Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Meg og min kjæreste har vært sammen i snart 9 mnd. Vi bor ikke sammen. Vi begge er i 20 årene. 
Jeg trenger virkelig råd og innspill.. denne blir nok lang. 
Som sagt vi har vært sammen i snart 9 mnd. I løpet av de 9 mnd har vi nesten ikke gjort en eneste ting sosialt. I starten av forholdet var jeg med han på fester med vennene hans, men dette skjer ikke lenger. Før du nevner «hvorfor kan han ikke møte vennen dine eller du være med vennene dine»… jeg har selv vanskelig med å møte vennene mine da alle har flyttet bort pga studie/livssituasjoner, og ser de derfor veldig sjeldent. 
Jeg har kommet med utallige mange forslag til hva vi kan gjøre sosialt sammen. Han jatter alltid med, men det skjer aldri noe. Vi gjør alltid det samme hver eneste gang. Er vi hos han så ser vi film, lager mat, koser og han setter seg for å game og jeg gjør mitt. Det gjør meg ikke noe forsåvidt at han gamer fordi det får han lov til… men det er det samme hver gang og jeg kjeder meg nå! 
Det samme skjer hvis vi er hjemme hos meg å… ser film, lager mat, koser og så hade. Prøvd igjen å komme med forslag at vi kan finne på noe, men det skjer ikke noe. 
Vi bor et lite stykke unna hverandre som gjør at vi ser hverandre annenhver helg… 

Han er ellers veldig sosial med kompisene sine. Er på byn, fester, drar på turer osv… men med meg så virker det til at han ikke vil noe… føler meg litt skjult for å være ærlig… 

Det handler ingenting om at han ikke får lov til egentid med venner av han for det får han masse av! 

Jeg savner også å ha en jeg kan snakke alt om. En jeg kan åpne meg opp til hvis jeg har en vanskelig dag, men føler at han ikke stiller opp da. Han kan ofte si «Huffda».. og det er det…

Jeg har prøvd å ta dette opp med han, men ingen nytte.. og mister snart håpet her. Det går mye tårer enn glede. 

Vet jeg svarer på spm mitt i dette innlegget… men er det noe mer jeg kan gjøre? Det er så vanskelig å gi slipp…  Noen som evt. har vært borte i en lignende situasjon? 

Anonymkode: 8d668...1a4

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet med folk, snakker dere ikke sammen lengre? Du får si til kjæresten at du kjeder deg, og vurderer å gjøre det slutt..

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du sier du kjeder deg, men han høres jo ikke helt emosjonelt påkoblet deg akkurat. Alle vil jo ha en kjæreste som bryr seg.

Anonymkode: 7323d...ffa

Gjest Refreng
Skrevet

Høres ut som han ikke har tro på at forhold vil vare lenge. Har han hatt vanskelige brudd bak seg? Blitt mye avvist tidligere av andre kvinner? Hadde han et trøblete forhold med eksen?

Høres ut som han ikke egentlig tørr slippe deg innpå, og er alltid distansert. Selv når du deler følelsene dine

AnonymBruker
Skrevet

Foreslår du ting og venter på at han skal sette formlene ut i live? Hvorfor gjennomfører du ikke? Det kan hende at han bare er litt treg.

Anonymkode: 0479b...e6b

Skrevet

Er dette mannen du ser for deg skal bli far til dine barn, og som du skal dele et langt liv med. Eller er det enn av de kjærester du har hatt.

Hvis svaret er det første. Da er det bare å begynne å jobbe for at det skal bli sånn. Ellers så er det vel på tide å bli singel igjen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du kjeder deg etter 9 mnd er det ikke noe godt tegn..

Anonymkode: cc740...98a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjeder deg etter 9 mnd? Da kan du tenke deg til hvordan fremtiden blir…🥱

Anonymkode: f035a...c98

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at "det skjer ikke noe"? Hva om du sier: "Skal vi gå på kino på fredag?" Så sender du ham lenke til programmet og spør hvilken film han vil se og så bestiller du billettene.

Anonymkode: c5798...01f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker at du ikke slår opp fordi han er eneste vennen du har som ikke bor langt vekke. Og du ønsker å få et mer sosialt liv via han og hans venner.

Han er sosial når han er uten deg. Da har han dekket det behovet og ønsker å slappe av når du kommer. Du må også prøve å få dekket ditt sosiale behov uten han. Venner kommer ikke løpende, så her må du gjøre en innsats selv for å få nye venner.

Han er en person som sier Huffda når du betror deg. Det betyr ikke at han ikke bryr seg om deg, men en mann som ikke så flink til å ordlegge seg i slike situasjoner. Han blir ikke plutselig snakksalig bare fordi du ber han om det. Han er den han er. Er det ikke en sånn mann du vil ha, så må du finne en annen, ikke forandre han her.

Anonymkode: d1688...082

AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt slutt mellom oss! Legger denne tråden død. 

ts. 

Anonymkode: 8d668...1a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...