Gå til innhold

Tips til småfrekke meldinger og starte samtaler.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan gi meg litt tips på hvordan sende litt flørtende meldinger for å starte en litt gøy samtale eller forteller jeg har lyst på han. Jeg er så flau og usikker men har så lyst til å bli flinkere på det! Det er i starten av flørtet forhold og vi møtes av og til😄

Anonymkode: 9c2a4...718

Skrevet

Gå for smiger.  Ta frem noe han gjorde som du likte og fortell hva det gjør med deg..  
Savner latteren din, savner å se deg bite deg i underleppa  bla bla bla og fyll på med at du får sommerfugler i magen, kribling i hvor som helst.

Mennesker er enkle vesener som reagerer på stimuli.  Hjernen er et organ som overser mye som kan være uattraktivt hvis man er betatt eller forelsket.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som kan gi meg litt tips på hvordan sende litt flørtende meldinger for å starte en litt gøy samtale eller forteller jeg har lyst på han. Jeg er så flau og usikker men har så lyst til å bli flinkere på det! Det er i starten av flørtet forhold og vi møtes av og til😄

Anonymkode: 9c2a4...718

Litt vanskelig kanskje, siden jeg ikke vet hvordan sist samtale endte, og gjenerelt hvordan tonen er. 

Men, du kan jo alltids være litt "leken". 

en gang "tok jeg en slik".

Jeg holdt på å se på meldinger jeg hadde sendt med en jeg hadde en greie med, på snap. 

"jeg kom borti en knapp" 😉 Så han fikk beskjed om at jeg skulle skrive noe. 

Så han sendte melding med en gang. 

"Nå ble jeg nysgjerrig..." 

(For jeg sendte aldri en melding). 

Så jeg svarte. 

" Sorry kom borti en knapp, mens jeg leste meldingene fra tidligere. Skulle ikke si noe." 

"Du har tydeligvis klart og snike deg inn i meg " 

(Og ja, jeg vet hva jeg sa.... ) 

😅🙄

Det fikk hjulene i sving. På flere plan. 😋

Anonymkode: 0e786...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...