Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hellu! 
jeg var hos frisøren for en stund siden. Jeg hadde litt solbleket hår og mørkt i roten på håret, litt sånn grålig/brunt hår. Jeg er 24 dersom det har noe og si. 
før jeg bestemte for å farge håret mitt mørkt igjen var fordi jeg husket at jeg synes jeg så fin ut med det. 
spontant ble jeg og frisør enig om å kjøre litt lilla i det. Aldri fått så god behandling hos en frisør før. Hun sa jeg måtte ta kontakt viss jeg ikke likte det, men da var det for å få bort det lilla. Men jeg angrer på at jeg gikk for mørkt hår i det hele tatt. 

er det noen frisører her som vet om man kan lysne opp mørke brunt med lilla ‘kjær’ i? og hva må til? 

Anonymkode: 408ae...14b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei du må vente til det naturlige håret ditt vokser ut om du ønsker lyst hår nå. Det som skjer når man bleker er å fjerne stråets fargepigmenter, men når man har farget håret med mørk farge vil man bare kunne fjerne noe av pigmentene om man står igjen med oransje strå istedet for lyse. Man må gjennom mange runder med bleking da med noen ukers mellomrom hver gang og det tærer ekstremt mye på håret at det ikke anbefales. I tillegg blir det jo veldig dyrt med så mange frisørbesøk 

Anonymkode: 6d30d...8af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...