Gå til innhold

Toro Brownies fortsatt rå i midten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg brukt Toro sin Brownies-mix, og på posen står det at den skal stå midt i ovnen 175C i 25 minutter. Nå har den stått i oven i 30 minutter, og den er fortsatt rå i midten. Den er helt flytende, og jeg vet ikke hva som har skjedd.

Jeg fulgte oppskriften, og ovnen er på 175 grader. Er det noen som vet om hva jeg kan gjøre? Går det an å redde den eller må jeg bare kaste den?

Anonymkode: c2a47...31e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den skal være sånn. 

Anonymkode: bdbef...e44

• Liker 1
Skrevet

Jeg må alltid steke lengre enn hva som som står. Det har sikkert med komfyren å gjøre. Om den vabler når du rister litt i forma, så la den stå i tre minutter ekstra av gangen. Den skal jo ikke være flytende inni.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den skal være sånn. 

Brownies skal da ikke være flytende…. 

Anonymkode: 3108a...e54

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Brownies skal da ikke være flytende…. 

Anonymkode: 3108a...e54

Den stivner jo til når den blir kald. Den skal være ganske så seig i midten jo

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Sett den inn igjen da.

Ett tips er å måle temperaturen inni kaka, litt over 90 grader innvendig og den skal være ferdig.

Anonymkode: 093ec...7a4

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sett den inn igjen da.

Ett tips er å måle temperaturen inni kaka, litt over 90 grader innvendig og den skal være ferdig.

Anonymkode: 093ec...7a4

Eller måle temperaturen i ovnen. Alle er forskjellige.

Anonymkode: 456c0...afe

AnonymBruker
Skrevet

Den skal være seig og klissete i midten, men ikke flytende. Sett den inn i ovnen igjen en liten stund. 

Anonymkode: 269bc...b5d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har seriøst alltid det problemet med brownies. Jeg og samboer får det ikke til! Den kan stå 20 minutter i ovnen eller i 1 time. Den er like rennende inni. 

Anonymkode: f4838...179

AnonymBruker
Skrevet

Uff Toro brownies er så dårlig. Sorry, det tilfører ikke tråden noe konstruktivt, men..

Anonymkode: 98905...4b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Uff Toro brownies er så dårlig. Sorry, det tilfører ikke tråden noe konstruktivt, men..

Anonymkode: 98905...4b1

Jeg er en sånn som lager det meste fra bunn og flirer litt av alt "ferdig"-greier folk kjøper, men akkurat Toro Brownies syns jeg smaker nøyaktig det samme som absolutt alle andre brownies jeg har smakt. 

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg brukt Toro sin Brownies-mix, og på posen står det at den skal stå midt i ovnen 175C i 25 minutter. Nå har den stått i oven i 30 minutter, og den er fortsatt rå i midten. Den er helt flytende, og jeg vet ikke hva som har skjedd.

Jeg fulgte oppskriften, og ovnen er på 175 grader. Er det noen som vet om hva jeg kan gjøre? Går det an å redde den eller må jeg bare kaste den?

Anonymkode: c2a47...31e

Har aldri laget fra slike ferdigblandinger, men slike kaker skal ikke ha lik konsistens tvers igjennom. Når jeg lager dette pleier jeg å sette hele formen i kjøleskap over natten. Da er det enkelt å dele opp etterpå uten klin. Om det er helt flytende så kan det hende det ikke hjelper såklart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...