AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Del Skrevet 26. mars 2023 Det lager jo ingen mening. En hore selger seg for penger, de fleste damer gjør ikke det. Og når mannen ikke får sex så er damen som avviser så langt fra horeri som det går an å bli. Så hva er greia? Og hvorfor er det så mange slemme menn på Tinder som bruker hore som skjellsord? Anonymkode: b38ee...25a 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 26. mars 2023 #2 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det lager jo ingen mening. En hore selger seg for penger, de fleste damer gjør ikke det. Og når mannen ikke får sex så er damen som avviser så langt fra horeri som det går an å bli. Så hva er greia? Og hvorfor er det så mange slemme menn på Tinder som bruker hore som skjellsord? Anonymkode: b38ee...25a De er ikke menn. De er umodne guttevalper . Ikke vits å prøve å forstå sånne . Bare ignorer , le å gå videre 😀 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Del Skrevet 26. mars 2023 De er nok ikke så skarpe i toppen at de ser den sammenhengen. Anonymkode: 7a48d...cc7 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 26. mars 2023 #4 Del Skrevet 26. mars 2023 (endret) De er ikke bare på Tinder. De er på barer og gater og over alt. Har lurt på det samme.... Hvorfor er det et skjellsord? - Og hvorfor blir det brukt når man ikke vil hore for dem? Endret 26. mars 2023 av Andro 7 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Del Skrevet 26. mars 2023 Fordi menn er irrasjonelle og følelsesstyrte. Anonymkode: 0968a...8ad 17 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Endorfin Skrevet 26. mars 2023 #6 Del Skrevet 26. mars 2023 For de er jævlig patetiske, og ikke umodne, jeg har aldri gjort det når jeg var umoden og sikkert majoriteten likeså, bare patetisk og bitterhet som til slutt koker over p.g.a de aldri har lært seg folkeskikk M35 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #7 Del Skrevet 26. mars 2023 "Hore" er ikke en yrkesbeskrivelse. Det er et pejorativt ord. Ment til å virke nedsettende og dehumaniserende. Anonymkode: 89786...54a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi menn er irrasjonelle og følelsesstyrte. Anonymkode: 0968a...8ad Hæ, menn har da ikke noe særlig med følelser? Og når de ikke skjønner betydningen av ordet hore, så må de jo være kognitivt svake? Har hørt dette ellers og altså, ikke bare på Tinder. "Din stygge hore, ingen vil ha deg" fikk jeg høre på ungdomsskolen og ble spyttet på. Hyggelig. Er det rart jeg er redd for menn? Anonymkode: b38ee...25a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsmann70 Skrevet 26. mars 2023 #9 Del Skrevet 26. mars 2023 Tenker det er for mange menn, eller idioter som sitter for seg selv. Om vi deler menn inn i tre kategorier: De ensomme, som sitter for seg selv og synes synd på srg de som alltid skal tøffe seg for resten av gutta, og som tror det er normalt å se ned på damer, kunne skjelle de ut uten tanke på en selv som den store idioten. Så resten av mennene, som har evne til selvrefleksjon og se hvordan en bør kommunisere. Så er det alt for mange av dere damer som kategoriserer "alle" menn i gruppe to. Uten å tenke på at det er de fleste som er flotte og kjekke menn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #10 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): "Hore" er ikke en yrkesbeskrivelse. Det er et pejorativt ord. Ment til å virke nedsettende og dehumaniserende. Anonymkode: 89786...54a Dette!!!! Nazistene gjorde det samme med jødene. De kalte dem rotter, kakkerlakker, gribber osv. For å dehumanisere jødene og gjøre den moralske barrieren med å angripe dem mindre. Rotter og kakkerlakker er i slike sammenhenger ikke "bare dyr". Det bevisste ord får nedgradere andre mennesker. Nedgradering er farlig fordi det senker terkselen for å mishandle dem man ikke ser på som mennesker. Anonymkode: eb1bd...7c6 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #11 Del Skrevet 26. mars 2023 Og blitt kalt hore flere ganger når jeg har avvist. Forøvrig blitt kalt det i flere ulogiske settinger Anonymkode: a3b9e...2d2 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #12 Del Skrevet 26. mars 2023 Fordi det er så enkelt å bruke. Stygg, feit, dum, liten penis, kvisetryne... Mange velger det som kommer lettest Anonymkode: d4bbf...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #13 Del Skrevet 26. mars 2023 NiceOrNothing skrev (1 time siden): De er ikke menn. De er umodne guttevalper . Ikke vits å prøve å forstå sånne . Bare ignorer , le å gå videre 😀 Be alle som blir hetset bare le og gå videre…?!? Man må være rimelig ufølsom om man ikke forstår hva denne type hets gjør. Jeg som kvinne ler aldri eller ignorerer menn som hetser. Hører jeg hets, være seg det er stygge ord om kvinner, minoriteter eller handikappede, så reagerer jeg straks og forvarer offeret. Forteller hvor uforskammet og frekk mannen er. Ignorerer aldri, og de som er ofrene takker alltid for at jeg sto opp for dem. Forsvarte dem. Jeg har også fått menn som hetser kvinner eller pga hudfarge å si unnskyld. Men jeg har til gode å oppleve at en mann har forsvart eller irettesatt en annen mann som hetser. Menn generelt er svært feige og unnlatende. Derfor kan de lett rekrutteres til grusomheter og derfor må kvinner, handikappede og minoriteter ofte forsvare hverandre og man kan ikke regne med backup, ofte ikke engang fra politiet, de henlegger saker fra kvinner og svakerestilte raskere nærmest før de har gått av vaktskifte…. Anonymkode: 0ba6d...0ee 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #14 Del Skrevet 26. mars 2023 Det er en vederstyggelighet, denne trangen til å kalle andre med humaniserende begrep når man er uenig eller blir avvist. Men jeg er nok for gammel til å forstå hva som foregår i hodene til disse, om de kaller hverandre for "hore"/"incel"/"mannebaby"/"fitte" eller annet. Det vitner bare om umodenhet, at man har lite selvinnsikt, impulskontroll og empati. Oppvokst på snapstagram&tikktull? Anonymkode: 386a8...476 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 26. mars 2023 #15 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hæ, menn har da ikke noe særlig med følelser? Og når de ikke skjønner betydningen av ordet hore, så må de jo være kognitivt svake? Har hørt dette ellers og altså, ikke bare på Tinder. "Din stygge hore, ingen vil ha deg" fikk jeg høre på ungdomsskolen og ble spyttet på. Hyggelig. Er det rart jeg er redd for menn? Anonymkode: b38ee...25a Der kom mannehatet frem 🤣👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #16 Del Skrevet 26. mars 2023 Abendstern skrev (6 minutter siden): Der kom mannehatet frem 🤣👍 For å si det sånn, å være redd menn er ikke hat. Hat derimot opplever kvinner når menn voldtar, slår hetser med kjønnsord osv osv osv osv. Hat gir vold og oppsøkende hets, redsel gjør at du holder deg unna - langt unna!!! Anonymkode: 0ba6d...0ee 10 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #17 Del Skrevet 26. mars 2023 Abendstern skrev (14 minutter siden): Der kom mannehatet frem 🤣👍 Hat? Hun skriver jo hun er redd for menn, ikke at hun hater dem, pga behandlingen de har gitt henne da hun var yngre! Du vet virkelig ikke hva hat er, skjønner jeg. Anonymkode: 3d7cc...4e7 11 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 26. mars 2023 #18 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): For å si det sånn, å være redd menn er ikke hat. Hat derimot opplever kvinner når menn voldtar, slår hetser med kjønnsord osv osv osv osv. Hat gir vold og oppsøkende hets, redsel gjør at du holder deg unna - langt unna!!! Anonymkode: 0ba6d...0ee Du påstår at menn har lite følelser og at de er farlige for kvinner. Du trenger profesjonell traumeterapi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 26. mars 2023 #19 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hat? Hun skriver jo hun er redd for menn, ikke at hun hater dem, pga behandlingen de har gitt henne da hun var yngre! Du vet virkelig ikke hva hat er, skjønner jeg. Anonymkode: 3d7cc...4e7 Hvem er de? Hvor er grensen mellom stereotypier og hat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #20 Del Skrevet 26. mars 2023 Abendstern skrev (34 minutter siden): Du påstår at menn har lite følelser og at de er farlige for kvinner. Du trenger profesjonell traumeterapi. Å holde seg langt langt langt unna menn som er voldelige eller kaller kvinner horer er snus fornuftig og ja - de er kjempefarlige disse mennene!! Jeg ville aldri gått i traume terapi for å «lære» å omgås disse farlige mennene! Når en mann kaller en dame for en hore så sier det absolutt ALT om personligheten hans, og da er det bare å holde seg milevis unna denne galningen! Anonymkode: 0ba6d...0ee 10 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå