Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min kjære mann, jaggu trodde jeg han var perfekt😂 

Men nei da, han kan sitte på toalettet i i 20-40 min. 

Jeg går på do, og gjør mitt og blir ferdig. normalt 1 til 3 minutter.

Endret av Christina82
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil si mellom 30 sekunder og 60 minutter er normalt.

Anonymkode: ab11c...ad5

• Liker 2
Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet

Jeg er som deg. Gjør meg ferdig på noen minutter. 

Samboer derimot kan sitte en evighet. Føles sånn iallefall 😛 Tror det er en mannegreie. Hører søstrene mine si det samme. 

Skrevet

Leser han på do? Da kan jeg bli sittende lenge.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker alt fra 5-25 min. Har jeg skikkelig dårlig mage kan jeg sitte en time 😳 

Men har hørt fra mange menn at de bruker do som unnskyldning for å få fred til å være utro og tekste elskerinnen eller andre de sexter. 

Anonymkode: d0892...ef0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen sitter 20 min og surfer på mobilen. Før fikk han sitte i fred, nå ber jeg barna bare finne han om de lurer på hvor han er 😂

Anonymkode: b6954...9b9

• Liker 5
Skrevet
Christina82 skrev (7 minutter siden):

Jeg går på do, og gjør midt og blir ferdig. normalt 1 til 3 minutter

👆

Skrevet
Christina82 skrev (5 minutter siden):

Min kjære mann, jaggu trodde jeg vi var perfekte😂 

Det kommer jo an på....  Noen går jo på potta flere ganger om dagen, og noen gjør det annenhver, eller hver tredje...  Naturligvis er det litt forskjell på hvor lenge man sitter å trØkker da :fnise:

40 min hørtes jo litt voldsomt ut, men han har vel noe spennende å lese på, og kanskje helst i kombinasjon med oppgaver som kan unnslippes? :vetikke:😅

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Til man er ferdig.

Om han sitter på dass i 40 min har han nok problemer med magen. 

Anonymkode: d7098...876

AnonymBruker
Skrevet
Christina82 skrev (10 minutter siden):

Min kjære mann, jaggu trodde jeg vi var perfekte😂 

Fakta er at menn bruker MYE tid på do sammenlignet med 70 tallet og grunnen er enkel.

I "gamle" dager hadde menn garasje, uthus, jordet, verksted. Et sted mannen kunne være i fred.

Så kom eneboliger og Husbankenhus. Og det hadde rom med dører. Kjøkkenet, gangen, gjesterom og soverom osv alle hadde dører.

Nå er det ÅPNE løsninger overalt. Felles garasjeanlegg.Ingen steder å være alene noen minutter.

Det er bare toalettet igjen.

Mange menn trenger 10-20 minutters pause. Gå på soverommet og lukke døren er sjelden et alternativ (kanskje for noen?) . Men det vil bli oppfattet som man kanskje prøver å unngå kona med påfølgende spørsmål og usikkerhet og vanskelige spørsmål.

Dass er det nærmeste sosiale akseptable stedet å få være i fred.

Siden urbane moderne menn ikke fisker eller har en stubbe i skogen.

La han være i fred på toalettet hvis det er det han trenger 🙂

Er det egentlig et problem???

Kvinner har kanskje ikke det behovet, hvis forståelse.

Anonymkode: 7240b...ff3

• Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fakta er at menn bruker MYE tid på do sammenlignet med 70 tallet og grunnen er enkel.

I "gamle" dager hadde menn garasje, uthus, jordet, verksted. Et sted mannen kunne være i fred.

Så kom eneboliger og Husbankenhus. Og det hadde rom med dører. Kjøkkenet, gangen, gjesterom og soverom osv alle hadde dører.

Nå er det ÅPNE løsninger overalt. Felles garasjeanlegg.Ingen steder å være alene noen minutter.

Mange menn trenger 10-20 minutters pause. Gå på soverommet og lukke døren er sjelden et alternativ (kanskje for noen?) . Men det vil bli oppfattet som man kanskje prøver å unngå kona med påfølgende spørsmål og usikkerhet og vanskelige spørsmål.

👍🤣

Anonymkode: c0003...0e1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kvinner har det samme behovet, til egentid,  men vi tar ikke bare , for vi føler på forpliktelser ovenfor barn hjem og mann. Bedre å si ifra legge seg på sengs og scrolle i vei der, enn å okkupere doen, og unnslippe oppvasken etter middag🙄🤣

Kommunikasjon er bedre, og ja er mange menn, og sikkert kvinner som bruker denne egentiden til sexchat med andre.. 

Anonymkode: 991bb...bba

• Liker 9
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Haha tror du det er noe spesielt for menn å ønske seg en pustepause fra hylende unger og mas fra alle kanter? 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Gliffy skrev (2 minutter siden):

Haha tror du det er noe spesielt for menn å ønske seg en pustepause fra hylende unger og mas fra alle kanter? 

Tror ikke det har så mye å si om barn / kone osv. Sex chatting?!?  Tror det er noen som ønsker at det skal være sånn?? Passer egne fordommer.

Hvem sitter alene og pilker på isen, hvem sitter alene på post under jakt, går alene på rypejakt, mekker bil i garasjen alene osv.

Kvinner er mye mer opptatt av å være sammen med noen. Går de kveldstur ringer de en venninne, de går 2 på dass på fester, inviterer på kaffe. Bygger nettverk og søker sammen i grupper.

Menn og kvinner har forskjellige behov (statistisk sett). Og en mann som bor i leilighet på Bjølsen. Hvor kan han få en pusterom,?? Det er på do i praksis.

Er det så ille??? Hvorfor ikke bare la han få de 25 minuttene hvis det er et behov.

Stakkars de mennene gift med damer som ikke unner dem 20 minutter alenetid i døgnet. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så fort som overhodet mulig, siden jeg deler leilighet med tre andre. Men hadde jeg bodd alene hadde det også gått ganske raskt, for da hadde jeg gitt full gass og blitt ferdig med det, fremfor å sitte og stresse over lyder andre kan høre.

Anonymkode: 3791a...9a5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kvinner har det samme behovet, til egentid,  men vi tar ikke bare , for vi føler på forpliktelser ovenfor barn hjem og mann. Bedre å si ifra legge seg på sengs og scrolle i vei der, enn å okkupere doen, og unnslippe oppvasken etter middag🙄🤣

Kommunikasjon er bedre, og ja er mange menn, og sikkert kvinner som bruker denne egentiden til sexchat med andre.. 

Dyrker offerrollen much.

Syntes oppriktig synd på mannen din. Konstant mistenkeliggjort. Tipper han legger igjen telefonen på stua for at du ikke skal kryssforhøre han hvis han skulle være utenfor for din kontroll i 10 minutter.

Er du kjæreste eller fengselsbetjent?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Pleide å irritere meg grønn over at mannen min til stadighet forsvant på do i 25-40 minutter, spesielt når det var midt i den tiden det var mest hektisk med barna. Skjønte fort at han faktisk satt der og tok seg en pause da han fint klarer å bli ferdig på 2-3 minutter hvis han virkelig må. Så da bestemte jeg meg for å gjøre akkurat det samme, så nå later jeg som jeg må på do og tar meg en pause i fred og ro for meg selv, det er helt herlig! Mannen min kan jo ikke si noe på det for det gjør han jo selv! Så jeg anbefaler dere å gjøre akkurat det samme selv i stedet for å irritere seg over det. 

Anonymkode: 20168...bd7

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror ikke det har så mye å si om barn / kone osv. Sex chatting?!?  Tror det er noen som ønsker at det skal være sånn?? Passer egne fordommer.

Hvem sitter alene og pilker på isen, hvem sitter alene på post under jakt, går alene på rypejakt, mekker bil i garasjen alene osv.

Kvinner er mye mer opptatt av å være sammen med noen. Går de kveldstur ringer de en venninne, de går 2 på dass på fester, inviterer på kaffe. Bygger nettverk og søker sammen i grupper.

Menn og kvinner har forskjellige behov (statistisk sett). Og en mann som bor i leilighet på Bjølsen. Hvor kan han få en pusterom,?? Det er på do i praksis.

Er det så ille??? Hvorfor ikke bare la han få de 25 minuttene hvis det er et behov.

Stakkars de mennene gift med damer som ikke unner dem 20 minutter alenetid i døgnet. 

Du er ganske tett hvis du oppriktig talt tror at ikke kvinner også ønsker seg pusterom. Barnefødsler har gått nedover helt siden kvinner fikk styre egen reproduksjon, og det går bare mer og mer ned. Og du tror kvinner ikke har behov for pause?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Dyrker offerrollen much.

Syntes oppriktig synd på mannen din. Konstant mistenkeliggjort. Tipper han legger igjen telefonen på stua for at du ikke skal kryssforhøre han hvis han skulle være utenfor for din kontroll i 10 minutter.

Er du kjæreste eller fengselsbetjent?

Haha.. ingen av delene, X satt lenge på do, ganske sikker ikke han holdt på slik, men var alltid når noe skulle gjøres, og var travelt. 

Han jeg er sammen med nå, tar egentid på ett annet rom i stedet, og er kun på do mens han er på do. 

Tidligere jobbet jeg med veldig mange mannfolk ,og dette ble tema under en samtale en gang og ikke en, men 5 har fortalte de hadde holdt på slik på do. 

Og kjenner og ei hvor mannen hennes hadde opprettholdt ett emosjonelt utroskap i 3 år, omtrent utelukkende hjemme på do. Haha.. 

Dette innrømte han selv,  for han og kona var sammen hele tiden når de var hjemme, så han hadde kun til/fra og på jobb, og på toalettet hjemme til å opprette kontakten med vedkommende🤣

AnonymBruker
Skrevet

Og folk lurer på hvorfor folk er frivillig single. Dere lever jo i et helvete alle man.

Anonymkode: eb829...81a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...