Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

er gravid med nummer 2, og vært glad for å bli gravid og mannen og. Men jeg merker nå halvveis ut i svangerskapet at følelsene mine for ham dabber av. Han virker ikke forstå hvor sliten jeg er av å jobbe og at jeg har mye vondt i ryggen. Sykemeld deg sa han. Det gjorde jeg, nå sover han likevel langt ut på morgen og overlater meg med barnet og han jobber ikke så mye. Han er så lite romantisk og vet det kanskje er et luksus problem men han er veldig opp og ned i humøret. Og det gjør meg veldig nedfor nå. Jeg angrer litt på jeg ble gravid igjen. Vet ikke hvordan jeg ser for meg en sånn framtid med så lite intimitet og han gjør aldri noe spesielt for meg. Jeg foreslår hele tiden men han virker lite interessert. Men han vil ha sex ja når jeg er sliten og trøtt. Og føler ikke det er noe romantisk og er ikke tiltrekker av å ha sex med ham mer. Jeg vil ikke være alene med 2 barn og tenker det blir bedre å holde ut i småbarnsperioden med forholdet da jeg skal begynne på studie etter permisjon som gir meg mye mer lønn. 

Jeg tenker også å heller ha en venninne med på fødsel enn han. Ble så sur på han i forrigårs fordi jeg hadde så vondt i bekkenet og ba om å at han kunne stå opp med ungen. Han sovnet videre og husker ikke jeg ba ham om hjelp og var min feil skulle vekket han flere ganger. Når han er på dårlig humør så kritiserer han bare meg, og så for å snu i godt humør når det passer han og le bort hele episoden der han var i dårlig humør. 

Er dette normalt i forhold med barn?

Anonymkode: 42e71...6fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvor dere finner disse mennene.. 

Anonymkode: b964d...40b

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Feil mann.

Anonymkode: 6414f...3f9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er desverre likt med svært mange. Menn er ofte veldig på og flinke i starten eller deførste 2-4 årene, ikke sjelden sklir de helt ut ved barn nr 2. derfor velger mange kvinner å gå selv om det er også svært trist. 

Jeg har ikke noe godt råd til deg. Menge ganger har jeg tenkt at jeg heller burde leve sammen kvinner i samme situasjon, et slags kollektiv etc, for å ikke være helt alene. Selv valgte jeg å bli i forholdet. Men jeg hadde nok hatt det bedre om jeg var alene med barna, ettersom jeg har et relativt godt nettverk. 

Anonymkode: 66949...5d9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvor dere finner disse mennene.. 

Anonymkode: b964d...40b

Mange menn er svært flinke og ansvarsfulle i starten. Problemet er at det ikke alltid varer så lenge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det akkurat likt. Gravid og lei av dårlig ekteskap 

Anonymkode: b53f4...6f8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er desverre likt med svært mange. Menn er ofte veldig på og flinke i starten eller deførste 2-4 årene, ikke sjelden sklir de helt ut ved barn nr 2. derfor velger mange kvinner å gå selv om det er også svært trist. 

Jeg har ikke noe godt råd til deg. Menge ganger har jeg tenkt at jeg heller burde leve sammen kvinner i samme situasjon, et slags kollektiv etc, for å ikke være helt alene. Selv valgte jeg å bli i forholdet. Men jeg hadde nok hatt det bedre om jeg var alene med barna, ettersom jeg har et relativt godt nettverk. 

Det har jeg også tenkt mye på! 

Jeg kjenner meg igjen i hva du skriver dessverre, ts. Har bare ett barn, og selv om jeg ønsker meg to ser jeg ikke for meg å få enda ett barn med nåværende samboer.. 

Anonymkode: 4ec2b...3ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...