Gå til innhold

Swingers

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Swingers

Noen unge par her som har prøvd swinging? Meg og min mann er helt i startgropa for og muligens teste dette ut. Føler i utgangspunktet at dette er litt sånn gammel manns greie.  Men ser ikke ut som det er veldig lett og finne informasjon om grupper etc. Noen som har positive og negative erfaringer? Vi er i starten av 30 årene....det 

Anonymkode: 21fbd...7aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 15.55):

Noen unge par her som har prøvd swinging? Meg og min mann er helt i startgropa for og muligens teste dette ut. Føler i utgangspunktet at dette er litt sånn gammel manns greie.  Men ser ikke ut som det er veldig lett og finne informasjon om grupper etc. Noen som har positive og negative erfaringer? Vi er i starten av 30 årene....det 

Nå er ikke vi swingere, men har vært i kontakt med norske swingere på under 30 på Fetlife 😊

Endret av Frkego
Skrevet

Bare feite folk som driver med dette.

AnonymBruker
Skrevet

Fetlife

Anonymkode: c5801...e3a

Skrevet

Sjekk ut lyst-club.no eller last ned appen spicymatch.

Begge de er for swingers. 
Spicymatch er den jeg anbefaler mest.

AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Deler ikke min partner med noen. Han er bare min. 

Anonymkode: 3edf5...35f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere er jo bittelitt for sent ut for en drømmestart. Det var young swingers-aften i går på Club Fantasy.

Ellers kan jeg anbefale SpicyMatch jeg også.

Anonymkode: d6088...9ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mye halvgamle og lite attraktive folk i det organiserte miljøet. 

Anonymkode: 2de17...c25

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 15.55):

Har du sett insider på tv fra club4. Der viser de en del og det stemmer ikke at det kun er feite. Men ikke mange unge det. go det er fritt hvor langt en vil gå eller bare se andre.

Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (På 26.3.2023 den 17.36):

Det er IKKE derfor det heter fetlife :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet
Mannjessheim1984 skrev (På 26.3.2023 den 17.36):

Så bra! Jeg tenner på folk som er litt overvektige. Mye heller det enn overfladiske og utseendefokuserte folk.

Anonymkode: 959ea...7e3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mange klubber i Sverige, Gøteborg har vel 2-3. Min erfaring er at det er en god miks på de vanlige parkveldene. Så er det egne kvelder for de under 40/45, men ikke vært der enda. 

Se for deg at du går ned gågata i byen der du bor på en lørdag klokken 13. Så legger du merke til de første 15 parene mellom 25 og 60. Det er ganske representativt for hvem du møter på en vanlig kveld. Helt vanlige folk. Noen i veldig god form, noen som bør spise litt sunnere 😆

Og bare fordi man er der betyr det ikke at man må dele på partneren eller selv ha sex med andre. Mange som "bare" er med hverandre med mange folk rundt, spennende det og 😊

Anonymkode: ea93a...ebf

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...