Gå til innhold

Jeg er en Bad bitch og har over 50 000 følgere på IG, kvinner føler seg truet av meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

som 18 åring startet jeg instagram og fikk fort følgere, folk mente jeg la ut bilder som ikke passet IG men jeg gjør hva jeg vil på min insta. Trener mye og legger ut bildet av meg selv i stramma tightser, viser fram progresjonen min og har ofte bikini / lettkledde bilder

har nå over 50 000 følgere. Har fått masse business tilbud og folk kaller meg bad bitch

merker at flere i min by (oslo) har nå blitt svært misunnlige. menn bryr seg ikke, tvert imot får masse komplimenter av menn, blir konstant sjekket opp og menn ser på kroppen min. Ja til å med menn som er med kjæresten sin offentlig snur seg etter rumpen og jeg digger det

flere og flere kvinner hater meg nå, jeg har ikke gjort noe. Mistenker at det er pga  jeg er ung, 22 år, veldig fit og tar mye plass, attention i det offentlige. Kvinner får dårlig selvtilit når jeg kommer inn i rommet. Og baksnakking, mobbing har begynt i kretsen min uten at jeg har gjort dere noe

skjønner bare ikke hvorfor folk skal baksnakke når jeg aldri har gjort vedkommende noe. Prøver å se ned på meg, peker og fryse meg ut

merker flere av vennegjengen ble slik etter jeg begynte å henge med eldre suksessfulle menn. De har kjøpt klær, undertøy og vesker til meg

er du truet ? følger du deg mindreverdig av en badbitch , som også er yngre enn deg  og har flere følgere ?

dere må gi dere, slutt å hat på unge suksesfulle pene og vakre kvinner

Anonymkode: 90a7e...de6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deg igjen, ja.

Anonymkode: 33bb9...762

• Liker 15
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

merker flere av vennegjengen ble slik etter jeg begynte å henge med eldre suksessfulle menn. De har kjøpt klær, undertøy og vesker til meg

er du truet ? følger du deg mindreverdig av en badbitch , som også er yngre enn deg  og har flere følgere ?

Svaret ligger her. 

Kom tilbake om 20 år og spør om du er stolt av deg selv som ung. 

Anonymkode: be7ca...360

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Kan det hende det er holdningen din mer en kroppen din?

• Liker 15
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

😂😂😂😂

"føler du deg truet av en bad bitch" - det må være ukens latter. 

Anonymkode: 68166...017

• Liker 26
  • Nyttig 1
Skrevet

Har du tatt over skrivemaskina til de fire andre forhenværende brukerne på forumet?  Den som konsekvent utelater stor forbokstav og punktum?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Overhodet ikke. Du er et objekt for mennene, ikke noe mer. Synes mer synd på deg.

Anonymkode: 4507e...de6

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg elsker deg, TS. Kan jeg få kjøpe en LV-veske til deg?

#satirevarsel

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

som 18 åring startet jeg instagram og fikk fort følgere, folk mente jeg la ut bilder som ikke passet IG men jeg gjør hva jeg vil på min insta. Trener mye og legger ut bildet av meg selv i stramma tightser, viser fram progresjonen min og har ofte bikini / lettkledde bilder

har nå over 50 000 følgere. Har fått masse business tilbud og folk kaller meg bad bitch

merker at flere i min by (oslo) har nå blitt svært misunnlige. menn bryr seg ikke, tvert imot får masse komplimenter av menn, blir konstant sjekket opp og menn ser på kroppen min. Ja til å med menn som er med kjæresten sin offentlig snur seg etter rumpen og jeg digger det

flere og flere kvinner hater meg nå, jeg har ikke gjort noe. Mistenker at det er pga  jeg er ung, 22 år, veldig fit og tar mye plass, attention i det offentlige. Kvinner får dårlig selvtilit når jeg kommer inn i rommet. Og baksnakking, mobbing har begynt i kretsen min uten at jeg har gjort dere noe

skjønner bare ikke hvorfor folk skal baksnakke når jeg aldri har gjort vedkommende noe. Prøver å se ned på meg, peker og fryse meg ut

🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Truet? Absolutt ikke. Min verdi er langt mer enn kropp og utseende. 

Jeg synes mer synd på mennesker som deg som har et så voldsomt behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Håper ikke det ligger noe traumatisk bak det. ❤️ 

Anonymkode: 4a734...890

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Syns du noen burde ha dårlig selvtillit ved siden av deg? For om så kan det være at du pålegger andre at de er verre, som gjør at de trekker seg unna 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev lignende ting i dagboken min da jeg var 15. Ikke ironisk, jeg gjorde faktisk det og digget når gutter så på meg og tenkte damer var sjalu som sikkert noen var da de kikket stygt på meg, men uansett. Som 22 år og en voksen dame burde du ikke ha et sånt fokus, det er sånn fjortiser holder på. Ser tilbake at jeg var bekreftelsessyk og hadde noe daddy issues, det føles så godt ut å være mer hel på innsiden og ikke tenke på hvor sexy jeg er lenger

Anonymkode: 88e18...1a4

• Liker 6
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

TS, går det bra med deg?

Anonymkode: 871ff...ffd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

I den virkelige verden er du like mye verdt som som en gammel 5øring 🤣

Anonymkode: 7c044...d5b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes vel mer synd på deg som har så dårlig selvbilde at du må legge ut sånne bilder på IG, samt omtale deg selv som en bad bitch for å rettferdiggjøre det du driver med. 

Anonymkode: cd161...f4b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt rar ting å skrive om på kg. Tror det er hele vibe’n jeg får som hadde fått meg til å styre unna. 

Anonymkode: cf518...9b1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, føler meg ikke truet. Synes mer litt synd på slike.

Anonymkode: 010e3...7a7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle skjønner vel at dette er troll 😆

Anonymkode: 71829...057

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ok.. kom tilbake når du klarer å holde på en type over en lengre periode. Sorry men menn er enkle skapninger, og de ønsker det enkelt. Og for menn er det som er tilgjengelig enkelt og dermed enklere å få tak i. Du viser at du er veldig tilgjengelig og ting blir deretter. Hvem som helst kan få en mann til å bli fristet, men å holde på de, det er noe ikke alle kan.

Anonymkode: e2798...179

AnonymBruker
Skrevet

Hadde følt meg litt truet ja. I mangel av bedre ord. Ikke fordi jeg føler meg mindre ved siden av deg, men fordi du virker til å se ned på mennesker. Kanskje noen av svarene her er litt harske, men det er noe i det at det er andre ting enn at du er pen som gjør at folk ikke liker deg. De er ikke truet. De er ukomfortable.

Det er viktig å se på hvem som virkelig er vennene dine også. Når man velger de av kanskje litt overfladiske grunner så er også vennskapet overfladisk. Gi mennesker sjansen til å bli kjent med DEG, og vit at du har verdi som menneske, ikke bare fordi du er pen eller fordi du har ditt og datt og kjenner de eller dem.

Anonymkode: dcd2d...329

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...