AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Jeg og partneren min har blitt kjedelig, og vi ønsker å livne opp forholdet vårt igjen. Per nå består det bare i hverdag, og vi gjør liksom aldri noe sammen lenger. Så vi hadde en idé om å skrive ned en haug med aktiviteter vi kan gjøre, legge dem i en boks, og trekke en aktivitet annenhver lørdag. Vi trenger tips til ting å gjøre. Har notert både toppturer, bowling, kino, campingturer, piknik, hotellweekend, sykkeltur, gamenight, weekendtur, ut og spise, ut og ta en drink/øl, og litt andre greier. Men vil gjerne ha flere tips. Noen som har noen gode? Både gratis ting og ting som koster penger er i orden, selv om vi helst vil spare mest mulig. Anonymkode: aa85b...b07
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Tren sammen, med en 10k, eller halvmaraton som mål. Matlagingskurs, dansekurs, etc. Ikke akkurat annenhver lørdag, men jeg tror dere trenger noe som binder dere bedre sammen i hverdagen. Anonymkode: 1f505...be9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Hent brosjyrer for turister i deres by og gjør de tingene som anbefales for turister. Kjempe mye nytt man lærer om egen by! Anonymkode: 31e75...e64
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #4 Skrevet 30. mars 2023 Kajakk og klatring.😊 Anonymkode: b2842...e24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå