Gå til innhold

Menn som blir avvist, hvorfor bruker de hore som skjellsord?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Fordi hore er det mest nedverdigende de kan bruke. Hensikten er å nedverdige dama. Ikke å antyde at hun selger sex 

Anonymkode: be843...fd1

Men det er jo ganske ironisk da. 
👩🏼: Nei, jeg vil ikke ha sex med deg. 
👨🏻: Di jævla hore! 

Anonymkode: ed053...b83

• Liker 10
Skrevet (endret)

Fordi man tråkker på selveste manndommen deres, de sitter igjen og føler seg veldig, veldig liten når du skviser ut selveste MEG.  JEG  som er Guds gave til kvinnene og til og spanderte en billig paraply drink  for å få deg på kroken, og så er DETTE takka.

Så ja , da hore det eneste stakkarslige argumentet de sitter igjen med når all annen ære er tatt fra dem gjennom et enkelt: nei! 

Opplevde noe lignende selv.  Var på byen og en mann eglet seg på meg. Begynte med helt vanlig og fin smalltalk, men plutselig hang han over skulderen min og før jeg visste ordet av det la han an på meg. Heldigvis kom samboeren min bort  til meg i grevens tid og så tegningen. Og o'store fyllesvin følte seg liten, så liten og forlatt at han sa til samboeren min: Bare ta henne, hun er uansett ikke i mitt kaliber og du burde finne noe bedre du også.

Utrolig hvor dypt noen kan synke verbalt etter avisning og forsmåddhet. Og nei, dette gjelder IKKE alle menn. Kun de som finner det hensiktsmessig å kalle kvinner horer fordi de mangler sosial kompetanse 

Endret av Laraa
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Laraa skrev (8 minutter siden):

Fordi man tråkker på selveste manndommen deres, de sitter igjen og føler seg veldig, veldig liten når du skviser ut selveste MEG.  JEG  som er Guds gave til kvinnene og til og spanderte en billig paraply drink  for å få deg på kroken, og så er DETTE takka.

Så ja , da hore det eneste stakkarslige argumentet de sitter igjen med når all annen ære er tatt fra dem gjennom et enkelt: nei! 

Opplevde noe lignende selv.  Var på byen og en mann eglet seg på meg. Begynte med helt vanlig og fin smalltalk, men plutselig hang han over skulderen min og før jeg visste ordet av det la han an på meg. Heldigvis kom samboeren min bort  til meg i grevens tid og så tegningen. Og o'store fyllesvin følte seg liten, så liten og forlatt at han sa til samboeren min: Bare ta henne, hun er uansett ikke i mitt kaliber og du burde finne noe bedre du også.

Utrolig hvor dypt noen kan synke verbalt etter avisning og forsmåddhet. Og nei, dette gjelder IKKE alle menn. Kun de som finner det hensiktsmessig å kalle kvinner horer fordi de mangler sosial kompetanse 

Omg!!!! 🫣 

Anonymkode: ce016...99a

• Liker 3
Skrevet
svartkatt skrev (På 26.3.2023 den 17.42):

Fattig vokabular.

For noen stikker det dypt å bli avvist, og kanskje har man blitt det over mange år. Da blir det å vise aggressivitet en forsvarsmekanisme. Det er typisk menn å vise slike følelser fremfor å bli lei seg og gråte.

Ikke at det er noen unnskyldning, bare en slags forklaring. Man må prøve å forstå psykologien bak det hele, men forstår at det er vanskelig for damene når de får stygge ord etter seg.

Jeg er av typen som bare blir lei meg av avvisning, og det ligger heldigvis ikke i min natur å bli aggressiv og stygg.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Pappadrømmen skrev (4 minutter siden):

For noen stikker det dypt å bli avvist, og kanskje har man blitt det over mange år. Da blir det å vise aggressivitet en forsvarsmekanisme. Det er typisk menn å vise slike følelser fremfor å bli lei seg og gråte.

Ikke at det er noen unnskyldning, bare en slags forklaring. Man må prøve å forstå psykologien bak det hele, men forstår at det er vanskelig for damene når de får stygge ord etter seg.

Jeg er av typen som bare blir lei meg av avvisning, og det ligger heldigvis ikke i min natur å bli aggressiv og stygg.

Ja, men greien er at det ikke er noe poeng å ‘forstå’ slike menn. Som regel er det toget gått, for å si det slik. Det er ikke for å være slem, men det er en forsvarsmekanisme kvinner har. Mang en kvinne har blitt psykiatriske tilfeller fordi de har ‘forstått’ slike menn litt for mye. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, men greien er at det ikke er noe poeng å ‘forstå’ slike menn. Som regel er det toget gått, for å si det slik. Det er ikke for å være slem, men det er en forsvarsmekanisme kvinner har. Mang en kvinne har blitt psykiatriske tilfeller fordi de har ‘forstått’ slike menn litt for mye. 

Sier ikke at man skal gi disse mennene en sjanse. Men det er nok altfor mange kvinner som har gitt slike menn muligheten og endt opp i kjipe forhold. Så om forsvarsmekanismen er så veldig bra hos alle kvinner er vel heller tvilsomt. Dessverre lar nok mange seg blende av sjarm, utseende og penger/status før virkeligheten slår inn og den ekte personen kommer frem i lyset.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Pappadrømmen skrev (6 minutter siden):

Sier ikke at man skal gi disse mennene en sjanse. Men det er nok altfor mange kvinner som har gitt slike menn muligheten og endt opp i kjipe forhold. Så om forsvarsmekanismen er så veldig bra hos alle kvinner er vel heller tvilsomt. Dessverre lar nok mange seg blende av sjarm, utseende og penger/status før virkeligheten slår inn og den ekte personen kommer frem i lyset.

Nja, det er nok sikkert også slik at slike menn holder på en kvinne når han først har fått fatt i henne, vel vitende om at det er like uvanlig som å vinne i Lotto nærmest.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei jeg er en mannemann. altså, en mannete mann. En mann som er en mann. 

Jeg er så logisk at logikken tyter ut av ørene mine!!!! Når jeg vil ha en babe knipser jeg med fingrene mine. I am a MAN… a manly man. 

bevis: 😉

Hvilken relevans hadde dette til det jeg skrev?

Anonymkode: ed053...b83

AnonymBruker
Skrevet
On 3/26/2023 at 12:04 PM, NiceOrNothing said:

De er ikke menn. De er umodne guttevalper . Ikke vits å prøve å forstå sånne . Bare ignorer , le å gå videre 😀

Dette kan nok stemme, opplevde det selv sent på 90-tallet.

20 min date og da han ikke var fornøyd med meg så var jeg tydeligvis hore. Vi var rundt 17.

Du vil ikke ha noen som er 17 i hodet.

Anonymkode: 7aae6...6e1

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

20 min date og da han ikke var fornøyd med meg så var jeg tydeligvis hore. Vi var rundt 17.

Nemlig ☺️🫶. Det er en utdatert hersketeknikk . 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og dette har jeg opplevd fra menn som er 50+. Eldste som reagerte på sånn måte var 68

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Pingvinen said:

Og dette har jeg opplevd fra menn som er 50+. Eldste som reagerte på sånn måte var 68

Så egentlig er det ikke noe håp?

Eller man kan tenke på det som en enkel elemenerings-metode...

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 13.13):

Dette!!!!

Nazistene gjorde det samme med jødene. De kalte dem rotter, kakkerlakker, gribber osv. For å dehumanisere jødene og gjøre den moralske barrieren med å angripe dem mindre.

Rotter og kakkerlakker er i slike sammenhenger ikke "bare dyr". Det bevisste ord får nedgradere andre mennesker.

Nedgradering er farlig fordi det senker terkselen for å mishandle dem man ikke ser på som mennesker.

Anonymkode: eb1bd...7c6

Viktig innlegg! Jeg ser på en mann som blir sinna og kaller kvinnen en hore når han blir avvist som potensielt farlig. Det er ikke normal oppførsel. 

Anonymkode: 537aa...c23

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 13.02):

Det lager jo ingen mening. En hore selger seg for penger, de fleste damer gjør ikke det. Og når mannen ikke får sex så er damen som avviser så langt fra horeri som det går an å bli. Så hva er greia? Og hvorfor er det så mange slemme menn på Tinder som bruker hore som skjellsord?

Anonymkode: b38ee...25a

Det er ikke logikk. 

De bruker det for at kvinnen har såret egoet deres. Det er et resultat av dårlig sosial intelligens og emosjonell kontroll. 

Kvinnen har gjort at han har følt seg dårlig ergo skal han få henne til å føle seg dårlig. 

Hilsen mann

Anonymkode: 34a1e...3ea

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei jeg er en mannemann. altså, en mannete mann. En mann som er en mann. 

Jeg er så logisk at logikken tyter ut av ørene mine!!!! Når jeg vil ha en babe knipser jeg med fingrene mine. I am a MAN… a manly man. 

bevis: 😉

Det tror jeg bare skjer i dine fantasier, gitt… ikke engang i drømmene dine.

Anonymkode: 537aa...c23

Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så egentlig er det ikke noe håp?

Eller man kan tenke på det som en enkel elemenerings-metode...

Drittsekker er ofte det hele livet. Ikke alltid de blir noe bedre med alderen. Noen blir bitre og mer sutrete. Min erfaring fra dating er at det er mange høflige der, men sjokkerende mye dårlig oppførsel. Også av godt voksne menn. Så aldri mer 

Endret av Pingvinen
  • Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ikke logikk. 

De bruker det for at kvinnen har såret egoet deres. Det er et resultat av dårlig sosial intelligens og emosjonell kontroll. 

Kvinnen har gjort at han har følt seg dårlig ergo skal han få henne til å føle seg dårlig. 

Hilsen mann

Anonymkode: 34a1e...3ea

Men hva forventer de seg? Glemmer de at de lever i en verden hvor andre mennesker også har et valg? 😅 kan velge, ja eller nei.. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det lager jo ingen mening. En hore selger seg for penger, de fleste damer gjør ikke det. Og når mannen ikke får sex så er damen som avviser så langt fra horeri som det går an å bli. Så hva er greia? Og hvorfor er det så mange slemme menn på Tinder som bruker hore som skjellsord?

Fordi mange menn reagerer destruktivt på følelser, de reagerer ofte i affekt uten å tenke seg om. Mon tro om det er testosteronet som gjør det. Det forstyrrer dømmekraften deres.Eller mye innestengte følelser de ikke får bearbeidet i det virkelige liv.

Skrevet

Fortell meg at du ikke forstår hvordan skjellsord fungerer uten å si det rett ut…

AnonymBruker
Skrevet

Det er enkelt, de er idioter.

Anonymkode: 72ec3...e60

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...