Ayesh Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Hei. Kjøpte Trofast fra Finn til leker. Men alle de boksene som er med er i forskjellige farger. Rosa grønn gul. Jeg vil gjerne ha alle i samme farge. Lurer på om man kan male de boksene i hvit?? Går det ann? Hvis JA hvilken maling kan man bruke?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Funker kanskje å spraylakke dem? Har ikke prøvd selv, men vil tro det sitter bedre enn maling. Anonymkode: d1c45...815
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Sannsynligvis ikke. Hadde heller forsøkt spraylakkering, men ikke så heldig når barnehender skal på dem. Anonymkode: 88173...f38
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Ser for meg at det vil flasse av veldig fort, men jeg må presisere at jeg ikke har prøvd og definitivt ikke har malerbakgrunn! Anonymkode: bb3ee...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 Jeg ville kjøpt hvite bokser, enten på IKEA eller finn, og solgt de gamle på finn. Enklere og bedre enn å styre med maling. Anonymkode: cb251...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 Da hadde jeg heller byttet ut kassene. For du har kjøpt både stammer og kasser, ikke sant? Det blir ikke så mye dyrere å kjøpe nye kasser enn å kjøpe maling/spraylakk (kanskje billigere også), og da vet du at det ikke havner flassende maling rundt omkring i barneværelset. Så kan du heller bruke de fargesterke boksene til oppbevaring på bod, kjeller, garasje e.l. (For øvrig elsker barn sterke farger, og det skal visst være bra for utviklingen deres.) Anonymkode: a389c...517 1
Fru Uperfekt Skrevet 26. mars 2023 #7 Skrevet 26. mars 2023 Ayesh skrev (6 timer siden): Hei. Kjøpte Trofast fra Finn til leker. Men alle de boksene som er med er i forskjellige farger. Rosa grønn gul. Jeg vil gjerne ha alle i samme farge. Lurer på om man kan male de boksene i hvit?? Går det ann? Hvis JA hvilken maling kan man bruke? Det vil neppe bli bra, enkleste er bare å kjøpe nye/brukte bokser i rett farge
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Skrevet 26. mars 2023 Kan garantere deg at det fort både flasser og riper og at resultatet blir voldsomt stygt. Anonymkode: c2ac5...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå