AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 veldig interessert i hva feks mamma liker..hva mamma synes osv. ? 😌 Fase eller personlighet? Anonymkode: 228b7...159
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Vanlig. Foreldre er forbilder bår barna er så små. Pleier å snu noe så grundig fra 10 års alderen om ikke før😅 Anonymkode: bff06...f35 1
Arkana Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 (endret) Ja, det er helt vanlig. Det går etter hvert opp for små barn at foreldre er vanlige mennesker som har navn, jobber, interesser og meninger som de synes det er spennende å utforske. Husk at veldig mye av det vi tar for gitt og aldri tenker over er nytt, uforståelig og spennende for barn. Litt på siden, men jeg husker veldig godt da datteren min oppdaget at vi hadde et liv før hun ble født. Det var en periode hvor hver gang vi så på bilder eller snakket om ting som skjedde før ville hun vite hvor hun var og hva hun gjorde og hun var like fascinert hver gang svaret var at hun ikke var født. Hun ville gjerne plassere seg selv i minnene på et vis, særlig hvis de involverte de eldre søsknene og ikke henne. jeg kan ikke huske at guttene reflekterte over det samme, men for henne var det tydeligvis en brå og forunderlig oppdagelse at verden ikke startet med henne. Endret 26. mars 2023 av Arkana
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå