AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #141 Del Skrevet 31. mars 2023 Mange menn har alltid kalt kvinner for horer, eller fortalt andre at hun ligger med alle, dersom en kvinne har sagt nei til ham. Det er ikke noe nytt. Hvorfor, jo fordi disse mennene er barnslige og ubrukelige. Anonymkode: 5d513...8fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #142 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 13.02): Det lager jo ingen mening. En hore selger seg for penger, de fleste damer gjør ikke det. Og når mannen ikke får sex så er damen som avviser så langt fra horeri som det går an å bli. Så hva er greia? Og hvorfor er det så mange slemme menn på Tinder som bruker hore som skjellsord? Anonymkode: b38ee...25a Spørs hvordan du ser på det. 1. En prostituert har jeg respekt for. Og hun koster, teoretisk sett. 2. Mens "hore" er gratis. Rir på ca 50 Chad-dicks helt gratis via Tinder. Sånn sett er det ikke vanskelig å se hvem som koster og hvem som er gratis for den som henholdsvis enten har penger på den ene siden, eller den som har svær kølle og noen muskler. 3. Mange hater også hypergami-høner, naturligvis. De vil også ha servert alt på et fat, og skal ellers alltid "oppover" i nivå, definert ut fra det overfladiske samfunnet vi har nå for tiden. Ut fra disse tre scenarioene, er prostituert som tar betaling, den beste, og høyere i nivå enn Tinder bitches som tar den ene gratis Chad-Rides etter den andre og ikke minst hypergami-høner, som egentlig er en del av den samme "mynten" som Tinder Chad Riders 😂 Oppsummert: 1. Full respekt for en prostituert eskorte 2. og 3. NULL respekt for punkt 2. og 3. Anonymkode: 97ebb...738 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #143 Del Skrevet 31. mars 2023 Jeg tenker kanskje det kan være en slags "å ja, hun vil ikke ha meg, hun vil ha en som er bedre enn meg. Hun kan ikke holde seg til bare en, hun vil ligge rundt med de kjekkeste mennene. Akkurat som alle andre damer. De vil bare ha de topp 10% mennene" og annet inceltsnkegods. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2f8f7...a80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #144 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spørs hvordan du ser på det. 1. En prostituert har jeg respekt for. Og hun koster, teoretisk sett. 2. Mens "hore" er gratis. Rir på ca 50 Chad-dicks helt gratis via Tinder. Sånn sett er det ikke vanskelig å se hvem som koster og hvem som er gratis for den som henholdsvis enten har penger på den ene siden, eller den som har svær kølle og noen muskler. 3. Mange hater også hypergami-høner, naturligvis. De vil også ha servert alt på et fat, og skal ellers alltid "oppover" i nivå, definert ut fra det overfladiske samfunnet vi har nå for tiden. Ut fra disse tre scenarioene, er prostituert som tar betaling, den beste, og høyere i nivå enn Tinder bitches som tar den ene gratis Chad-Rides etter den andre og ikke minst hypergami-høner, som egentlig er en del av den samme "mynten" som Tinder Chad Riders 😂 Oppsummert: 1. Full respekt for en prostituert eskorte 2. og 3. NULL respekt for punkt 2. og 3. Anonymkode: 97ebb...738 Du er rett og slett gal/syk. Er det sånn du ser på kvinner?? Bare det å bruke ordet "Chad"...Er du dum også? Sick!! Tenker du bør holde kjeft om temaet respekt i alle fall, du dummer deg ut. Anonymkode: 72ec3...e60 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #145 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tenker kanskje det kan være en slags "å ja, hun vil ikke ha meg, hun vil ha en som er bedre enn meg. Hun kan ikke holde seg til bare en, hun vil ligge rundt med de kjekkeste mennene. Akkurat som alle andre damer. De vil bare ha de topp 10% mennene" og annet inceltsnkegods. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2f8f7...a80 Merkelig å tenke at et nei betyr at hun ligger rundt. Anonymkode: 5d513...8fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #146 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merkelig å tenke at et nei betyr at hun ligger rundt. Anonymkode: 5d513...8fa Ja, jeg vet ikke jeg. Jeg er kvinne, men har blitt kalt "hore" tidligere pga avvisning. Det kommer aldri fra kjekke menn som ikke har noen problemer på damefronten. Jeg har prøvd å gå for et variert utvalg av menn i løpet av min tid på tinder. Det er de som ikke har et typisk fantastisk utseende som kommer med slikt oppgulp og blir sure/bitre ved avvisning. Derfor tenker jeg at det ligger en slags inceltankegang bak det. Som vist i innlegget over mitt (som jeg ikke hadde lest før jeg svarte). De som ikke har noe særlig problemer på damefronten tenker mer likt som jeg selv tenker ved avvisning. "Ok, så var ikke hun (han i mitt tilfelle) den rette for meg, jeg får søke videre. Anonymkode: 2f8f7...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 31. mars 2023 #147 Del Skrevet 31. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Spørs hvordan du ser på det. 1. En prostituert har jeg respekt for. Og hun koster, teoretisk sett. 2. Mens "hore" er gratis. Rir på ca 50 Chad-dicks helt gratis via Tinder. Sånn sett er det ikke vanskelig å se hvem som koster og hvem som er gratis for den som henholdsvis enten har penger på den ene siden, eller den som har svær kølle og noen muskler. 3. Mange hater også hypergami-høner, naturligvis. De vil også ha servert alt på et fat, og skal ellers alltid "oppover" i nivå, definert ut fra det overfladiske samfunnet vi har nå for tiden. Ut fra disse tre scenarioene, er prostituert som tar betaling, den beste, og høyere i nivå enn Tinder bitches som tar den ene gratis Chad-Rides etter den andre og ikke minst hypergami-høner, som egentlig er en del av den samme "mynten" som Tinder Chad Riders 😂 Oppsummert: 1. Full respekt for en prostituert eskorte 2. og 3. NULL respekt for punkt 2. og 3. Anonymkode: 97ebb...738 Hva om man rir på Chad dicks man møter i det fri? Det er gratis i den forstand at man ikke betaler, men det er ikke lett, for det krever i de fleste tilfeller at man er tiltrukket. Når man betaler for noen, betaler man seg ut fra å måtte bli godkjent av den man ligger med. Derfor krever det mer av noen å få et ligg genuint enn å måtte betale Jeg ser ikke ned på noen, verken de som ligger rundt eller prostituerte. Men de som derimot setter dem opp mot hverandre i verdi og prøver å skamlegge kvinnelig seksualitet, fysj En ting kan jeg si da, å det er frekt som fy, skulle tatt meg sinnsyke summer for å hæle å ligge med noen med din tankegang. Å jeg hadde ikke likt det Endret 31. mars 2023 av Rosakatt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #148 Del Skrevet 31. mars 2023 Hore, fordi det er bortimot det styggeste en kan si til en kvinne. Du avviser meg, derfor er du grusom. Har også blitt kalt hore etter avvisning. Har opplevd det siden jeg begynte å gå ut som 18-åring. Lærte da hvilke menn en ikke bør innlede en samtale med på et utested. Det er ikke den kjekke, greie og smarte mannen som kaller deg det. Han tar avvisningen med kommentarer som, «det var fint å prate med deg uansett, du er den nydeligste dama her, du ser ut som drømmedama, synd for du er så fin» og lignende. Du sitter tilbake med en god «ettersmak». Han som kommer med horekommentaren er han du avviste fordi han virker brautende, skrytete, full, altfor selvsikker og dårlig på å ta signaler. Det at du svarer hyggelig tilbake, smiler eller gud forby tar imot vinglasset han spanderer tar han som et tegn på interesse og eierskap. Lurer på om menn som kommer med horekommentaren gjenspeiler noe om kjønnsroller og hans forventninger. Som jente skal du jo være føyelig, imøtekommende, blid og snill. Derfor kan du ikke avvise denne mannen om han har sett ut deg. Om du ikke gjengjelder interessen lever du ikke opp til de forventningene denne mannen har om kvinner, og derfor må du få servert aggressjonen han føler. «Du liker ikke meg, du er en fæl kvinne.» Ganske så barnslig, umoden og skremmende tankegang. Anonymkode: 27890...524 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 31. mars 2023 #149 Del Skrevet 31. mars 2023 umAxa skrev (2 timer siden): Så du tegner er klar strek i sanden at de fysiske forskjellen godtar du, men ikke sosialdynamiske forskjellene? Det er en direkte og sammensatt link mellom oppførsel og utfall og hvordan vi ser etter ulike ting i hverandre. Hva som er attraktivt for det ene kjønnet er ikke nødvendigvis attraktivt for den andre - fordi vi er forskjellig. Så hva annet er forskjellig? Hva med våre utfordringer som en mann, og hva med våre utfordringer som en kvinne? Fleste kvinner opplever uønsket oppmerksomhet fra menn, og må stadig avvise mannen fordi han ikke måler opp - som er fair game. Hun skal ikke måtte takke til alt som prøver seg på henne. I samme tråd vil fleste menn oppleve gjentagende avvisning og måtte se seg selv i speilet på hvorfor han ikke måler opp og bli bedre på områder han mangler og prøve igjen, og igjen og igjen - også fair game. Spørsmålet du må stilles og du svare på er: Er det lettest for den generelle mannen eller den generelle kvinnen å ligge rundt om de vil i disse dager? 🤷♂️ Neste spørsmål er, hva skal man gi den sosiale applausen til? Det som er vanskelig å oppnå, eller det som er lett å oppnå? Dette er bare en sosialdynamisk vinkling, men man har også dype biologiske årsaker til hvorfor kvinner som ligger mye rundt har i alle samfunn blitt sett på med et stramt blikk. I alle sivilisasjoner, tider i hele verden er det menn som ser sin nyfødte i både ekstase og dyp frykt for at barnet hans er egentlig ikke hans - og han må/bør vie sin voksne liv til å forsørge, beskytte, opplære og bruke sin ene tid og resurs til barnet og familien. Vi levde kortere før i tiden og resurser og trygghet var vanskelig å oppnå - så hennes kyskhet var viktig. Hva med kvinnen? Vel det finnes ikke en eneste kvinne som ikke vet at barnet er hennes 🤷♂️ Jeg kan gi rom for at kun takket å være de siste 50-60 årene med lett tilgjengelig prevensjon, internett og medisinsk utvikling som har banet vei for at sex ikke lenger er synomymt med å ha barn, men nå bare en ren nytelse at tolkningen er annerledes. Vi trenger ikke kyskhet for å sikre at barnet er garantert vårt lenger. Men det forandrer ikke de underliggende tannhjulene som har eksistert i milloner av år. Man kan ta mannen ut av steinalderen men ikke steinalderen ut av mannen sies det. Vi er så forskjellig på de mest dype og underliggende områdene som går forbi mer enn bare det fysiske opplagte forskjellene våre. Hva vi ser etter i hverandre, hva slags utfordringer vi har, hva vi måles etter. Hvis dette er i hele tatt overraskende for deg, så er det fordi vi lever i en kultur som skal gråmale alt - Kvinnen skal måles etter en mannsrolle standard, og mannen skal måles etter en kvinnerolle standard og avvik fra dette skal nå bli kalt for misogynistisk og sexisistisk. You do you selvsagt. Fra et personlig ståpunkt anerkjenner og verdsetter jeg at vi er forskjellig og tiltrekkes av ulikheten. I 2023 har vi DNA-test. Kvinner skal ikke måles etter noen standard. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #150 Del Skrevet 31. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Spørs hvordan du ser på det. 1. En prostituert har jeg respekt for. Og hun koster, teoretisk sett. 2. Mens "hore" er gratis. Rir på ca 50 Chad-dicks helt gratis via Tinder. Sånn sett er det ikke vanskelig å se hvem som koster og hvem som er gratis for den som henholdsvis enten har penger på den ene siden, eller den som har svær kølle og noen muskler. 3. Mange hater også hypergami-høner, naturligvis. De vil også ha servert alt på et fat, og skal ellers alltid "oppover" i nivå, definert ut fra det overfladiske samfunnet vi har nå for tiden. Ut fra disse tre scenarioene, er prostituert som tar betaling, den beste, og høyere i nivå enn Tinder bitches som tar den ene gratis Chad-Rides etter den andre og ikke minst hypergami-høner, som egentlig er en del av den samme "mynten" som Tinder Chad Riders 😂 Oppsummert: 1. Full respekt for en prostituert eskorte 2. og 3. NULL respekt for punkt 2. og 3. Anonymkode: 97ebb...738 Har du egentlig lest trådens tema? Det handler ikke om kvinner som har tindersex, men om menn som kaller kvinner hore når de blir avvist av disse kvinnene. Du så vel bare en mulighet til å spy ut litt incel-galle? Hvorfor skal ikke kvinner som er ute etter sex på bla tinder, gå for den hun tenner på? Hva tenker din mor om at du har så lite respekt for kvinner, tror du? AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tenker kanskje det kan være en slags "å ja, hun vil ikke ha meg, hun vil ha en som er bedre enn meg. Hun kan ikke holde seg til bare en, hun vil ligge rundt med de kjekkeste mennene. Akkurat som alle andre damer. De vil bare ha de topp 10% mennene" og annet inceltsnkegods. 🤷🏼♀️ Anonymkode: 2f8f7...a80 Men hvorfor ikke bare ta det for det det er? Hun vil ikke ha sex med vedkommende, da er det ganske merkelig å kalle henne hore. Anonymkode: 0b689...764 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 31. mars 2023 #151 Del Skrevet 31. mars 2023 Kanskje fordi det er et ganske nedverdigende ord 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 31. mars 2023 #152 Del Skrevet 31. mars 2023 I det ene øyeblikket synes han at hun er fantastisk og vil ha henne, og i det hun viser seg å være en person med egne meninger så svarer hun ikke lenger på det han fantaserte om. Det er veldig umodent å projisere sin egen skuffelse over på en annen, som ikke har gjort noe galt. Hun sa nei, og han blir grusom, og konstruerer en løgn om henne som han skriver eller skriker ut mot henne. En primitiv og underlig adferd. Han burde smile mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClausSaus Skrevet 1. april 2023 #153 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 13.02): Det lager jo ingen mening. En hore selger seg for penger, de fleste damer gjør ikke det. Og når mannen ikke får sex så er damen som avviser så langt fra horeri som det går an å bli. Så hva er greia? Og hvorfor er det så mange slemme menn på Tinder som bruker hore som skjellsord? Anonymkode: b38ee...25a De aller fleste menn gjør ikke dette. Men som kvinne gjenspeiler du de menn du tiltrekker deg. Så hvis dette er et problem for akkurat deg bør du kanskje heller fokusere spørsmålet ditt inn mot dette. … fremfor å prøve å dra menn generelt ned i søla, som en eller annen søppelfeminist, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #154 Del Skrevet 1. april 2023 ItchyBitchySpider skrev (16 timer siden): I 2023 har vi DNA-test. Kvinner skal ikke måles etter noen standard. Det er den rasjonelle og vitenskaplige mannehjernen, vet du. De FØLER ungen kan være noen andres barn, og da hjelper det ikke med dna-test😁. Henger ikke på greip i det hele tatt. Anonymkode: 279f3...379 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 1. april 2023 #155 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 13.02): Det lager jo ingen mening. En hore selger seg for penger, de fleste damer gjør ikke det. Og når mannen ikke får sex så er damen som avviser så langt fra horeri som det går an å bli. Så hva er greia? Og hvorfor er det så mange slemme menn på Tinder som bruker hore som skjellsord? Anonymkode: b38ee...25a De aller fleste menn gjør ikke dette. Men som kvinne gjenspeiler du de menn du tiltrekker deg. Så hvis dette er et problem for akkurat deg bør du kanskje heller fokusere spørsmålet ditt inn mot dette. … fremfor å prøve å dra menn generelt ned i søla, som en eller annen søppelfeminist, altså. Vi ser åpenbart ulikt på hvordan man kan og bør utrrykke seg. Jeg kommer ikke til å heie på alle kvinnenr som tar dårlige valg, men jeg synes heller ikke synd på menn som blir dratt inn i en diskusjon eller ikke evner å ta ansvar for egne meninger og handlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #156 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 13.02): Det lager jo ingen mening. En hore selger seg for penger, de fleste damer gjør ikke det. Og når mannen ikke får sex så er damen som avviser så langt fra horeri som det går an å bli. Så hva er greia? Og hvorfor er det så mange slemme menn på Tinder som bruker hore som skjellsord? Anonymkode: b38ee...25a Du tar feil...når dama sier nei til sex så tror vi menn at det er pga at hun ikke får penger for det. Det dere damer bør gjøre hvis det er en dere ikke vil ha sex med, er å si at han skal få sex for 7000 kroner. Da gir dere han en mulighet til å få,samtidig som dere gjør litt kroner på det. Om han i etterkant da kaller deg hore så er det grunnlag for det, men hore er da vel ikkeno skjellsord,det er en jobb! Anonymkode: b1699...c69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #157 Del Skrevet 1. april 2023 Helene1982 skrev (9 minutter siden): De aller fleste menn gjør ikke dette. Men som kvinne gjenspeiler du de menn du tiltrekker deg. Så hvis dette er et problem for akkurat deg bør du kanskje heller fokusere spørsmålet ditt inn mot dette. … fremfor å prøve å dra menn generelt ned i søla, som en eller annen søppelfeminist, altså. Vi ser åpenbart ulikt på hvordan man kan og bør utrrykke seg. Jeg kommer ikke til å heie på alle kvinnenr som tar dårlige valg, men jeg synes heller ikke synd på menn som blir dratt inn i en diskusjon eller ikke evner å ta ansvar for egne meninger og handlinger. Hva er en søppelfemenist da? Trodde det bare fantes vanlige feminister, som nesten alle kvinner? Anonymkode: 279f3...379 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 1. april 2023 #158 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er en søppelfemenist da? Trodde det bare fantes vanlige feminister, som nesten alle kvinner? Anonymkode: 279f3...379 Jeg vet ikke. Jeg kan ikke senke meg selv til et lavmål av drittslinging, bare fordi en del menn ikke har grunnkurs i helt vanlig høflighet. Jeg er ikke fan av ordet, men jeg er trygg nok i meg selv til at det ikke plager meg. Jeg tenker alltid: Er det lenge til vi kan snakke sak. Som regel er svaret ja, og svingete. ,men step 1 er å møte opp. jeg snakker ikke om menn eller kvinner, men kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #159 Del Skrevet 1. april 2023 Sikkert samme grunnen til at kvinner som ingen vil være i forhold med kaller menn incels Anonymkode: 8e582...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 1. april 2023 #160 Del Skrevet 1. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Sikkert samme grunnen til at kvinner som ingen vil være i forhold med kaller menn incels Anonymkode: 8e582...c7a Bruk av ordet incel er oftere enn ikke brukt historieløst. alle burde google hva det egentlig handler om. Om en gruppe mennesker har dårlig oppførsel og menneskesyn, er ikke det en oppfordring til at alle andre burde gi faen. Av og til fungerer ikke systemene, og det er min jobb å si fra, selv om det innebører dårlig stemning, men selv om jeg vet at vi alltid kan sette flere i bås enn ikke. Jeg har møtt noen som utfordrer meg intelektuelt her inne, men det er ikke de som føler masse rundt en enkel kommentar tatt ut av kontekst. Endret 1. april 2023 av Helene1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå