Gå til innhold

Tenk om du diskuterer med noen du kjenner her inne!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det tenker jeg ofte på,at kanskje den jeg diskuterer med her inne kan være en venninne, søsteren min,en kollega,en nabo eller lignende.  Tenk om vi plutselig hadde sett det ekte navnet! Lurer på hvordan det hadde vært? 😄

Anonymkode: 57049...b25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke jeg kjenner noen her inne for å være ærlig. Så mye dritt som mange her slenger.

Anonymkode: af6d5...cdc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Håper ikke jeg kjenner noen her inne for å være ærlig. Så mye dritt som mange her slenger.

Anonymkode: af6d5...cdc

Ikke sant... Mon tro om de er sånn i virkeligheten også? 

Skrevet

Det spiller ingen rolle. Jeg er den samme over alt, og diskuterer likedan på sosiale medier som har navn og bilde.

• Liker 1
Skrevet

Ah, det tenker jeg hele tiden. At jeg diskuterer med faren min innimellom, og at på internett så hater vi hverandre. De gangene han ser på nyheter og begynner å klage på samfunnet, tenker jeg alltid:  Jaja, det kan absolutt være deg, du høres ut som en slags nettmann 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lava Anne skrev (2 timer siden):

Ah, det tenker jeg hele tiden. At jeg diskuterer med faren min innimellom, og at på internett så hater vi hverandre. De gangene han ser på nyheter og begynner å klage på samfunnet, tenker jeg alltid:  Jaja, det kan absolutt være deg, du høres ut som en slags nettmann 😅

Ha,ha! Jeg har ei på jobb som jeg tenker sikkert er her inne og diskuterer både det ene og det andre.. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig de jeg kjenner i virkeligheten er litt smartere enn de jeg diskuterer med her inne.

Anonymkode: 0e5a7...b71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...