AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Kort fortalt, denne forbanna kjøtt-sekken har bare forårsaka meg masse smerte. Jeg orker ikke mer. Jeg er 24 år, ALLTID vært jævlig klar på at jeg ikke ønsker barn. Jeg vil bare få den ut. Jeg er fullstendig ferdig med den jævla greia. Sitter og har menssmerter til helvete og tilbake. Smertestillende funker ikke. Varmeflaske funker ikke. Jeg holder på å spy og skjelver. Har prøvd hormonell prevensjon, til ingen nytte. Jeg skal ta en tur til gynekologen snart for å sjekke om det kan være cyster, eventuelt. Uansett, jeg er så jævlig ferdig. Jeg. Orker. Ikke. Mer. Anonymkode: 1db2a...cdc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Det skal mye til for å få innvilget når du er så ung og barnløs. Er du utredet for endometriose? Anonymkode: 0afd0...886 1
uglejenta Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Du er sikkert klar over at du må være minimum 25 år for å få lov til å sterilisere deg (helt sykt ja!). Da kan du begynne prosessen hos fastlege eller privat gynekolog… 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skal mye til for å få innvilget når du er så ung og barnløs. Er du utredet for endometriose? Anonymkode: 0afd0...886 Det er jeg ikke, men jeg vurderer jeg en utredning! TS Anonymkode: 1db2a...cdc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 uglejenta skrev (Akkurat nå): Du er sikkert klar over at du må være minimum 25 år for å få lov til å sterilisere deg (helt sykt ja!). Da kan du begynne prosessen hos fastlege eller privat gynekolog… Ja, dessverre 😕 Jeg vet at man kan få det innvilget før man er 25, men det skal jo ganske mye til… TS Anonymkode: 1db2a...cdc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #6 Skrevet 26. mars 2023 Har du sjekket om du kan gjøre dette privat? Ser at både volvat og aleris utfører sånne operasjoner etter ett kjapt Google søk Anonymkode: 34e3e...74d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #7 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du sjekket om du kan gjøre dette privat? Ser at både volvat og aleris utfører sånne operasjoner etter ett kjapt Google søk Anonymkode: 34e3e...74d Det skal jeg sjekke ut! Takk for tipset. 💕 Anonymkode: 1db2a...cdc
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jeg ikke, men jeg vurderer jeg en utredning! TS Anonymkode: 1db2a...cdc Det er jo et greit første skritt når man har ekstreme menssmerter. Anonymkode: 0afd0...886 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå