AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #41 Del Skrevet 26. mars 2023 Ja, det er helt greit for meg. Pensko som garantert kun kan brukes den ene gangen er jo helt bortkastet. Han gikk med dress og hvite Air Force til skoleballet. Så få vi se hva han syns til neste år når han skal konfirmeres. Anonymkode: 364de...843 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #42 Del Skrevet 26. mars 2023 6 hours ago, Skalperud said: Er det innafor at konfirmanten går med hvite sneakers til dressen? Ja Anonymkode: 4bca4...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #43 Del Skrevet 26. mars 2023 Nei. Anonymkode: 9320e...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #44 Del Skrevet 26. mars 2023 Min konfirmant i år skal få avgjøre dette helt selv. Han er 15! Mye bestemmer fortsatt vi, men avgjørelser om ting som sko (!) er det vel på tide å overlate til ungdommen? Alvorlig talt. Vi har veiledet i 15 år, så om ikke ungdommen skulle mestret denne enkle avgjørelsen selv hadde jeg blitt litt satt ut. Han er forøvrig ganske bevisst på hvordan man kler seg etter anledning (som sagt, mange års veiledning) og gleder seg til å kjøpe dress. Tipper han vil ha dressko, men blir det sneakers så kommer det på ingen måte til å påvirke mine følelser for den store dagen 😊 Anonymkode: 1c2d5...73a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #45 Del Skrevet 26. mars 2023 Tenker er er forsent å oppdra en 15åring mtp klesstil. Enten så er han fortsatt innesluttet og avhengig av mors harde grensesetting , eller så er han up to date og vet godt hva som tilhører hans generasjon. Så ville tillat det, hvis han hadde sterkt ønske om hvite sneakers til dress. Anonymkode: 89b3a...3b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #46 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg ville nok ønsket pensko eller samme farge på sneakers som dressbuksen, men om ungdommen har en veldig sterk mening om hvite sneakers hadde ikke det vært en kamp jeg var villig til å ta. Anonymkode: 6f6f3...dc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #47 Del Skrevet 26. mars 2023 Er tøft og ungdommelig! Anonymkode: 6b995...13a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #48 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Og penklær? Jeans er greit, for penklær er ikke behagelige? Når skal man ha pensko? Ikke konfirmasjon, altså. Hva med dåp? Bryllup? Begravelser? 50-års dager? 90-års dager? Hva er anledning god nok til pensko? Man pynter seg aldri? Anonymkode: 640c2...b4e Nå snakket jeg om sko, ikke klær, en vesentlig forskjell! Har heller ikke sagt at jeans er greit som penklær! Pynter meg så absolutt, men uansett om det er fest, bursdag, dåp, konfirmasjon, bryllup eller begravlse går jeg i sko som er behagelige for mine bein, og det er joggesko! Fru Uperfekt skrev (12 timer siden): Pensko kan fint og være behagelige. Vel, jeg har fremdeles ikke funnet noen pensko som passer mine bein og som er behagelige og fine! På drevelin og andre spesialbutikker er det sko som sitter bra, men de er veldig kjerringaktig og absolutt ikke fine og derfor velger jeg glatt å gå i joggesko istedenfor! Anonymkode: 905fe...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 26. mars 2023 #49 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå snakket jeg om sko, ikke klær, en vesentlig forskjell! Har heller ikke sagt at jeans er greit som penklær! Pynter meg så absolutt, men uansett om det er fest, bursdag, dåp, konfirmasjon, bryllup eller begravlse går jeg i sko som er behagelige for mine bein, og det er joggesko! Vel, jeg har fremdeles ikke funnet noen pensko som passer mine bein og som er behagelige og fine! På drevelin og andre spesialbutikker er det sko som sitter bra, men de er veldig kjerringaktig og absolutt ikke fine og derfor velger jeg glatt å gå i joggesko istedenfor! Anonymkode: 905fe...12b Finner mye pent og behagelig selv på Sparkjøp. Drevelin er jeg enig i da kjøper jeg heller sko som er beregnet på transmenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #50 Del Skrevet 26. mars 2023 Fru Uperfekt skrev (9 minutter siden): Finner mye pent og behagelig selv på Sparkjøp. Drevelin er jeg enig i da kjøper jeg heller sko som er beregnet på transmenn Ok, har aldri kjøpt sko på sparkjøp og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg får spesialsko dekket av nav, så sko i billigbutikker er ikke bra for meg å gå i. Dessuten, beina mine skal ha det behagelig uansett anledning, så da er det joggesko som hjelper okke som! Anonymkode: 905fe...12b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 26. mars 2023 #51 Del Skrevet 26. mars 2023 Folk må innse at verden går videre, utvikler seg og slutte å måle respekt i klær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 26. mars 2023 #52 Del Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, har aldri kjøpt sko på sparkjøp og kommer heller aldri til å gjøre det. Jeg får spesialsko dekket av nav, så sko i billigbutikker er ikke bra for meg å gå i. Dessuten, beina mine skal ha det behagelig uansett anledning, så da er det joggesko som hjelper okke som! Anonymkode: 905fe...12b Jeg betaler mine sko selv, har sånne spesial såler å putte nedi men orker ikke peset med nav så betaler de selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå