Gå til innhold

Spydde i natt, nå gråter jeg for alt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det er omgangssyke eller noe jeg har spist. Er sånn som aldri spyr, og er egentlig litt redd for det, men var ikke så fælt som jeg hadde trodd. Spydde og hadde diare i natt. Mulig det er omgangssyke men spiste og kylling som muligens ikke var godt nok stekt, så kan også være det. Har sluttet og spy og har ikke diare mer. Men nå føler jeg meg lei meg og gråter for alt. Blir man emosjonell etter spysyke?

Anonymkode: 8b52c...575

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man blir mer sårbar når man er syk. God bedring 😊

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Syk og sovet dårlig, det er jo oppskrift på å bli trist det. Klem til deg. :klem3:

Anonymkode: e270d...c5a

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Vet ikke om det er omgangssyke eller noe jeg har spist. Er sånn som aldri spyr, og er egentlig litt redd for det, men var ikke så fælt som jeg hadde trodd. Spydde og hadde diare i natt. Mulig det er omgangssyke men spiste og kylling som muligens ikke var godt nok stekt, så kan også være det. Har sluttet og spy og har ikke diare mer. Men nå føler jeg meg lei meg og gråter for alt. Blir man emosjonell etter spysyke?

du er sikkert utmattet etter all spyinga og dritinga samt du er helt tom i magen. Ikke rart man griner for ingenting da

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg blir helt utmattet av oppkast, og da er jeg mer følsom.

Men det er svært sjeldent man blir dårlig av mat innen noen få timer. Campylobacter som er en typisk kylling-smitte vil starte gi symptomer etter ett døgns tid.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går over. God bedring 

Anonymkode: e5cb3...7ba

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du ønsker å være gravid.

Anonymkode: bf663...060

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Høres ut som du ønsker å være gravid.

Anonymkode: bf663...060

Nei. Er ikke det. Jeg fikk spysyka. Har ikke kjæreste og har ikke hatt sex med noen andre heller så kan ikke være gravid.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det går over. God bedring 

Anonymkode: e5cb3...7ba

Takk 🥰føler meg egentlig bra igjen. Bare litt knip på sidene nederst i magen. Ikke vanntynn diare lenger heller.

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Får bare ikke tro jeg smitter meg selv igjen da. Det går vel ikke an? Bor her alene.

Gjest Warrior
Skrevet

Ja man kan bli emosjonell etter omgangssyke eller hvilken som helst sykdom. Det er ikke uvanlig i det hele tatt. Så det trenger du ikke tenke på. Helt normal reaksjon etter sykdom og lite søvn. 

Det går en del omgangssyke nå og noen ganger går det veldig fort over og andre ganger varer det lengre.
God bedring :) 

AnonymBruker
Skrevet

PMS?

Anonymkode: 01303...d41

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Cry me a river 

Anonymkode: 944fc...0fa

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

PMS?

Anonymkode: 01303...d41

Ja kan jo være det i tillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Er det sånn at ved omgangssyke så kaster man opp helt til det bare er galle igjen, og matforgiftning kun det man har spist? Jeg kastet kun opp maten jeg hadde spist og så var det over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...