Gå til innhold

Hvor ofte drikker din ungdom som er russ i år eller var det i fjor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min gutt på snart 19 drikker omtrent hver helg, både fredag og lørdag. De går på konserter og fester og på besøk til hverandre, og da hører det så å si alltid med å drikke øl.

Er ikke det litt mye? Det er særlig nå de siste månedene dette har tatt seg opp. De er ikke spesielt opptatt av russearrangementer, denne festingen foregår vel så mye i andre settinger.

Drikker deres ungdommer like ofte? Sier dere noe på det?

Anonymkode: 36121...e11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var i fjor.

Anonymkode: 0f1c1...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Det er normalt en periode. Det blir enda verre når der studenter, feks første måned der. Det begrenser seg gjerne med penger ...

Anonymkode: 4f31d...cbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det mye selv da jeg var russ. Var mye alkohol hver helg, men det var midt oppe i russetiden. Mye fest, treff og sosiale sammenkomster. Var glad når russetiden var ferdig.. 

Anonymkode: 4090d...033

AnonymBruker
Skrevet

Min jente er russ i år, hun har valgt å ikke drikke.

Anonymkode: 66351...412

AnonymBruker
Skrevet

Min datter var russ i fjor, hun drakk ikke.

Anonymkode: a8636...6c1

AnonymBruker
Skrevet

Drakk hver helg da jeg var russ. Drakk og ofte i helgene hvis det var fest et eller annet sted utenom russetid. 

Anonymkode: a2255...962

AnonymBruker
Skrevet

Hver helg nå tror jeg. Gleder meg til det er ferdig.

Anonymkode: fd547...5a8

AnonymBruker
Skrevet

Veldig sjeldent. Han er opptatt med kjæresten sin. 

Anonymkode: 2fc34...935

Skrevet (endret)

..

Endret av Snabeltann
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Min gutt på snart 19 drikker omtrent hver helg, både fredag og lørdag. De går på konserter og fester og på besøk til hverandre, og da hører det så å si alltid med å drikke øl.

Er ikke det litt mye? Det er særlig nå de siste månedene dette har tatt seg opp. De er ikke spesielt opptatt av russearrangementer, denne festingen foregår vel så mye i andre settinger.

Drikker deres ungdommer like ofte? Sier dere noe på det?

Vær glad ungdommen din har noen å være sammen med i fritid og helger. Jeg drakk også masse i ungdomstiden, var i et miljø der det var mye alkohol. 

I dag er jeg så og si avholds. Tar et glass vin en gang i året eller noe sånn.

Skrevet

Slik er det for de fleste en periode. Går fort over til sitte hjemme hver helg :)

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Macro said:

Slik er det for de fleste en periode. Går fort over til sitte hjemme hver helg :)

Ja, jeg tror jeg også var sånn da jeg ar russ. Mannen var veldig snill og pyntelig og drakk i i det hele tatt før han var eldre, så han reagerer på at gutten fester og drikker både fredag og lørdag hver helg. han syns det er forkastelig og bekymringsfullt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg tror jeg også var sånn da jeg ar russ. Mannen var veldig snill og pyntelig og drakk i i det hele tatt før han var eldre, så han reagerer på at gutten fester og drikker både fredag og lørdag hver helg. han syns det er forkastelig og bekymringsfullt.

Da får han finne seg noe annet å henge seg opp i tenker jeg. Han kan være bekymret den dagen vennekretsen til sønnen roer ned og han fortsetter. Pyntlige folk er som regel de med flest svin på skogen.

Skrevet

Hun drikker hver dag dvs hun drikker vann, saft, melk og kakao. Og avogtil vanlig brus. Min ungdom drikker ikke alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bekymringsfullt, men ikke så godt å få gjort noe med...

Anonymkode: 5f509...10c

AnonymBruker
Skrevet

Min datter er russ i år, og er vel ute med venner nesten hver helg. Men bare en dag hver helg, da hun er ganske introvert og liker seg godt hjemme. Nå som russearrangementene har begynt er det alkohol nesten hver gang hun er ute på noe. 

Anonymkode: cc995...e7f

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. Og det er faktisk også noe å bekymre seg over.

Ikke nødvendigvis det at h*n ikke drikker i seg selv, men det at h*n aldri har blitt invitert på fest,  har ingen venner, har ikke lært å være normal ungdom. 😔

Anonymkode: 4a426...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...