Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er gravid i uke 20, og er i en sånn mellomfase der jeg ikke ser veldig gravid ut, bare tjukk😅 med første fikk jeg ikke mage før i uke 25 tror jeg. Nå har jeg allerede brukt gravidbukser i noen uker, med mine vanlige store gensere til. Føler meg så ufresh og stor.

Hvordan kler dere andre dere? Tar gjerne i mot tips, men siden dette er mitt siste barn så vil jeg gjerne kunne bruke klærne etter graviditeten også, evt. Kunne brukes i ammeperioden. Eller veldig billige plagg🙈

Anonymkode: 43516...915

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker mye kjoler. Både genserkjoler og andre litt løse kjoler, samt noen med høyt liv som går over magen. Alle disse brukte jeg også før jeg ble gravid, og ønsker som deg å bruke minst mulig penger på klær som bare kan brukes som gravid. 

Jeg er også i uke 20 og føler jeg ser mest bare tjukk ut, men alle rundt meg vet jeg er gravid så orker ikke bry meg så mye om det. Litt kjipt når servitøren på restauranten tilbyr meg vin, men ellers ok 😅

Anonymkode: 5317e...413

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte mye mammatights og mammastrømpebukser for å forme inne magen og hadde trange kjoler/skjørt slik at magen faktisk så gravid ut og ikke bare tjukk.

Anonymkode: 5abe1...64f

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sykemeldt i en måned nå før permisjon, så har gått veldig mye i daffeklær. Men om jeg har dratt ut og skal se nogenlunde presentabel ut, så har jeg brukt gravidtights, topp og en genser eller cardigan. Digg med cardigan, for da knapper jeg bare de øverste knappene og kan "lufte" magen. 

Før magen ble veldig stor, brukte jeg bare vanlige joggebukser. Nå syns jeg de er ubehagelig å bruke.

Har en kjole som er god å bruke, men litt kaldt for det enda. Så har bare brukt den hjemme. Kjole og truse. Den er sånn som vider seg ut rett under puppene.  Kjøpte den før jeg ble gravid, så kan brukes uten mage også:) 

Anonymkode: a67f3...1c7

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg brukte mye mammatights og mammastrømpebukser for å forme inne magen og hadde trange kjoler/skjørt slik at magen faktisk så gravid ut og ikke bare tjukk.

Anonymkode: 5abe1...64f

Former strømpebuksene magen? Hvilke type anbefaler du?

Anonymkode: 2681e...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satset på mørke tettsittende base-plagg (gravid-pencilskirt samt vanlig kjole som var stretchy nok til å kunne brukes også som gravid) som jeg hadde kun noen helt få av og brukte omtrent hver dag og brukte heller penger på fine cardigans/jakker, skjerf og smykker som varierte looken. 

Anonymkode: d0198...e95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tights med lang genser eller tunika over. Jeg er så kvalm at det må være behagelig. 

Anonymkode: 3bc0a...ff0

AnonymBruker
Skrevet
On 3/26/2023 at 4:30 PM, AnonymBruker said:

Jeg satset på mørke tettsittende base-plagg (gravid-pencilskirt samt vanlig kjole som var stretchy nok til å kunne brukes også som gravid) som jeg hadde kun noen helt få av og brukte omtrent hver dag og brukte heller penger på fine cardigans/jakker, skjerf og smykker som varierte looken. 

Anonymkode: d0198...e95

Enig! Liker også og ha mørk base og heller fine cardigans, kimonoer og tilbehør som ikke trenger å være gravidtøy. 

Anonymkode: 2681e...7c1

AnonymBruker
Skrevet

Brukte for det meste strikkede kjoler og strømpebukse. Fødte nå nettopp.

Ellers gikk det i tights og store/lange strikkede gensere eller skjorter.

Det jeg hadde i oversized fra før passet, også kjøpte jeg noe nytt som går som det nå.

Bare vanlige klær, ikke gravidklær, foruten strømpebuksene og et par tights.

Anonymkode: a6e28...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...