AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 5 dagen med diare idag, ikke like hyppig som de første dagene (kun 1 gang på 24 timer nå, men alt er fortsatt løst og må løpe til do) sorry detaljer. Jobber i bhg og halve gruppa har diare😔 noe som kan hjelpe for dette? Anonymkode: 8e9fa...db2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #2 Skrevet 26. mars 2023 Ja, dessverre. Jeg jobber også i bhg, og har erfart det der. Jeg mener det hjalp med biola, i hvert fall ble jeg bedre da jeg gikk til innkjøp av det, men det kan hende det hadde gitt seg da uansett. Evt. kan det være lurt med probiotika fra apoteket? Anonymkode: 75eec...d9f
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #3 Skrevet 26. mars 2023 Ja det er fryktelig slitsomt og har selv opplevd at det kan sitte lenge i! Føler med dere som jobber i barnehage, har «kun» to små i barnehagealder som begge nettopp har hatt omgangssjuke med diaré. Viktig å drikke mye og få i seg salter. Fått høre at eplejus blandet med Farris er bra. God bedring! Anonymkode: bc877...3c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå