AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Jeg og min mann har det så godt sammen, så jeg lurer oppriktig på hva som er annerledes mellom oss og par som sliter. Anonymkode: d2652...af8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Hvis du ikke forstår det så tenker jeg du lever i en boble. Jeg lever også i et fantastisk forhold, blir bare bedre og bedre for hvert år som går. Vi har vært sammen i 18 år. Men vi har begge vært i et dårlig forhold før vi traff hverandre så gjorde oss noen dyrbare erfaringer fra disse forholdene. Anonymkode: 9cee9...75a 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Sandrianna skrev (1 minutt siden): Hvem er det som lager mat hjemme hos dere? Tror det er mange lykkelige forhold, men man hører om de ulykkelige. Hva har matlaging å gjøre om et forhold er bra eller ikke? Anonymkode: 9cee9...75a 2
kaleidoskop Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Jeg tror noen vokser fra hverandre, noen er for forskjellige, eller for like som gjør at de ikke utfyller hverandre og drar hverandre ned. Noen er bare sammen med noen. Noen er for sta, vil ikke jobbe med forholdet. Mine teorier 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg og min mann har det så godt sammen, så jeg lurer oppriktig på hva som er annerledes mellom oss og par som sliter. Anonymkode: d2652...af8 Tid. Det er ofte forskjellen. Eksen og jeg hadde det godt i mange år, inntil vi ikke hadde det. Anonymkode: 7d81c...2f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå