EmmaDal Skrevet 26. mars 2023 #1 Del Skrevet 26. mars 2023 Nekter reklamasjon på ganske nytt produkt. Svarer ikke lenger på forespørsler. Hva kan man gjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Del Skrevet 26. mars 2023 Det høres rart ut, ref den andre tråden her der alle er fornøyde. Send de en ny Mail, beskriv godt og legg ved bilder. Kan hende de bruker tid på å svare enten fordi saken er oppgradert til høyere sjef for å svare, eller om du skriver useriøst/frekt og har ødelagt det selv. Anonymkode: 7440a...d66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. mars 2023 #3 Del Skrevet 26. mars 2023 (endret) EmmaDal skrev (6 timer siden): Nekter reklamasjon på ganske nytt produkt. Svarer ikke lenger på forespørsler. Hva kan man gjøre ? Dersom du har loven på din side og det garantert ikke er din feil at produktet ikke fungerer lenger... Da kontakter du Forbrukerrådet og sier du har prøvd å legge frem saken for selger, men at de nekter å hjelpe og nå ikke svarer deg lenger. Da kan det hende Forbrukerrådet hjelper deg med megling med selger. Jeg har gått til Forbrukerrådet en gang i mitt liv i forbindelse med en vare som falt i biter etter urimelig kort tid i bruk, men ble avvist av butikken som solgte varen til meg, men jeg henvendte meg da til Forbrukerrådet og fikk medhold av Forbrukerrådet. Når jeg fikk det, ringte jeg så til hovedkontoret til selger (en butikk som solgte barneutstyr) og forklarte det for dem der. Den personen som svarte meg, ble helt sjokkert over at en av deres butikker hadde holdt på sånn og lovet meg å kontakte butikken og pålegge dem å gi meg ny vare. Det gikk noen minutter, så ringte butikken (en stiv og sur ansatt på tråden) og sa jeg kunne komme med den gamle varen og få utlevert en ny i erstatning samme dag. Noe de hadde blånektet meg å få tidligere... men nå måtte de gi seg og følge loven. Det gjorde jeg samme kveld. Og fy så sure de så ut da jeg kom... men de hadde ikke noe annet valg enn å følge Forbrukerrådet og ledelsen på hovedkontoret sine "formaninger". Jeg hadde rett, og rett til å få ny vare. Endret 26. mars 2023 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaDal Skrevet 26. mars 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det høres rart ut, ref den andre tråden her der alle er fornøyde. Send de en ny Mail, beskriv godt og legg ved bilder. Kan hende de bruker tid på å svare enten fordi saken er oppgradert til høyere sjef for å svare, eller om du skriver useriøst/frekt og har ødelagt det selv. Anonymkode: 7440a...d66 Synes det var en god mix av gode og dårlige tilbakemeldinger? Spesielt når jeg gikk inn å leste på Facebook siden deres. Jeg har forsøkt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Del Skrevet 27. mars 2023 De er veldig vanskelige med reklamasjon og kundeservicen er ræva. Anbefaler ikke teknikkdeler.no Jeg burde også ha lest anmeldelser rundt på nett først. Anonymkode: a3276...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #6 Del Skrevet 30. januar Har ventet i 9 dager og varen er fortsatt ikke sendt fra lager. Begynner bli mistenksom. Og de skriver frakten liksom er 3-4 dager. Anonymkode: f5e22...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå