AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Det tenker jeg ofte på,at kanskje den jeg diskuterer med her inne kan være en venninne, søsteren min,en kollega,en nabo eller lignende. Tenk om vi plutselig hadde sett det ekte navnet! Lurer på hvordan det hadde vært? 😄 Anonymkode: 57049...b25
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Håper ikke jeg kjenner noen her inne for å være ærlig. Så mye dritt som mange her slenger. Anonymkode: af6d5...cdc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Håper ikke jeg kjenner noen her inne for å være ærlig. Så mye dritt som mange her slenger. Anonymkode: af6d5...cdc Ikke sant... Mon tro om de er sånn i virkeligheten også? Anonymkode: 57049...b25
Andro Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Det spiller ingen rolle. Jeg er den samme over alt, og diskuterer likedan på sosiale medier som har navn og bilde. 1
Lava Anne Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 Ah, det tenker jeg hele tiden. At jeg diskuterer med faren min innimellom, og at på internett så hater vi hverandre. De gangene han ser på nyheter og begynner å klage på samfunnet, tenker jeg alltid: Jaja, det kan absolutt være deg, du høres ut som en slags nettmann 😅 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 Lava Anne skrev (2 timer siden): Ah, det tenker jeg hele tiden. At jeg diskuterer med faren min innimellom, og at på internett så hater vi hverandre. De gangene han ser på nyheter og begynner å klage på samfunnet, tenker jeg alltid: Jaja, det kan absolutt være deg, du høres ut som en slags nettmann 😅 Ha,ha! Jeg har ei på jobb som jeg tenker sikkert er her inne og diskuterer både det ene og det andre.. Anonymkode: 57049...b25 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #7 Skrevet 4. april 2023 Jeg håper virkelig de jeg kjenner i virkeligheten er litt smartere enn de jeg diskuterer med her inne. Anonymkode: 0e5a7...b71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå