AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Del Skrevet 26. mars 2023 Hei! kjøpte en stor pakke på Amazon med billigtester fra et merke som heter femometer. Aldri prøvd før. Fikk positiv eggløsningstest forrige tirsdag (14.mars). Har ikm i morgen da jeg har 28 dagers syklus presis hver gang. Jeg har testet med disse strimlene noen dager nå og har hatt blendahvite hver gang, ikke en liten antydning til strek heller. men så tok jeg disse idag og det kom fram noe litt etter at de hadde tørka skikkelig. Sammenlignet med de testene jeg hadde tatt tidligere dager denne uka. Men de vistes det ingenting på. på fredag på ettermiddagen spottet jeg, hadde litt brunlig i utflod og fikk også mensenvondt i magen. Tenkte at den kom litt tidligere kanskje denne gangen, men etter det var det ikke mer. men altså disse testene er jo billige og det ser jo ikke ut som en ordentlig strek en gang, men noe kom frem som ikke har vært på de andre testene. Det er svaaaaaak antydning til litt rosa på strekene i ytterkant bare. Hva tror dere? Anonymkode: ba53d...77c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Del Skrevet 26. mars 2023 Ser negative ut, bare at feltet der streken skal komme opp vises litt når det er inntørket. Ingen erfaring med de testene da. Anonymkode: dbb86...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser negative ut, bare at feltet der streken skal komme opp vises litt når det er inntørket. Ingen erfaring med de testene da. Anonymkode: dbb86...158 Ja tenkte det samme, men rart at det kom plutselig nå og ikke på noen av de andre ørti testene jeg har testet med. Men du har nok sikkert rett i det. Anonymkode: ba53d...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå