AnonymDame95 Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Min kjæreste og meg har vært sammen i 2 år nå. Vi bor ikke sammen. I starten av forholdet var vi kjærstete. Vi lå i armkroken, så filmer, hadde dype samtaler, fant på ting sammen, men dette skjer ikke lenger… gaminga har blitt et stort problem i forholdet og jeg kjeder meg nå. Dette skjer hver gang når jeg er hos han… vi ser film, lager mat, har sex og han setter seg for å game! Rett etter vi har hatt sex, så må han kjappe seg fordi han skal rekke å game med en kompis. Han kan ikke se en hel film med meg fordi han skal game en viss kl. slett. Jeg må nesten be på mine knær for å sove hos han en hel helg… fordi det ødelegger gaminga. Er han hos meg, så må han dra en viss kl. slett fordi han skal game… Jeg orker snart ikke mer. Jeg kjeder meg og føler meg enormt ensom i forholdet… tatt dette opp med han, men uten hell.. Noen som har vært borte i noe slikt? 11
Morpheus Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Du får gi ham et valg. TV-spill eller deg. Han kan ikke leve som et singelt barn på gutterommet og prioritere TV-spill forran voksenlivet. Eller så får du vøre mor og gi ham noen rammer. Kun 2 timer skjetmtid hver dag med TV-spill. 8 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Du vet at det kun er en ting som vil fungere, og det er å gå. Hadde han vært mer interessert i å gjøre alt det du nevner, så hadde han jo gjort det. Gaminga betyr desverre mest. Anonymkode: f0aa6...8a5 15 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Har dere snakket om dette? Høres ut som han spiller noe som har bestemte tider med ting som skal gjøres. Som eksempel div raids osv. Ikke at dette er en unnskyldning. Å ikke kunne sove over en helg høres utrolig kjedelig ut. Anonymkode: 6f565...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 Du vet jo hva som fungerer; Logg ut av KG. finn noe som gir deg verdi utover underholdningen det gir deg å være her. Da finner du mulig også en ok partner. Eller i det minste noe mer meningsfullt å bruke tiden på. Anonymkode: 6018c...f82 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 I praksis er du ikke kjæresten hans. Du er en han bare lar deg kalle han for kjæresten din sånn at han kan ha sex med deg når det passer han og ellers leve livet sitt som han gjør som singel. Dump han Anonymkode: 5d004...ac4 14 6
kronblad Skrevet 26. mars 2023 #7 Skrevet 26. mars 2023 Nå møtte jeg kjæresten gjennom gaming, og vi gamer i lag hver kveld, så sånn sett er jeg ikke den rette til å spørre. Samtidig gamer vi med en gjeng venner som spiller sammen nesten hver kveld. Der har den ene i gjengen måtte gjøre avtale med mannen sin at de har datenight på fredager, og da har hun ikke lov til å game. Dette fungerer kjempebra. Skal nevnes at vi alle er oppi alderen (30+). Så, sånn sett ser jeg at du har tre valg: 1: Be han om en kveld i uka der det er dere to: Hele kvelden! Kompisen får komme i andrerekke, spillet er der i morgen også. 2: Bli med og spill! 3: Dump han, men det er nesten for enkelt. 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Skrevet 26. mars 2023 Men hva sier han når du tar det opp da? Anonymkode: d333f...b98 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #9 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hva sier han når du tar det opp da? Anonymkode: d333f...b98 Han jatter bare med og sier som regel «Unnskyld! Skal prioritere deg mer», men det skjer ikke.. Anonymkode: 00ecb...a2c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #10 Skrevet 26. mars 2023 Høres ut som om du er sammen med en 16 åring. Anbefaler å bli sammen med en som er voksen. Anonymkode: accf3...faf 6 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #11 Skrevet 26. mars 2023 Han velger med ande ord gamingen (les kompisen) konsekvent foran deg. Det er hans prioritering. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han jatter bare med og sier som regel «Unnskyld! Skal prioritere deg mer», men det skjer ikke.. Anonymkode: 00ecb...a2c Hans handlinger sier mer enn ord. Du vet om dette nå. Ditt valg om du vil ha det slik eller ikke. Rett og slett. Du kan ikke forandre han, han må ønske det selv. Anonymkode: ea156...516 4
Diry72 Skrevet 26. mars 2023 #12 Skrevet 26. mars 2023 Du ts må sette grensene. Hvis han er mere opptatt av å game enn å ha tid med deg, så dropp han. Men si det til han. Vær streng med han.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #13 Skrevet 26. mars 2023 27 minutter siden, AnonymDame95 said: Min kjæreste og meg har vært sammen i 2 år nå. Vi bor ikke sammen. I starten av forholdet var vi kjærstete. Vi lå i armkroken, så filmer, hadde dype samtaler, fant på ting sammen, men dette skjer ikke lenger… gaminga har blitt et stort problem i forholdet og jeg kjeder meg nå. Dette skjer hver gang når jeg er hos han… vi ser film, lager mat, har sex og han setter seg for å game! Rett etter vi har hatt sex, så må han kjappe seg fordi han skal rekke å game med en kompis. Han kan ikke se en hel film med meg fordi han skal game en viss kl. slett. Jeg må nesten be på mine knær for å sove hos han en hel helg… fordi det ødelegger gaminga. Er han hos meg, så må han dra en viss kl. slett fordi han skal game… Jeg orker snart ikke mer. Jeg kjeder meg og føler meg enormt ensom i forholdet… tatt dette opp med han, men uten hell.. Noen som har vært borte i noe slikt? Lykke til https://youtube.com/shorts/3ZyJSUo3MI4?feature=share Anonymkode: eef9a...ece
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #14 Skrevet 26. mars 2023 Hva er det han spiller? Anonymkode: db927...d1a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #15 Skrevet 26. mars 2023 AnonymDame95 skrev (59 minutter siden): Min kjæreste og meg har vært sammen i 2 år nå. Vi bor ikke sammen. I starten av forholdet var vi kjærstete. Vi lå i armkroken, så filmer, hadde dype samtaler, fant på ting sammen, men dette skjer ikke lenger… gaminga har blitt et stort problem i forholdet og jeg kjeder meg nå. Dette skjer hver gang når jeg er hos han… vi ser film, lager mat, har sex og han setter seg for å game! Rett etter vi har hatt sex, så må han kjappe seg fordi han skal rekke å game med en kompis. Han kan ikke se en hel film med meg fordi han skal game en viss kl. slett. Jeg må nesten be på mine knær for å sove hos han en hel helg… fordi det ødelegger gaminga. Er han hos meg, så må han dra en viss kl. slett fordi han skal game… Jeg orker snart ikke mer. Jeg kjeder meg og føler meg enormt ensom i forholdet… tatt dette opp med han, men uten hell.. Noen som har vært borte i noe slikt? Hvor gamle er dere? Anonymkode: 3abc9...8a6
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #16 Skrevet 26. mars 2023 Dette er litt klassisk kvinner i forhold. "Jeg kjeder meg", altså hva gjorde du før du hadde kjæreste som underholdning? Har du ingen hobbier? Nå gamer jeg riktignok selv, men jeg hadde ikke klart meg i et forhold som krevde at vi skulle være sammen hele ettermiddagene og kveldene når vi har fri. Å ligge på sofaen er ikke veldig spennede i lengden, men selvsagt mer spennende i starten av et forhold. Du sier jo dere ser film, lager mat sammen og har sex, og det er ikke godt nok? Du må få mer ut av livet ditt enn å basere deg på en eneste person. Skaff en hobby! Anonymkode: 45318...9f0 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #17 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er litt klassisk kvinner i forhold. "Jeg kjeder meg", altså hva gjorde du før du hadde kjæreste som underholdning? Har du ingen hobbier? Nå gamer jeg riktignok selv, men jeg hadde ikke klart meg i et forhold som krevde at vi skulle være sammen hele ettermiddagene og kveldene når vi har fri. Å ligge på sofaen er ikke veldig spennede i lengden, men selvsagt mer spennende i starten av et forhold. Du sier jo dere ser film, lager mat sammen og har sex, og det er ikke godt nok? Du må få mer ut av livet ditt enn å basere deg på en eneste person. Skaff en hobby! Anonymkode: 45318...9f0 Hvis man ikke ønsker å være sammen ettermiddag og kvelder etter jobb, så er vel ikke forholdet veldig liv laga. Anonymkode: d333f...b98 7
drk3 Skrevet 26. mars 2023 #18 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): I praksis er du ikke kjæresten hans. Du er en han bare lar deg kalle han for kjæresten din sånn at han kan ha sex med deg når det passer han og ellers leve livet sitt som han gjør som singel. Dump han Anonymkode: 5d004...ac4 Menn har da for faen meg et privatliv og hobbyer uten at man må tilfredstille en en klengete kjæreste 24/7 Det er da overhoder ikke noe problem i denne tråden. Kjæresten hennes spiller ikke hele tiden. De lager mat ser filn og har sex sammen Ts får skjerpe seg alt skal ikke gå etter din fløyte Han har behov for fritid hobby og venner noe som de gjør gjennom gaming
drk3 Skrevet 26. mars 2023 #19 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis man ikke ønsker å være sammen ettermiddag og kvelder etter jobb, så er vel ikke forholdet veldig liv laga. Anonymkode: d333f...b98 Alle trenger egentid og ts kveler sin egen kjæreste Son flere her sier de gjør masse sammen. Men han trenger faktisk tid for seg selv også uten en klegg som er på han 24 7
frøkna Skrevet 26. mars 2023 #20 Skrevet 26. mars 2023 Nå har nyforelskelsesperioden lagt seg og du får se hans virkelige jeg. Høres ut som dere nok ikke er en god match! 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå