AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Hei, Som forbruker, så er det selvfølgelig kjipt at alle butikkene jeg handler hos bare selger Nidar smågodt. Det er forståelig at de bare selger en type, men likevel trist når jeg husker at jeg spiste Candyking når jeg var yngre. Nå i påsken hadde jeg lyst til å kose meg med Candyking igjen, men jeg finner det bare ikke. Jeg vet ikke helt, men etter at de gikk over til Nidar så har jeg sluttet helt med smågodt... Jeg synes ikke den smaker det samme. Anonymkode: b63b0...b83
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Rema har vel candy king Anonymkode: 8eb18...791 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 TS her, visste ikke at Rema solgte det. Kanskje det er en grunn til å bytte butikk. Takk for snarlig svar Anonymkode: b63b0...b83 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei, Som forbruker, så er det selvfølgelig kjipt at alle butikkene jeg handler hos bare selger Nidar smågodt. Det er forståelig at de bare selger en type, men likevel trist når jeg husker at jeg spiste Candyking når jeg var yngre. Nå i påsken hadde jeg lyst til å kose meg med Candyking igjen, men jeg finner det bare ikke. Jeg vet ikke helt, men etter at de gikk over til Nidar så har jeg sluttet helt med smågodt... Jeg synes ikke den smaker det samme. Anonymkode: b63b0...b83 Candyking selges på Rema 1000 Anonymkode: d3821...32a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå