andre har også noe å si 1
bullehurk Skrevet 27. mars 2023 #14 Skrevet 27. mars 2023 Pingvinen skrev (2 minutter siden): Unge menn har ofte en fantasi om sex med modne kvinner. Og det er en fantastisk seksuell combo også. Det tror jeg flere enn meg kan skrive under på. Begge er på sin topp seksuelt, du burde prøve. Nå snakker jeg om unge MENN altså, ikke overkåte hormonstinne ungdommer.
Friluftsmann70 Skrevet 27. mars 2023 #15 Skrevet 27. mars 2023 Dette er vel helt normalt, Hvorfor skal menn kun tiltrekkes av kvinner lik sin alder ned til +/- 5 år yngre? Går litt i perioder for min del, noen ganger er fantasiene om noe eldre kvinner andre ganger en god del yngre. Slik er det vel med kvinner også, om ikke alle er i den kategorien, er det nok mange kvinner som tenner på eldre menn og yngre menn. (for mange her so er så opptatt av normaliteter, dersom du ikke passer inn i deres "sannheter" så må en søke psykolog!) For noe tull. Kos deg med drømmen og gå for en eldre dame. 2
Pingvinen Skrevet 27. mars 2023 #16 Skrevet 27. mars 2023 bullehurk skrev (Akkurat nå): Og det er en fantastisk seksuell combo også. Det tror jeg flere enn meg kan skrive under på. Begge er på sin topp seksuelt, du burde prøve. Nå snakker jeg om unge MENN altså, ikke overkåte hormonstinne ungdommer. Nei takk. Jeg har sluttet med sex, dating, forhold. Og jeg har barn mellom 20 og 30, og ser ikke på menn i den alderen som attraktive for meg
Nowayback Skrevet 27. mars 2023 #17 Skrevet 27. mars 2023 Sandrianna skrev (1 minutt siden): Æsj Hvorfor er det æsj? 1
Pingvinen Skrevet 27. mars 2023 #18 Skrevet 27. mars 2023 Sandrianna skrev (1 minutt siden): Æsj Enig med deg
Nowayback Skrevet 27. mars 2023 #19 Skrevet 27. mars 2023 Pingvinen skrev (14 minutter siden): Enig med deg Kropp er kropp, i mine øyne. Kvinnekropp er deilig nesten uansett alder. Er litt respektløst å kalle ting for "æsj" når man er voksen selv. 3
Pingvinen Skrevet 27. mars 2023 #20 Skrevet 27. mars 2023 Pappadrømmen skrev (7 minutter siden): Kropp er kropp, i mine øyne. Kvinnekropp er deilig nesten uansett alder. Er litt respektløst å kalle ting for "æsj" når man er voksen selv. For meg er det ikke normalt å ha sex med noen som er 20-30 år yngre eller eldre enn meg selv. Det er bare helt uaktuelt 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå