AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 45 minutter siden Jeg har en søster som er snart 50 år som i det siste har gått ned i vekt. Ikke noen sykdom som gjør det men hun går altså ned i vekt. Og da snakker man ikke litt men en del. Hun er ekstrem hårsår på det området som har ed vekt å slike ting å gjøre og det gjør det vanskelig å snakke med henne om dette. Hun baker og lager masse god mat men spiser det ikke selv. Og hun takker alltid nei til invitasjoner hit på middag og dersom hun kommer så spiser hun knapt noe og har alltid spist før hun kommer. I barndommen så opplevde hun grusomme overgrep, masse voldtekt og hun dro også fra en voldsmann som hun bodde sammen med i mange år. Og her kommer det noe som gjør at jeg er enda mer bekymret. For noen dager siden var hun med meg på legevakten og hun måtte på do, da det var lang ventetid, så hun dro på do. Greit nok ikke noe feil med det men saken er det at etter at hun var på den doen så kom det en dame etter henne og da denne damen kom ut var hu likblek i ansikter og hadde en papirlapp i hånden som hun gav ti l en av de ansatte, og da hun satte seg fortalte hun den personen som hun var sammen med at hun hadde funnet et selvmordsbrev der. Søsteren min var den som var der rett før henne, men hun hadde ikke sett noe brev sa hun. I går så kom vi inn på barndommen og hvor viktig der er at man tør å snakke om de tankene man av og til får når man opplever ting og at det er en kjent sak at nissen følger med på lasset. Jeg vet at min søster før har vært plaget av negative tanker men klart å legge de vekk. Men så er er det dette med mat da, jeg blir jo bekymret når jeg ser at hun går ned i vekt, og redd for at hun skal ha fått mattrøbbel igjen. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: 72cfe...aad
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Har hun gått til psykolog noen gang? Anonymkode: cdaf7...12c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hun gått til psykolog noen gang? Anonymkode: cdaf7...12c HUn gikk til psykiater i mange år da det kom opp at hun hadde vært utsatt for de overgrepene Anonymkode: 72cfe...aad
Sofakona Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Kan du fått diabetes? Har det skjedd noe i det siste? Sykdom i spiserøret? Er hun alene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå