AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg kommer ikke til å si noe om hva saken gjelder/hva jeg ønsker hjelp til. Hvis en der ute kan fortelle meg det, ønsker jeg mer enn gjerne å inngå en godt betalt avtale. Dette er en helt seriøs forespørsel! Jeg er, mildt sagt, ikke godt bevandret i den alternative verden, men nå trenger jeg altså hjelp med noe, som jeg tror bare kan løses på denne måten. Anonymkode: 26491...c92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Del Skrevet 26. mars 2023 Lykke til... Anonymkode: 851e1...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 26. mars 2023 #3 Del Skrevet 26. mars 2023 Tydelig at du ikke er bevandret i den alternative verden, for det er virkelig ikke sånn det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #4 Del Skrevet 26. mars 2023 Den er i skapet Anonymkode: f5c88...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #5 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg kan prøve å hjelpe deg, men ikke mot betaling. Skriv et innlegg hvor du feks skriver "jeg trenger virkelig å vite hva jeg skal gjøre med dette" eller "hva de tenker å gjøre" eller noe så jeg vet hvem sitt utgangspunkt jeg skal se fra. Du trenger ikke si hva det er, jeg kan koble meg på energiene dine. Anonymkode: efd75...cff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Del Skrevet 27. mars 2023 Hvordan går det ts? Anonymkode: dc4e6...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Del Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 23.54): Jeg kommer ikke til å si noe om hva saken gjelder/hva jeg ønsker hjelp til. Hvis en der ute kan fortelle meg det, ønsker jeg mer enn gjerne å inngå en godt betalt avtale. Dette er en helt seriøs forespørsel! Jeg er, mildt sagt, ikke godt bevandret i den alternative verden, men nå trenger jeg altså hjelp med noe, som jeg tror bare kan løses på denne måten. Anonymkode: 26491...c92 Går litt opp og ned ? Anonymkode: 0c0a8...cdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå