Gå til innhold

Vi klinte lidenskapelig, men jeg ville ikke ha sex. Er det min feil at han nå er kald?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble bedt på middag hos en fyr på 2. date. Dette er en tidligere Tindermatch som ble singel for 1,5 mnd etter et halvt år i forhold og vi har tidligere møttes på byen to ganger før vi hadde offisielle dates nå nylig. I utgangspunktet ville jeg holde det utenfor hjemmet, men takket likevel ja og la opp til at vi skulle avslutte kvelden ute på en bar. Slik gikk det ikke. Vi hang sammen i ti timer og stemningen var helt topp. Vi snakket om dype ting og lette ting, lo og bondet. Mot slutten kysset han meg og begge kjente umiddelbar kjemi. Men jeg hadde bestemt meg for å ikke ligge med ham, fordi jeg ville bli bedre kjent, tryggere og mer sikker på at jeg ikke var et rebound. 

På denne tiden hadde begge drukket en god del, og det var vanskelig å holde igjen, men jeg sa et forsiktig og klart «nei». Han sa «tenk så deilig sex vi kommer til å ha». Vi fortsatte å kline, og han pushet mot sex igjen. Genseren gikk av, og jeg måtte si nei igjen selv om det var vanskelig. Jeg visste at jeg måtte hjem!! Alt jeg kunne tenke på var å komme meg hjem til min egen seng. Klokken var 06:00, og han sa derfor at jeg ikke kunne dra hjem nå fordi det var så sent. Jeg sa ham imot, men han ville at jeg skulle bli. Vi pusset tennene sammen og jeg følte vi var tilbake på et respektfullt stadie. Husker jeg våknet etter en time igjen og ville liste meg ut igjen, men jeg fikk det ikke til. 

Da begge våknet begynte vi å kose igjen. Og nok en gang rasjonaliserte han det med at vi begge var edru og hadde lyst, men jeg sa nei igjen. I mitt hode var det en mellomting mellom å kline og å ha sex. Det var ikke mye klær på og alt for nærme sex, hvor jeg sa klart «NEI, ikke». Jeg ville ikke, og jeg spratt opp av sengen og kledde på meg. Vi fortsatte å prate på morgenen men jeg var ukomfortabel og jeg fikk ikke forklart ham hvorfor jeg ikke ville ligge. Alt jeg kunne tenke på var «jeg vil treffe ham igjen, derfor vil jeg ikke ligge med ham. Jeg er redd han bare forkaster meg.»

Nok en gang skjer det i gangen når jeg står på vei ut, fordi jeg kysser ham adjø og det blir klining. Skjørtet går av og jakken går av, men jeg vil ikke. Han mener jeg sender miksede signaler. Jeg kommer meg til slutt hjem.

I etterkant sender han meg et nudge, er positiv i tonen og jeg tror han fortsatt er interessert. Jeg takker for daten, men han kommenterer det ikke. Jeg opplever at han fader meg ut to uker senere, selv om han både sier han ser frem til neste date og spør om jeg er ute (vi ender opp med å ikke møtes fordi vi er på ulike plasser). 

Jeg får ikke dette ut av hodet og banker meg selv opp flere ganger daglig for at jeg ikke dro derifra etter det første kysset. Jeg føler meg så dritt og føler at han ser på meg som en tease og at det er jeg som har ødelagt interessen hans. Jeg liker/likte ham og derfor var det vanskelig å stoppe og å gå. Er dette min feil? Tror dere «nei’et» mitt er grunnen for at han ikke ville mer? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var helt dust! Vet ikke om du sa ordentlig i fra på en god måte (typ: "hei, jeg liker deg veldig godt, og kunne tenke med å utforske deg videre, men jeg vil vente med sex"), men at han fortsetter når du gjentatte ganger sier "nei" er helt uholdbart. Man kan fint kline uten at det fører til sex. Hvis han ikke forstår noe så elementært, og tydeligvis heller ikke respekterer et "nei", så er han ikke noe å samle på.

Anonymkode: 232f3...143

• Liker 14
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke din feil at han nå er kald.  Denne fyren var kun ute etter sex i utgangspunktet og han fikk ikke det han ville. Flott at han viser intensjonen sin med deg så fort, så slipper du å bruke mere tid på han! 

Anonymkode: 4aaa8...00f

• Liker 14
  • Nyttig 4
Skrevet

At han ikke greier å holde forventningnene sine i sjakk når du har sagt nei er da virkelig ikke din feil. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han er kald, fordi han ikke ønsket noe annet enn et ligg i utgangspunktet. Hadde han vært interessert hadde han ikke vært så inn i granskogen pushy på sex, bare for bli kald etterpå. Du er ikke en teas. Han derimot virker rimelig risikovillig og ligger tett opp mot grensen for overskridende oppførsel. Han virker egentlig shady.

Anonymkode: bd151...593

• Liker 11
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er ikke din feil.

Han var en dritt som åpenbart ble snurt når han ikke fikk det han ville.

Dessverre er det mange menn som tror nei betyr prøv videre.

• Liker 9
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Tøvftta skrev (5 minutter siden):

Det er ikke din feil.

Han var en dritt som åpenbart ble snurt når han ikke fikk det han ville.

Dessverre er det mange menn som tror nei betyr prøv videre.

Og det er sånn mange menn ender opp som voldtektsmenn og kaller det "game" og "score"... :(

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Han burde respektere et nei. Og du burde være litt mer standhaftig.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og det er sånn mange menn ender opp som voldtektsmenn og kaller det "game" og "score"... :(

Ja, får ondt i meg av tanken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er en dust. Han var aldri genuint interessert i deg i utgangspunktet, kun fitta di. Nå har han avslørt seg og du kan gå videre, ingenting å hige etter mer oppmerksomhet fra han og hvis han prøver å få oppmerksomhet fra deg så er det bare for å jakte på fitte og se om han får den med litt mer sweet talk og en date eller to til. Ikke la deg lure! 

Anonymkode: be800...3bf

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Bimini skrev (9 timer siden):

Nok en gang skjer det i gangen når jeg står på vei ut, fordi jeg kysser ham adjø og det blir klining. Skjørtet går av og jakken går av, men jeg vil ikke. Han mener jeg sender miksede signaler. Jeg kommer meg til slutt hjem.

En ting er nå rekkefølgen, men hvordan kliner dere egentlig?  

Anonymkode: 079a0...7fd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En ting er nå rekkefølgen, men hvordan kliner dere egentlig?  

Anonymkode: 079a0...7fd

Dette lurer jeg også på. Jeg er enig med fyren TS klinte med. Hun sender miksende signaler.

Anonymkode: ff39d...1dc

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Altså, han vil kun ha sex. Han gikk med på dype samtaler, for å få sex. Alt er et spill

Anonymkode: 9c8bf...4f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Bimini skrev (9 timer siden):

Han mener jeg sender miksede signaler. Jeg kommer meg til slutt hjem.

Øøøøøøh, IKKE møt ham igjen. Jeg mener det, jeg tror dette er en fyr som pusher grenser hardt til han kommer til å bryte de, og tvinge seg på deg mens du prøver å presse tilbake, skjønner du hva jeg mener? Han presser på og du sier nei, så presser han mer og mer de neste gangene, til slutt har han sex med deg, mens du sier nei, men ikke helt klarer å reagere hardere heller. Vet ikke om du skjønner hva jeg mener. Ikke dra hjem til ham mer, pris deg lykkelig for at han ikke tvang seg mer på deg. 

Anonymkode: d7fc3...b01

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan kan dere alle være så supersikre på at fyren bare var ute etter sex? Det er en veldig negativ og generaliserende tankemåte mot menn.

De var på date, og som ts skriver, de klinte og tafset og begge kjente umiddelbart kjemien. De "bondet, pratet og koste seg sammen" For menn som opplever slik kjemi, innebærer dette full psykisk og fysisk tiltrekning. Når dette bygger seg opp over en hel kveld blir skuffelsen og "avvisningen" nesten uholdbar når hun plutselig snur på hælene og ikke vil ha sex.

Vil presisere at du ts har din fulle rett til å si nei, ombestemme deg og gjøre det som føles riktig for deg. Men her sendte du miksede signaler. Du burde ha vært langt mer bestemt og gått igjennom kvelden i hodet ditt før du møtte fyren. Ikke la ting eskalere. Vær tydelig fra start at du bare vil det og det. Dersom du liker fyren og ønsker flere dater, gjør dette klart for ham så ikke han tror du venter med sex forfi du ikke er tiltrukket av ham. Menn er enkle, ukompliserte vesner som har følser de også. Å føle at de er med i et slags 'sex på vent' spill fordi hun har en agenda, er på ingen måte noe som gir menn lyst til å møtes igjen! Dette er årsaken til at han nå virker kaldere. Og desuten tvang han seg ikke på! Han holdt henne ikke igjen! Han pushet litt men ikke noe mer. Hadde du følt deg presset så ille ts, hadde du ikke hatt lyst å prate med ham igjen. Og iallefall ikke sittet nå å vært bekymret for at han ikke vil se deg igjen. Slutt å gjør dating til et spill. Da vil alt bli enklere.

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Som forrige sier 

"Menn er enkle, ukompliserte vesner som har følser de også." 

Du vet derfor når de liker deg godt, for da tar de kontakt. Enkelt og greit.

Utifra det du skriver virker det som om han gang på gang prøver å få deg til sengs og at det var målet hans! 

Anonymkode: 04e80...2b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han synes kanskje at du virker litt ustabil. Hvis du var så sikker på at du ikke ville ha sex fra starten så skulle du ikke blitt med på det som alle ville tolket som forspill til sex heller. Hva er vitsen med å hisse opp hverandre så voldsomt hvis man vet at man ikke skal ha sex? Jeg hadde også stusset i samme situasjon. Tenkt at han ikke hadde helt kontroll over seg selv og at han hadde noen issues. 

Anonymkode: 30e22...dfa

• Liker 6
Skrevet

Kjenner en mann godt som er slik når han dater. Han er en skikkelig lojal tøffel i forhold. Virker bare som han er ekstremt avhengig av sex som bekreftelse. Litt som:

"Hun avviste meg seksuelt, hun liker meg ikke som mann."

Han sluttet å date flere som ikke hadde sex på første date når han sist var singel. Nå har han vært sammen med en dame i over 10 år... som selvfølgelig hadde sex med han på første date.

Syns slike folk er litt rare, men er mye ulike mennesker...

• Liker 2
Skrevet (endret)

Han var vel ute etter sex. Tinder er i hovedsak en sexapp. Er også skeptisk til at menn som maser skal få viljen sin. Da blir det bare flere menn som maser og tvinger seg på.  Hilsen mann.

Endret av Majer
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner han faktisk godt.

Jeg som kvinne ville blitt veldig veldig forvirret om jeg datet en som gjentatte ganger klinte så lidenskaplig at klærne forsvant, for å så avvise meg.

Og selv om han vil ha sex med deg etter dere har klint så heftig at du tar av deg klærne, så betyr ikke det at han kun er ute etter sex. Han kan helt genuint synes du er ei skikkelig herlig dame, og være ute etter noe seriøst.

Menn er ikke drittsekker bare fordi de ønsker sex tidlig, på samme måte som damer ikke er løs bare fordi de vil ha sex tidlig.

Anonymkode: 932f2...5ca

• Liker 8
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...