Gå til innhold

Steamer - hvilken er best?

Iia

Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips om hvilken steamer jeg bør velge  :) Kan du anbefale en steamer hhv til hjemmebruk, som kan være stor, og til reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har liten erfaring med steamere, siden jeg må innrømme at jeg kun har prøvd én i mitt liv, men den har til gjengjeld revolusjonert klesstellet mitt:

https://www.philips.no/c-p/GC365_80/steam-go-handholdt-toydamper

Jeg bruker den på mye forskjellig, men oftest på silketøy, og opplever at den er meget effektiv med jevn og fin damp. Noen klager over at den har liten vanntank, men det sjenerer meg overhodet ikke om jeg må fylle opp igjen underveis. Det er gjort på et blunk.

Anonymkode: 3a82e...307

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for anbefalingen!

Er det andre som har erfaring med steamere, god eller dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en fra Philips som jeg har vært veldig fornøyd med og som jeg bruker både hjemme og på tur; https://www.komplett.no/product/1222852/hjem-fritid/stryking-klespleie/steamer/philips-steamgo-haandsteamer-gc36280?channable=008081696400313232323835321b&gclid=Cj0KCQjw2v-gBhC1ARIsAOQdKY3KS8cgaou11UBiOzjefQbvgflGaB2Vvah58v8GmdflpN_9PcsldxsaAjZTEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Denne var testvinner på tiden da jeg kjøpte den, men Philips har en nyere modell nå med justerbart hode som jeg savner på min. 

Den erstatter nok ikke strykejernet når det kommer til de større strykejobbene, men er perfekt for lette bluser, kjoler, skjorter og for å freshe opp plagg som har fått krøller etter å ha ligget i koffert.  

Anonymkode: e0746...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...