AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Hvilken farge er finest i en kjellerstue med kun små vinduer øverst? Hva har dere andre her i kjellerstua deres? Anonymkode: d89c1...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Det er jo veldig individuelt hva som defineres som "finest". Skal du ha en kjellerstue beregnet for film og gaming, så fungerer det bra med mørke farger. Men skal du ha et rom som skal føles litt større og trivelig å være uten å ha det mørkt, så må man gå for lysere farger. Ang fargevalg, så er det lettest å gå for nøytrale farger som toner i beige, grå og greige. Og om man vil ha inn litt farge, så tar man det i interiøret. Men om man har nøytral farge på sofa, og man liker litt farger, så er det fint å velge en blå, grønn eller blågrønn farge. Det er i alle fall "in" nå, og vært det i lengre tid, men kan fort endre seg. Men du kan male kjellerstua i knæsj oransj om du liker det. Da er det finest for deg. Anonymkode: 32d9f...03c 3
Rosa Dartle Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Jeg synes det er finest med lyse og varme toner, siden det er lite lys og har lett for å se litt grellt ut med kalde toner. Har forsøkt meg fram hos meg, men ikke funnet den perfekte foreløpig dessverre 😄 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Skrevet 27. mars 2023 Skal bruke kjellerstua til alt. Hvilken farge har dere? Er det finest med kalde farger eller varme farger ? Anonymkode: d89c1...b9c 1
Peanut Skrevet 27. mars 2023 #5 Skrevet 27. mars 2023 Her hos meg er det lyse varianter av gul som går over hele huset unntatt på et gjesterom (lavendel) og på Butter og mitt soverom (mørkeblått) ^^,
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #6 Skrevet 27. mars 2023 Jeg har en varm rosa. Anonymkode: d158f...12b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skal bruke kjellerstua til alt. Hvilken farge har dere? Er det finest med kalde farger eller varme farger ? Anonymkode: d89c1...b9c En varm beige farge som ikke formørker er Jotun Raw Canvas. Jeg liker den. En annen farge fra Jotun som er knallfin, er den grønne som heter Natural Green. Utrolig harmonisk og deilig, flott farge! Hvilken farge har du tenkt å ha på sofaen der? Anonymkode: 1c371...2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå