AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg er ingen mann som har behov for å være underdanig. Jeg har heller ikke behov for at han som skal knulle kjæresten min har større kuk enn meg. Jeg liker bare synet av at kjæresten min blir knullet av en annen mann. Så dette er min erfaring med det. Vi har snakket om dette i 3-4 år. Hun var ikke fremmed for tanken om å ha sex med en annan mann. Hvis jeg tente på det, så tente hun også på det. Dette var også noe vi skulle gjøre sammen, og ikke alene. For henne var det spennende at jeg så på, at hun så hvordan jeg reagerte. Derfor var det ikke så aktuelt at hun skulle møte han alene. Også for meg er det mest opphissende at jeg ser på, og ikke bare blir fortalt i ettertid hvordan det var. Jeg gikk flere runder med meg selv. Hvordan vil jeg reagere der og da? Hvordan vil jeg reagere etterpå? Vil jeg bli sjalu? Vil jeg lure på om hun lengter tilbake til han? Vil hun like han bedre enn meg? Hvorfor vil hun ha sex med andre menn? Jeg prøvde å sette meg inn i hennes situasjon. Hva om det var jeg som skulle knulle en annen dame? Jeg spurte henne ofte hva hun egentlig tenker om å knulle andre menn. Det ble mange runder på internett. Vi snakket også mye sammen for å finne ut hvorfor vi skulle gjøre det. Konklusjon ble så enkelt som at han blir som et sexleketøy. Det er ingen følelser involvert, men det kan jo selvsagt bli det. Men, hvorfor skulle det egentlig bli følelser? Vi skal jo holde kommunikasjon kortfattet - og stort sett kun om sex. Vi kommuniserer kun gjennom et forum, slik at vi begge kan følge med på hva som blir skrevet. Ikke fordi vi ikke stoler på hverandre (eller jeg på henne), men for å holde oss så anonym som mulig, men også for at jeg i kan lese hva de her skrevet med hverandre - og bare det er ganske opphissende. Her får hun lov å sende bilder og skrive til han hva hun ønsker for å bli kåt. Hun synes det er spennende å ha sex med en annen mann. Det er opphissende. Å prøve ut nye ting i sexlivet er spennende for oss begge. Nye sexleketøy er spennende og opphissende. Nå ville vi prøve noe nytt. Hun hadde fint klart seg uten sex med han, men siden jeg tente på det, så var det opphissende for henne. Hun liker å se meg kåt, og blir kåt av det jeg blir kåt av. For meg er det ingen forskjell om hun koser seg alene med et sexleketøy eller jeg ser på når hun knuller en annen mann. Så lenge det ikke er følelser involvert, går det helt fint for meg. Den dagen hun evt. skulle ønske å dra på kino med han, og så knulle han alene, uten meg, så vil jeg nok reagere. Etter en del måneder med kommunikasjon på nordencuckold . no, bestemmer vi oss for å møte han. Vi velger å møte han på hotell for å unngå å involvere han i privatlivet vårt. Vi er begge nervøse. Hvem som er mest nervøs er ikke godt å si. Vi snakker hele tiden om at det fortsatt ikke er for sent å trekke oss. Gjør vi det, så vil vi angre og garantert ha lyst til å prøve på nytt, så vi bestemmer oss for å hive oss uti det. Når han kommer på rommet, holder jeg litt avstand, men deltar i samtalen for å avvæpne nervøsiteten til oss begge. Etter rundt 10 minutter med kommunikasjon, blir det et par sekunder, før han foreslår at kjæresten min og han beveger seg til sengen. Da trekker jeg meg først litt bort. Jeg blir kjempenervøs og lurer på hva jeg har gjort. Han legger henne på rygg på sengen og kysser på henne, før han drar av henne trusa og begynner å slikke henne. Hun spurte meg tidligere om jeg hadde blitt kåt om hun fikk orgasme - noe jeg absolutt kom til å bli. Jeg elsker jo å se henne nyte å kose meg seg selv. Hun sa at det absolutt ikke var sikkert at hun kom til å få orgasme, og det var ikke sikkert hun hadde lyst å få det heller - for orgasme ville hun ha med meg etterpå. Akkurat da tenkte jeg at jeg kom til å bli vanvittig kåt om hun fikk orgasme. Å se henne kåt og våt med en annen er bare en utrolig opphissende setting for meg. Han fortsett å slikke henne, og hun stønner mer og mer. Hun nærmer seg orgasme. Han fortsetter og fortsetter helt til hun kommer. Han legger seg oppå henne og presser kuken inni henne. Hun er svært våt! Kuken glir rett inn. Hun stønner og nyter det. Og det er ekstremt opphissende. Hun ser på meg. Hun liker det. Hun nyter det. Han legger seg på ryggen, og hun suger han. Skikkelig deilig! Hun sitter på knærne med rompa i været. Jeg stiller meg bak henne og ser på. Jeg har lyst å knulle henne, men vi har ikke snakket så mye om det, så jeg dropper det. Vi snakket om det i ettertid. Neste gang knuller jeg henne kanskje. Hun er nemlig litt usikker på hvilke følelser hun vil sitte igjen med hvis hun har hatt trekant. Etter hun har sugd han, setter hun seg på kuken hans. Det liker hun. Hun stønner og koser seg. Videre tar han henne bakfra, og fra siden. Jeg har alltid lurt på hvordan det er å knulle henne etter noen har sprutet inni henne. Jeg tenner i hvert fall ikke på å slikke henne ren, verken min sæd eller andres. Hun har ikke så lyst at han skal komme inni henne. Like greit, for jeg har blandede følelser med å tenke på at hans sæd er på kuken min. Han spruter på henne. Tørker opp og drar egentlig ganske med det samme. Vi hadde snakket om at han egentlig var "bruk og kast", og det var helt greit for han. Vi har for øvrig hatt veldig god kommunikasjon. Det øyeblikket han var dratt, ligger hun naken på senga. Jeg blir kåt, legger meg oppå henne og spør hvordan det var å bli knullet av en annen. "Deilig", svarer hun. Deretter knuller jeg henne. Og den følelsen å knulle henne rett etter hun har hatt en annen kuk inni seg var himmelsk deilig. I dag, et par mnd senere, har vi det svært bra sammen. Ingen sjalusi eller vonde tanker. Vi skal møte han igjen. Jeg tror det er opphissende for meg å se henne være kåt. Se henne bli kåt. Jeg kunne også tenke meg å se henne bli knullet av to menn. Jeg tror bare jeg tenner på kåte kvinner. Rett og slett. Anonymkode: 4a5c7...1cf 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Del Skrevet 26. mars 2023 Så deilig! Slike opplevelser er fantastiske. Jeg (kvinne) har opplevd dette. Sterke forhold takker dette. Men det er ikke for alle. Det må snakkes veldig mye om på forhand. Og like mye etterpå. Mannen trenger mye bekreftelse etterpå. Anonymkode: 201e0...baa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så deilig! Slike opplevelser er fantastiske. Jeg (kvinne) har opplevd dette. Sterke forhold takker dette. Men det er ikke for alle. Det må snakkes veldig mye om på forhand. Og like mye etterpå. Mannen trenger mye bekreftelse etterpå. Anonymkode: 201e0...baa TS her. Jeg har fått bekreftelse både før og etter, og hun har, uoppfordret, bekreftet at det er meg hun vil ha. Jeg har ikke følt at jeg har hatt behov for noe ekstra utover det jeg normalt får. Vi pratet mye om det på forhånd og har snakket om det i ettertid også. Dette er noe vi har gjort sammen. Opphissende, spennende og deilig. Jeg tenker ikke at hun har behov for å ha sex med andre bak ryggen min. Anonymkode: 4a5c7...1cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #4 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så deilig! Slike opplevelser er fantastiske. Jeg (kvinne) har opplevd dette. Sterke forhold takker dette. Men det er ikke for alle. Det må snakkes veldig mye om på forhand. Og like mye etterpå. Mannen trenger mye bekreftelse etterpå. Anonymkode: 201e0...baa Men man kan ha sterke forhold selv om Ikke takler å se partner med noen andre. Det handler kun om egne preferanser og grenser og sier nødvendigvis ikke noe om styrken på forholdet. Anonymkode: 52637...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. mars 2023 #5 Del Skrevet 26. mars 2023 Har ikke lest annet enn tittelen. Cuckolding er ikke samme som stag/vixen 😖😖😖 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Del Skrevet 2. april 2023 svartkatt skrev (På 26.3.2023 den 17.30): Har ikke lest annet enn tittelen. Cuckolding er ikke samme som stag/vixen 😖😖😖 Da burde du lest innlegget. De aller fleste vet hva cuckold er, men ikke stag&vixen. De fleste forbinder cuckold med at konen/kjæreste etc blir knullet av en annen. Derfor cuckold, med S&V i parentes, for jeg tenner ikke på det typiske cuckold-scenarioet. Skulle kanskje tydeliggjort det enda mer. Anonymkode: 4a5c7...1cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. april 2023 #7 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da burde du lest innlegget. De aller fleste vet hva cuckold er, men ikke stag&vixen. De fleste forbinder cuckold med at konen/kjæreste etc blir knullet av en annen. Derfor cuckold, med S&V i parentes, for jeg tenner ikke på det typiske cuckold-scenarioet. Skulle kanskje tydeliggjort det enda mer. Anonymkode: 4a5c7...1cf Det var altfor langt innlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Del Skrevet 2. april 2023 svartkatt skrev (22 minutter siden): Det var altfor langt innlegg. Men da trenger man ikke kommentere. Anonymkode: 52637...d67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 2. april 2023 #9 Del Skrevet 2. april 2023 svartkatt skrev (53 minutter siden): Det var altfor langt innlegg. Skal du først shitposte på bra innlegg så bør du skrive korrekt. Dette sier mest om deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 2. april 2023 #10 Del Skrevet 2. april 2023 Fjompen skrev (36 minutter siden): Skal du først shitposte på bra innlegg så bør du skrive korrekt. Dette sier mest om deg. Shit. Okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 8. april 2023 #11 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 14.23): Så deilig! Slike opplevelser er fantastiske. Jeg (kvinne) har opplevd dette. Sterke forhold takker dette. Men det er ikke for alle. Det må snakkes veldig mye om på forhand. Og like mye etterpå. Mannen trenger mye bekreftelse etterpå. Anonymkode: 201e0...baa Så kult! Jeg er en wannabe cuckold som nå lever i ett forhold der Kona er sjefen 24/7. Driver å tenker mye på dette og det er veldig lærerikt å lese hva dere damer som har opplevd å cuckolde deres mann og fortsatt elsker han har erfart. For jeg er dritredd for og bli bytta ut... Men det høres veldig deilig ut at min Kone får nytelse også av andre. Det hadde passet godt inn i min fantasi om kona mi også det! Jeg har ikke erfaring med faktisk å være en cuckold men jeg har leflet sterkt med tanken og Kona mi har på eget intiativ fantasert høyt om det mens vi har hatt sex. Etter litt rådføring her inne bestemte jeg meg for og ikke risikere problemer ved å foreslå at hun kan ligge med andre om hun ønsker. Men jeg skal vise henne å si at det høres deilig ut neste gang hun snakker opphisset om at det hadde vært så på deilig at en kollega på jobben knuller henne. For selv om jeg føler at min tanke om dette handler klart mest om at hun skal få ha sin seksuelle frihet, samtidig som jeg er monogam til kun henne, har jeg kjent at jeg ble utrolig kåt og submissive til henne når hun fantserte om å ha sex med andre!! Men som mange har rådet meg til er åpen komunikasjon alfa og omega den dagen det går fra fantasi til alvor. Ellers kan jeg raskt ende opp som bare en singel cuckold mens den andre mann får seg ny dame(kona mi). Da ville jeg blitt fullstendig knust!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 8. april 2023 #12 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 26.3.2023 den 10.01): Jeg er ingen mann som har behov for å være underdanig. Jeg har heller ikke behov for at han som skal knulle kjæresten min har større kuk enn meg. Jeg liker bare synet av at kjæresten min blir knullet av en annen mann. Så dette er min erfaring med det. Vi har snakket om dette i 3-4 år. Hun var ikke fremmed for tanken om å ha sex med en annan mann. Hvis jeg tente på det, så tente hun også på det. Dette var også noe vi skulle gjøre sammen, og ikke alene. For henne var det spennende at jeg så på, at hun så hvordan jeg reagerte. Derfor var det ikke så aktuelt at hun skulle møte han alene. Også for meg er det mest opphissende at jeg ser på, og ikke bare blir fortalt i ettertid hvordan det var. Jeg gikk flere runder med meg selv. Hvordan vil jeg reagere der og da? Hvordan vil jeg reagere etterpå? Vil jeg bli sjalu? Vil jeg lure på om hun lengter tilbake til han? Vil hun like han bedre enn meg? Hvorfor vil hun ha sex med andre menn? Jeg prøvde å sette meg inn i hennes situasjon. Hva om det var jeg som skulle knulle en annen dame? Jeg spurte henne ofte hva hun egentlig tenker om å knulle andre menn. Det ble mange runder på internett. Vi snakket også mye sammen for å finne ut hvorfor vi skulle gjøre det. Konklusjon ble så enkelt som at han blir som et sexleketøy. Det er ingen følelser involvert, men det kan jo selvsagt bli det. Men, hvorfor skulle det egentlig bli følelser? Vi skal jo holde kommunikasjon kortfattet - og stort sett kun om sex. Vi kommuniserer kun gjennom et forum, slik at vi begge kan følge med på hva som blir skrevet. Ikke fordi vi ikke stoler på hverandre (eller jeg på henne), men for å holde oss så anonym som mulig, men også for at jeg i kan lese hva de her skrevet med hverandre - og bare det er ganske opphissende. Her får hun lov å sende bilder og skrive til han hva hun ønsker for å bli kåt. Hun synes det er spennende å ha sex med en annen mann. Det er opphissende. Å prøve ut nye ting i sexlivet er spennende for oss begge. Nye sexleketøy er spennende og opphissende. Nå ville vi prøve noe nytt. Hun hadde fint klart seg uten sex med han, men siden jeg tente på det, så var det opphissende for henne. Hun liker å se meg kåt, og blir kåt av det jeg blir kåt av. For meg er det ingen forskjell om hun koser seg alene med et sexleketøy eller jeg ser på når hun knuller en annen mann. Så lenge det ikke er følelser involvert, går det helt fint for meg. Den dagen hun evt. skulle ønske å dra på kino med han, og så knulle han alene, uten meg, så vil jeg nok reagere. Etter en del måneder med kommunikasjon på nordencuckold . no, bestemmer vi oss for å møte han. Vi velger å møte han på hotell for å unngå å involvere han i privatlivet vårt. Vi er begge nervøse. Hvem som er mest nervøs er ikke godt å si. Vi snakker hele tiden om at det fortsatt ikke er for sent å trekke oss. Gjør vi det, så vil vi angre og garantert ha lyst til å prøve på nytt, så vi bestemmer oss for å hive oss uti det. Når han kommer på rommet, holder jeg litt avstand, men deltar i samtalen for å avvæpne nervøsiteten til oss begge. Etter rundt 10 minutter med kommunikasjon, blir det et par sekunder, før han foreslår at kjæresten min og han beveger seg til sengen. Da trekker jeg meg først litt bort. Jeg blir kjempenervøs og lurer på hva jeg har gjort. Han legger henne på rygg på sengen og kysser på henne, før han drar av henne trusa og begynner å slikke henne. Hun spurte meg tidligere om jeg hadde blitt kåt om hun fikk orgasme - noe jeg absolutt kom til å bli. Jeg elsker jo å se henne nyte å kose meg seg selv. Hun sa at det absolutt ikke var sikkert at hun kom til å få orgasme, og det var ikke sikkert hun hadde lyst å få det heller - for orgasme ville hun ha med meg etterpå. Akkurat da tenkte jeg at jeg kom til å bli vanvittig kåt om hun fikk orgasme. Å se henne kåt og våt med en annen er bare en utrolig opphissende setting for meg. Han fortsett å slikke henne, og hun stønner mer og mer. Hun nærmer seg orgasme. Han fortsetter og fortsetter helt til hun kommer. Han legger seg oppå henne og presser kuken inni henne. Hun er svært våt! Kuken glir rett inn. Hun stønner og nyter det. Og det er ekstremt opphissende. Hun ser på meg. Hun liker det. Hun nyter det. Han legger seg på ryggen, og hun suger han. Skikkelig deilig! Hun sitter på knærne med rompa i været. Jeg stiller meg bak henne og ser på. Jeg har lyst å knulle henne, men vi har ikke snakket så mye om det, så jeg dropper det. Vi snakket om det i ettertid. Neste gang knuller jeg henne kanskje. Hun er nemlig litt usikker på hvilke følelser hun vil sitte igjen med hvis hun har hatt trekant. Etter hun har sugd han, setter hun seg på kuken hans. Det liker hun. Hun stønner og koser seg. Videre tar han henne bakfra, og fra siden. Jeg har alltid lurt på hvordan det er å knulle henne etter noen har sprutet inni henne. Jeg tenner i hvert fall ikke på å slikke henne ren, verken min sæd eller andres. Hun har ikke så lyst at han skal komme inni henne. Like greit, for jeg har blandede følelser med å tenke på at hans sæd er på kuken min. Han spruter på henne. Tørker opp og drar egentlig ganske med det samme. Vi hadde snakket om at han egentlig var "bruk og kast", og det var helt greit for han. Vi har for øvrig hatt veldig god kommunikasjon. Det øyeblikket han var dratt, ligger hun naken på senga. Jeg blir kåt, legger meg oppå henne og spør hvordan det var å bli knullet av en annen. "Deilig", svarer hun. Deretter knuller jeg henne. Og den følelsen å knulle henne rett etter hun har hatt en annen kuk inni seg var himmelsk deilig. I dag, et par mnd senere, har vi det svært bra sammen. Ingen sjalusi eller vonde tanker. Vi skal møte han igjen. Jeg tror det er opphissende for meg å se henne være kåt. Se henne bli kåt. Jeg kunne også tenke meg å se henne bli knullet av to menn. Jeg tror bare jeg tenner på kåte kvinner. Rett og slett. Anonymkode: 4a5c7...1cf Så fin opplevelse og bra beskrivelse av det. ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå