Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal dele en suksesshistorie. Min mann var sliten og mye sex handlet om å tilfredsstille meg. Det var målinger , hvor ofte klarer han å tilfredsstille meg?  Er han flink nok? Jeg var sjeldent fornøyd!  Han følte det presset og hadde også lav selvtillit eda han stadig mislyktes.

Jeg observerte at det går den gale veien. Jeg skjerpet meg kraftig og begynte å bygge opp mannen min.

Jeg begynte å kommentere hvor sterk han er, og fin kropp han har. Jeg poengterte at han er macho og den tøffeste mannen.  Jeg fortalte ham at han er perfekt i senga. Osv.

Det økte hans selvtillit skikkelig og han fikk så mye selvtillit at han ble mindre introvert og klarte å snakke seg til mye bedre stilling og lønn på jobb. Han har fått livsglede og energi tilbake. Blitt skikkelig romantisk. 

Budskapet er at enkelte ganger kan det skje noe fantastisk hvis vi kvinner for en stund setter våre behov til side.

Anonymkode: c6bc9...385

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fra å ikke tilfredsstille deg seksuelt til å få mer i lønn??? Som kvinne vil jeg påstå at du skriver «Nå som han får penger vil jeg ha han mer, så da adlyder jeg hans lyster etter den ene akten som ga han en piff😅» 

Anonymkode: 38deb...903

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så..du anbefaler andre kvinner å klø menn under haken for at de skal få bedre selvtillitt.

Takk, men nei, takk! Jeg har bedre ting å gjøre enn det. Noe må de greie selv. 

Anonymkode: 415fc...601

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette var kleint, gitt.

Anonymkode: 51ca5...53f

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette var kleint, gitt.

Anonymkode: 51ca5...53f

Enig, oppskriften høres ut som og steke ett egg. 

Hadde jeg vært mannen din og funnet ut du hadde laget en slik klein tråd så hadde jeg vært flauuuu

Anonymkode: b5033...c26

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at i ethvert forhold skal man bygge hverandre opp, gi komplimenter og rose hverandre. Høres kjipt ut om dette er noe du først har begynt å gjøre nå 

Anonymkode: c3e2c...867

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener at i ethvert forhold skal man bygge hverandre opp, gi komplimenter og rose hverandre. Høres kjipt ut om dette er noe du først har begynt å gjøre nå 

Anonymkode: c3e2c...867

Jeg ønsker ikke bli komplimentert for ting for at jeg skal få bedre selvtillit. Ville du ønsket deg det?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

skje noe fantastisk hvis vi kvinner for en stund setter våre behov til side.

Har kvinner holdt på med annet opp gjennom historien? 

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du en mamma eller en kone? Som kone har du ikke ikke ansvar for å tilrettelegge for selvtilliten hans, det har du som mamma.

Hadde ikke giddet da, hadde ikke orket å fake pedagogisk skryt.

Anonymkode: 7b53f...849

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal dele en suksesshistorie. Min mann var sliten og mye sex handlet om å tilfredsstille meg. Det var målinger , hvor ofte klarer han å tilfredsstille meg?  Er han flink nok? Jeg var sjeldent fornøyd!  Han følte det presset og hadde også lav selvtillit eda han stadig mislyktes.

Jeg observerte at det går den gale veien. Jeg skjerpet meg kraftig og begynte å bygge opp mannen min.

Jeg begynte å kommentere hvor sterk han er, og fin kropp han har. Jeg poengterte at han er macho og den tøffeste mannen.  Jeg fortalte ham at han er perfekt i senga. Osv.

Det økte hans selvtillit skikkelig og han fikk så mye selvtillit at han ble mindre introvert og klarte å snakke seg til mye bedre stilling og lønn på jobb. Han har fått livsglede og energi tilbake. Blitt skikkelig romantisk. 

Budskapet er at enkelte ganger kan det skje noe fantastisk hvis vi kvinner for en stund setter våre behov til side.

Ble han bra i senga da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min favorittdel, var at han ble mindre introvert. Det er godt gjort! 

Anonymkode: a0115...5ce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke dumt det der.

Jeg også viser ekstra omtanke og kommer med ekstra ros når jeg ser kona har det litt vanskelig. 

Å bygge humør og selvtillit hos partner er supert. Selv om enkelte her synes slikt er teit.

Anonymkode: daa78...27c

• Liker 3
Skrevet

Jeg er helt enig med Ts om at det er viktig å bygge partner din opp! Altfor ofte er vi gode til å si de negative tingene og tar de positive tingene for gitt! Språk skaper virkelighet! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal bygge hverandre opp og være støttende, men kjære vene…..om mannen har så lav selvtillit så får han pinadø meg ta et tak selv!!!

Anonymkode: 59250...5cb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er han blitt bedre i senga, da?

Anonymkode: 0e9e0...f37

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så..du anbefaler andre kvinner å klø menn under haken for at de skal få bedre selvtillitt.

Takk, men nei, takk! Jeg har bedre ting å gjøre enn det. Noe må de greie selv. 

Uff, du virker som en kjip kvinne. 

Mannen min har alltid vært selvsikker, men jeg har absolutt ikke noe i mot å bekrefte ovenfor mannen min hvorfor han er en bra mann og hva jeg liker ekstra godt med han. Om man ikke en gang gidder å gi komplimenter til sin kjære fordi man har så mange bedre ting å gjøre, har man vel egentlig veldig liten interesse eller behov for å være i et forhold.

Jeg blir glad når mannen min beundrer meg og lar meg få vite alt han setter pris på ved meg. Mannen min har hjulpet meg med å bygge min selvtillit gjennom blant annet å bekrefte ved ord og handling hvor godt han liker nettopp meg. Hva et galt med det? Det er kjærlighet i praksis, det du ikke gidder å utføre. 

Hvor singel er du, egentlig? 

Anonymkode: b9fd4...796

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Denne historien må være klippet ut av en samlivsspalte 😅  

Litt for redigert i teksten til at jeg skal tro på det.  Mere som en rapport fra en rehabiliteringssituasjon 

Anonymkode: e268d...70d

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mere som en rapport fra en rehabiliteringssituasjon 

Anonymkode: e268d...70d

😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg skrøt også av kjæresten i senga selv før han/vi ble skikkelig god. Det motiverte ham til å bli veldig mye bedre i senga, skjønt det er vel mer et samarbeidsprosjekt 🙃

Jobben påvirker jeg derimot ikke 😄

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er fascinerende at det å hjelpe til å bygge opp sin partner, blir sett på som negativt av noen 🙄

Anonymkode: 250e0...96c

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...