AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #1 Skrevet 26. mars 2023 Hei, gleder dere til å få bruke sommerkjoler igjen? Anonymkode: c4a1c...e71
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Ja, elsker sommerkjoler. Jeg bruker kjoler året rundt, men er mest glad i sommerkjolene mine. Anonymkode: 60025...c18 1 1
Elysian Skrevet 26. mars 2023 #4 Skrevet 26. mars 2023 Ja!!! Elsker kjoler og bruker det året rundt, men det er noe spesielt med sommerkjoler 🥰🥰🥰 1 1
Skogkatten Skrevet 26. mars 2023 #5 Skrevet 26. mars 2023 Jeg har kjøpt to sommerkjoler bare den siste måneden, og kjøpte en rett før jul, så svaret er et rungende ja. Men her blir første milepæl når vi kan begynne å bruke småsko igjen, når snøen endelig går, så akkurat nå gleder jeg meg nesten enda mer til det. Det virker så uendelig lenge til jeg kan begynne å bruke sommerkjole igjen, som en fjern drøm. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 Kjøpte meg en nydelig, blomstrete sommerkjole i fjor som praktisk talt roper hver gang jeg åpner skapet mitt, den gleder jeg meg enormt til å bruke. Bruker kjoler om vinteren også, men det er ikke helt det samme. Har også mange andre sommerplagg jeg gleder meg til å ta på! Anonymkode: 8202e...374 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå