Gå til innhold

Kan Trofast boksene males? (Lekeoppbevaring ikea)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Kjøpte Trofast fra Finn til leker. Men alle de boksene som er med er i forskjellige farger. Rosa grønn gul. Jeg vil gjerne ha alle i samme farge. Lurer på om man kan male de boksene i hvit?? Går det ann? Hvis JA hvilken maling kan man bruke?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Funker kanskje å spraylakke dem? Har ikke prøvd selv, men vil tro det sitter bedre enn maling.

Anonymkode: d1c45...815

AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis ikke.

Hadde heller forsøkt spraylakkering, men ikke så heldig når barnehender skal på dem.

Anonymkode: 88173...f38

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg at det vil flasse av veldig fort, men jeg må presisere at jeg ikke har prøvd og definitivt ikke har malerbakgrunn!

Anonymkode: bb3ee...7b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kjøpt hvite bokser, enten på IKEA eller finn, og solgt de gamle på finn. Enklere og bedre enn å styre med maling.

Anonymkode: cb251...fd7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg heller byttet ut kassene. For du har kjøpt både stammer og kasser, ikke sant? Det blir ikke så mye dyrere å kjøpe nye kasser enn å kjøpe maling/spraylakk (kanskje billigere også), og da vet du at det ikke havner flassende maling rundt omkring i barneværelset. 

Så kan du heller bruke de fargesterke boksene til oppbevaring på bod, kjeller, garasje e.l. 

(For øvrig elsker barn sterke farger, og det skal visst være bra for utviklingen deres.) 

Anonymkode: a389c...517

• Liker 1
Skrevet
Ayesh skrev (6 timer siden):

Hei. Kjøpte Trofast fra Finn til leker. Men alle de boksene som er med er i forskjellige farger. Rosa grønn gul. Jeg vil gjerne ha alle i samme farge. Lurer på om man kan male de boksene i hvit?? Går det ann? Hvis JA hvilken maling kan man bruke?

Det vil neppe bli bra, enkleste er bare å kjøpe nye/brukte bokser i rett farge

AnonymBruker
Skrevet

Kan garantere deg at det fort både flasser og riper og at resultatet blir voldsomt stygt. 

Anonymkode: c2ac5...86a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...