Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Kjæresten og meg har vært sammen i 1 år nå. Vi bor litt unna hverandre som gjør at vi ser hverandre annenhver helg. 
Har ikke så mange venner å være med her jeg bor pga. de fleste har flyttet bort. 
I løpet av 1 år har jeg møtt vennene hans 3 ganger og det har vært enten på fest eller på byn med kjæresten, men det virker ikke til at han vil ha med meg ut lenger… 

De gangene jeg har vært med så har jeg ikke vært noe full, vært imøtekommende og prøvd å bli kjent med vennene hans. 

Skjønner absolutt at han vil dra ut på en lørdag med kompiser av han og det får han lov til, men det har ofte hendt at damene til kompisene er med og ikke jeg.. 
Tatt dette opp med han, men kommer alltid med en unnskyldning «Du kan sikkert være med neste gang».. men blir ikke invitert. Har også spurt om jeg kan være med enkelte ganger, men da sier han at det er guttakveld, men ser at damene er med i følge sosiale medier. 
Han har heller ikke møtt vennene mine enda. Hadde ei venninne på besøk for et par mnd siden og vi var ute på byn i nærområdet hans. Da han og gjengen var ute på byn spurte jeg om meg og min venninne kunne komme å hilse, men den svarte han aldri på…

Syntes dette er sårt nå og føler han er flau over meg… 

Er det virkelig så unormalt å ha med seg kjæresten på fest/byn noen ganger? Sier ikke hver gang, men en sjeldent gang i blant?…

Anonymkode: 98107...2c4

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil heller si det er normalt å dra på byen med kjæresten. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta det opp med ham. Det er vondt p føle  på dette. Si su må snakke med ham, gi ham disse eksemplene og spør ham hva som skjer og si hva det får deg til å føle. Akkurat dette du skriver her. Får håpe han har selvinnsikt nok til å svare deg, men det er ikke alle som har det.

Anonymkode: 8f61d...8e1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å ha med kjæresten sin på byen. Hadde ikke giddet å være sammen med en som helt åpenbart ikke syns det er noe gøy å ha deg med. Du fortjener en som vil være med deg.

Anonymkode: e887c...fa8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke unormalt nei, du ser jo at de andre i gjengen hans har med damene sine. De hadde vel ikke hatt med sine damer om det hadde vært unormalt?

Han gjør det jo egentlig ganske klart, deres forhold er veldig privat, og dere skal ikke involveres i hverandres liv. Han vil ikke bli sett med deg på fest, og han vil ikke at vennene dine skal se at du faktisk har kjæreste, og han vil ikke det skal være synlig for hans venner at han er opptatt. Det er tydeligvis viktig for han å fremstå som singel.

Anonymkode: 55c7a...784

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre det er en guttefest, så er det normalt at man ønsker å ha kjæresten med! Man er jo sammen med noen man liker ekstra godt, og da er det normalt å ville tilbringe tid sammen og ønske å introdusere vedkommende for vennene sine.

Anonymkode: 2f3a7...126

Skrevet

Nei, det går helt fint! 🥰🥰

Skrevet

Dårlig tegn, dessverre! Sikker på at du gidder? Kjæresten skal være stolt av deg, ikke late som om du ikke finnes!

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke greit, eller vanlig. 

Ikke at jeg og mannen henger sammen hele tiden. Men selv når det var ren "guttakveld" var det åpen invitasjon til å være med om jeg ellers ville vært alene hjemme, da sa jeg normalt nei, og da ville han helst være hjemme med meg i stedet (vi er litt eldre og stort sett ferdig med byen nå). Om andre kjærester var med ville han helst ha meg med. 

Anonymkode: 8e817...c3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...