Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde du det? Han? Felles avgjørelse?

Har noen av dere valgt å fortsatt være venner for å følge med på hva som skjer i livet til eksen?

Og hva med eksens familie og bonusbarn? Har dere valgt å slette dem også?

Anonymkode: 60fe1...ab5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kun slettet en eks, siden han stalket meg, sendte mange meldinger på alle mulige medier, og var bare tvers igjennom creepy as fuck... Alle andre er jeg fortsatt venn med på facebook. Ser ingen grunn til å slette de. 

Anonymkode: d2b1b...0b3

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har aldri slettet noen ekser,ser ikke helt grunnen til det

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er venn med eksene mine. Min siste eks er en av mine beste venner.

Har ingen grunn til å slette.

Anonymkode: 1f8d2...831

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet x kort tid etter brudd. 4 uker etter han gjorde det slutt publiserte han på Facebook at han var i ett forhold. I de 8 årene vi var sammen godtok han ikke min forespørsel på Facebook om at han var i ett forhold med meg 

Anonymkode: 63687...412

• Liker 1
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Ikke slettet eksen, familien hans eller felles venner vi hadde men som i utgangspunktet var hans. Det er jo folk jeg kjenner og bryr meg om, ser ingen grunn til å slette de. Det var et ukomplisert brudd, det må jeg kanskje legge til, men det var for over ti år siden og jeg har ny mann nå.

Anonymkode: 7c8b2...4a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter at vi ikke har behov til for kontakt mer. Det varierer fra ca. 6måned - 2år. 

Synes det er mest ryddig slik. 

Anonymkode: 21966...759

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke slettet noen.

Anonymkode: f5357...d85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min eks slettet meg etter noen uker. Når han innså at det ikke var noe mer å hente her, ble jeg slettet og glemt. Sinnet beholdt han da... 

Anonymkode: d6495...df8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min eks slettet meg etter noen uker. Når han innså at det ikke var noe mer å hente her, ble jeg slettet og glemt. Sinnet beholdt han da... 

Logisk sett har han ikke glemt deg om han fortsatt er sint på deg....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke helt hvorfor jeg skulle gjøre det. Det spiller jo ingen rolle uansett og vi er dessuten fremdeles venner. Og hvem er det som deler ting fra livet sitt på Facebook i 2023? 

Anonymkode: 0dd9a...ccc

• Liker 1
Skrevet

Min X-mann og jeg er venner, både på Fb og i livet ellers.

Min siste X er motbydelig faktisk, men vi er "venner" på Fb. - Har slutta å følge ham, så jeg slipper å se de teite oppdateringene 😂 men det vet han nok ikke. Siden vi er en slags kolleger, tenkte jeg at dette var en grei løsning.

Har ellers mange gamle ungdomssvermerier som venner på fb, og vi har bra relasjon til hverandre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser ikke helt hvorfor jeg skulle gjøre det. Det spiller jo ingen rolle uansett og vi er dessuten fremdeles venner. Og hvem er det som deler ting fra livet sitt på Facebook i 2023? 

Anonymkode: 0dd9a...ccc

Ganske mange vil jeg tro. De fleste jeg har på face legger ut noe i blant.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Logisk sett har han ikke glemt deg om han fortsatt er sint på deg....

Ja, jeg skjønner ikke hvorfor han ikke klarer å slippe det sinnet. Skikkelig bitter fyr. Fikk seg ganske raskt ny dame og de fikk et barn sammen, noe som han ønsket seg veldig. Jeg tenker at vi ikke var meant to be, jeg forstår at han var såret og lei seg, men jeg var fortsatt glad i han, og gjorde alt på "riktig måte", hjalp han også økonomisk en stund etter bruddet, stilte opp og snakket på telefon en god stund. Hørte på alt han ville si. Og så ble det bare bitterhet igjen likevel. 

Jaja, det får være hans sure svie, jeg lever godt med det. Ser på vår tid som en fin tid. Han var en fin fyr som jeg ble glad i, men jeg hadde likevel ikke de rette følelsene eller var på det riktige stedet i livet for å inngå et seriøst forhold med han. Så derfor avsluttet jeg det. Vi hadde ikke vært sammen så lenge (6 mnd), men han ønsket giftemål og barn. Jeg trodde først at jeg ønsket det samme, men innså etterhvert at det ikke stemte. Jeg var ikke klar for det, og hadde hoppet inn dette forholdet for fort etter bruddet med min eks (som jeg hadde barn med). Jeg valgte å fokusere på meg selv, barnet mitt og vårt nye liv. Han bodde i et annet land, og jeg innså at forholdet var dødfødt. Han var ikke enig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har noen av dere valgt å fortsatt være venner for å følge med på hva som skjer i livet til eksen?

Når eks ble sur for at jeg fant ny kjæreste 7 mnd etter brudd. 

Anonymkode: 464c2...445

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er folk så barnslig at de sletter x’ene sine på Facebook?🙈

Anonymkode: 8710b...973

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er folk så barnslig at de sletter x’ene sine på Facebook?🙈

Anonymkode: 8710b...973

Hvis man ikke har noe felles lenger så er det vel naturlig å gjøre det?  

Og det føles jo meningsløst når eksen poser innlegg om hyttetur med ny kjæreste.  Har bruddet vært helt uproblematisk og man selv har etablert seg på nytt så gjør det kanskje ikke så stort inntrykk. Men har man levd mange år sammen så er det rart om det ikke er vanskelige følelser knyttet til bruddet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig slettet jeg han. 
Han var en vanskelig mann å forholde seg til,  og jeg måtte til stadighet tilpasse meg hans opplegg. 
Når vi havna i en diskusjon midt på en fjelltopp så gjorde han det slutt der og da 🙄😂 

Det ble en lang tur hjem, og etter det så jeg ingen grunn til å forbli venner på FB. 
Jeg ville komme meg videre, og få slippe å bli minnet på det som var. 

Anonymkode: c9dc4...d21

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har slettet mange på SoMe, men ingen fordi de plutselig blir ekser.

Hvorfor det? Jeg bryr meg om en rekke av eksene mine og vil gjerne følge dem opp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ene eksen ennå.. (kunne hatt alle i alle år egentlig). Men jeg vurderer å fjerne ham. Vi har null kontakt og jeg bruker nesten ikke fb lengre. Men synes det er vanskelig. Vi skulle liksom være venner uansett. Vi har ikke hatt så mye kontakt etterpå uansett, men etter han fikk dame ble det vel helt slutt.. ihvertfall etter de ble gift og har fått unger.. Det er mulig jeg skriver til han en dag og snakker med han om det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...