Gå til innhold

Noen med overnaturlige evner, som kan hjelpe?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke til å si noe om hva saken gjelder/hva jeg ønsker hjelp til. Hvis en der ute kan fortelle meg det, ønsker jeg mer enn gjerne å inngå en godt betalt avtale.

Dette er en helt seriøs forespørsel! Jeg er, mildt sagt, ikke godt bevandret i den alternative verden, men nå trenger jeg altså hjelp med noe, som jeg tror bare kan løses på denne måten.

Anonymkode: 26491...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tydelig at du ikke er bevandret i den alternative verden, for det er virkelig ikke sånn det fungerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan prøve å hjelpe deg, men ikke mot betaling. Skriv et innlegg hvor du feks skriver "jeg trenger virkelig å vite hva jeg skal gjøre med dette" eller "hva de tenker å gjøre" eller noe så jeg vet hvem sitt utgangspunkt jeg skal se fra. Du trenger ikke si hva det er, jeg kan koble meg på energiene dine. 

Anonymkode: efd75...cff

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 23.54):

Jeg kommer ikke til å si noe om hva saken gjelder/hva jeg ønsker hjelp til. Hvis en der ute kan fortelle meg det, ønsker jeg mer enn gjerne å inngå en godt betalt avtale.

Dette er en helt seriøs forespørsel! Jeg er, mildt sagt, ikke godt bevandret i den alternative verden, men nå trenger jeg altså hjelp med noe, som jeg tror bare kan løses på denne måten.

Anonymkode: 26491...c92

Går litt opp og ned ?

Anonymkode: 0c0a8...cdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...